Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
válasz dollarZ18 #76296 üzenetére
Sokat elárul a játékról, hogy a játéktulajdonosok kevesebb, mint 15%-a vitte csak végig. A potenciál ott volt benne, a stílusa pedig nagy kedvencem: lopakodásra ösztönző, de szabad stílusú FPS, mellékküldetésekkel a fő missziók között. A kedvenc játékaim között ott van a Deus Ex: Human Revolution és a Dishonored is, és ez is oda kerülhetett volna, de:
- a sztorivezetés gyenge. A világ tetszik, és érdekes az alapkoncepció, de maga a sztori szörnyen középszerű, tipikus nesze semmi befejezéssel. Utoljára a Jericho végén voltam ennyire kiakadva.
- a játék tartogat rendesen kihívást, de sokszor technikai jellegű problémánk van. Az őr van hogy egy méterről nem vesz észre, máskor pedig harminc méterről kiszúr. Le akarok ugrani egy peremről, de Garrett az istenért sem hajlandó, csak néz lefelé. Néha beakad az őrök scriptje, és csak állnak egy helyben, ami gáz, ha pont szemmel tartják az általunk kinézett utat.
- Borzasztó térképrendszer. A pályák nagyon jók, és a város is remekül meg van csinálva, azonban több darabra van szedve. Míg a küldetések alatt ez nem zavaró, mert hát mégiscsak egy cél felé haladunk, addig a városban bóklászni förtelmes. Több szinten zajlik a mászkálás, a térkép pedig csak azt a szintet mutatja, amin mi vagyunk. Nem lehet a "layerek" között váltani, így sokszor lövésünk sincs, hogy merre tudnánk átmenni a város egy másik részére. Ezek az átjárók amúgy is nagyon kényelmetlenül lettek elhelyezve, és ha éppen cuccokat gyűjtögetnénk, akkor igazán sok szenvedést okoznak.
Mindezektől függetlenül a Thief egyáltalán nem rossz, inkább csak amolyan kapufa játék. Normál fokozaton egyszer végigjátszani bőven megéri, mert egyrészt van benne tartalom (a főszál sem rövid, de vannak remek mellékmissziók), másrészt változatosak a helyek. Kastély, elmegyógyintézet, barlangok. Az ellenségek is változatosak, a többféle ember mellett vannak
is, és a lopakodást segíti számos nyílfajta is. Van, amelyikkel a ketrecbe zárt állatokat fojthatjuk meg (akik máskülönben riadóztatnak), de bizonyos helyekre köteleket aggathatunk, vagy vízfejű nyíllal fáklyákat és egyéb nyílt lángokat olthatunk ki. Szóval nem rossz a játék, csak olyan meh. A végigjátszás után fél évvel már fogalma sem lesz az embernek arról, hogy mi is volt benne.rohadt félelmetes szörnyek “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gumi és felni topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- BestBuy ruhás topik
- DIGI internet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen