Új hozzászólás Aktív témák

  • Macccy

    senior tag

    válasz krx21 #124085 üzenetére

    "Ha nem optimalizálták volna 4-re, akkor még jobb lett volna PS5-re?"
    Eeeh, olyasmi, igen. Van összefüggés.
    Kezdve azzal, hogy sok erőforrás és idő azért rendesen kifugázni plusz kettő (PS4 és PRO) konzolra.
    Aztán a GOW : R pont egy jó példa, bár iszonyat élvezem és baromi szép, de alapjaiban egy lastgen játék feljavított textúrákkal, magasabb LODal és csupán néhány alapabb extra effekttel. Meg ezeket nem én mondom, én csak értem amit a DF mond, ez az összes last+currens gen játéknál elhangzik. Egy jelen generációra tervezett játék - hogy a legegyszerűbbet mondjam - 3-4 sec alatt tölt be nulláról komplex nagy játékteret, textúrákat, effekteket a PS5 (na meg Series) féle nvme SSD apival, na ez kábé sosincs az ilyen lastgen alapú játékoknál meg. Nem használ semmilyen raytrace eljárást, vagyis ha jól emlékszem korlátozottan néhány felület tükröződésénél van valami precíziós a Quality módokban. Nincs FSR, VRS és a framerate-en is látszik, hogy nincs kifugázva úgy általában sem, ha ki lenne, akkor a Favour Performance módban nem lenne HFR kapcsoló, hiszen a budget ki lenne használva, nem szaladgálna a frame fel 80-90 -ig.

    Azok a srácok bolondulnak a retroért, szóval nem esik le a gyűrű a kontrollert tartó kezükről akkor sem, ha le kell nyúlni a pixelkupac aljára, de mégis elmondják a df directek és a játéktesztek alkalmával is, hogy azért ez az elnyújtott lastgen support még most is hatással van a játékok fejlesztésére technológiai szemmel.

Új hozzászólás Aktív témák