Hirdetés
Hirdetés
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benny89
csendes tag
válasz ArthurShelby #212888 üzenetére
B5, B5.5 Passat és MK5 Golfon úgy tapasztalom, hogy ha hidegebbet kell csinálni, mint ami van az utastérben, akkor leginkább a fejre fújja, ha melegebbet, akkor a lábtérbe. Gondolom azért, mert a levegő így keveredik át legjobban az utastérben függőleges irányban.
[ Szerkesztve ]
-
Benny89
csendes tag
válasz F_Zolee #213046 üzenetére
Biztos, hogy gyengén nyomtad a féket? Szintén őskövület B5 Passaton próbálkoztam ezzel én is, aztán lett nagy kamillázás, mikor jött a satufék. Utólag belegondolva valószínűleg a kemény kuplunghoz szokott bal lábam volt a ludas, hiába éreztem hogy gyengén nyomom, mégis erősen nyomtam és szabályozni sem tudtam olyan finoman, mint a jobbal.
-
Benny89
csendes tag
Sziasztok!
Elnézést kérek, ha nagyon offtopik, vagy már volt erről szó, de nem találtam infót sem az összefoglalóban, sem kereséssel.
Adott egy 2008-as évjáratú 5-ös Golf, BXE motorral. A budapesti szervizekkel való rossz tapasztalatok (és a műszaki végzettségem/érdeklődésem) miatt a kisebb munkákat én szoktam megcsinálni rajta, de jövőre várható két nagyobb és zsebbenyúlós téma, ami miatt az ajánlásaitokat szeretném kérni.
A B-oszlop alatt igencsak elkezdett rohadni mindkét oldalt a küszöb alja, ehhez korrekt és nem csillagászati áron dolgozó karosszérialakatost keresek. Ha valaki javíttatott már ilyet ennél a fantasztikus rozsdagenerátor karosszériánál, akkor kb. mennyi ennek a reális javítása? Fényezés nem fontos, nekem most annyi a lényeg, hogy még 5-6 évig használni lehessen az autót.
Gyanús, hogy hamarosan kettőstömegűt is cserélni kell. Tudtok olyan maszekot/szerelőt/szervizt Budapesten (vagy környékén), aki Unix teljes ár + 150e magyar pénz áron vállalja ezt a melót? Régebben már cseréltem egy másik VW-en, Dunakeszin volt egy szerviz, akik relatíve olcsón megcsinálták ezt a munkát, de azóta ők is nagyon megdrágultak.
Igazából így lassan 8 év itt élés után jó lenne egy megbízható és nem drága szerelőt találni a kocsihoz, de eddig tényleg bárhova vittem, se az ár, se az elvégzett munka nem volt elfogadható.Köszi előre is mindenkinek és BUÉK!
-
Benny89
csendes tag
válasz iceQ! #215311 üzenetére
Eddig 3 ilyen motorral szerelt autóm volt, amiket kb. fele-fele arányban használok Budapesti (de nem belvárosi) forgalomban és autópályán. Ha hosszabb ideig nem mentem vele pályán, akkor az első autópályás 3-asban 140-ig kihúzatásnál mindig szégyenkezésre okot adó füstöt okádtak, de utána ez el is múlt és sok km-ig extrém terhelésekre sem füstölt. Kicsit olyan feeling, mint a régi NDK-s csoda kétütemű járgányok, időnként meg kell őket hajtani, hogy ne füstöljenek
-
Benny89
csendes tag
válasz tibbike01 #215845 üzenetére
Ehhez részben kapcsoló kérdés: tudtok lelkiismeretes, VW-hez értő futóművest Budapesten?
Adott egy 5-ös Golf, konstans módon húzott jobbra, majdhogynem veszélyes, de mindenképpen fárasztó módon. Új gumiszett, gumicserélgetés, fék- és kerékcsapágy ellenőrzés, hátsó keresztlengőkar csere, elől talpas gömbfej csere, három futóműállítás hatására sem változott egy fikarcnyit se.
Végül ajánlás során eljutottam egy szerelőhöz, aki inkább egy házi szaki volt, otthagyósban csinálta, másnap visszamentem érte és (majdnem) jó lett. Azt mondta, hogy az elektromos szervóban kellett állítani valamit.
Akkor teljesen jónak tűnt az egyenesfutás, mert előtte tényleg nagyon gáz volt és azt szoktam meg, de hónapok során azért észrevettem, hogy még mindig húz jobbra (nem az út dőlése miatt). Mértéke kb. egy normális sávváltás autópálya tempónál.
Azt a jóember már nem tudom elérni, aki normálisabban megcsinálta. Azóta voltam két elvileg nagyon jó hírű szervizben. Átnézték, beállították a futóművet, elkérték a pénzt, majd konstatálták hogy ez tényleg húz picit jobbra, de nem zavaróan és egyébként is rendben van minden. Szerintem meg igen, minden autós/műszaki embert zavarna ez.
Ha esetleg tudtok DIY megoldást, nekem az is jó, a rossz tapasztalatok miatt a legtöbb mindent már magamnak szerelek. -
Benny89
csendes tag
válasz tibbike01 #216410 üzenetére
Én ezzel a problémával [link] jártam mindkettőben - az ajánlások és a jó vélemények miatt - de nem oldották meg a problémát, elengedtek azzal, hogy hát ez van... nekem sajnos nem voltak szimpatikusak, ugyanolyan futószalagos szerviznek tűntek, mint bármelyik másik. Ettől függetlenül érdemes megpróbálni őket, lehet ha egy értékesebb autóval megy oda az ember, akkor jobban foglalkoznak vele, főleg az Ottnál volt nagyon ilyen érzésem.
-
Benny89
csendes tag
Sziasztok!
2008-as évjáratú 1.9 PD TDI, BXE motorkód, gázolaj a motorolajban.
Úgy kezdődött, hogy a tandempumpa és hengerfej között szivárgott a gázolaj, ezt egy tömítéscsere megoldotta, sok km után is szép száraz maradt az illesztés környéke.
Ezután vettem észre, hogy emelkedik az olajszint a motorban és kicsit gázolaj szaga is van. Kutakodásaim alapján ez vagy tandempumpa, vagy injektor tömítés probléma. A tandempumpát egyszerűbbnek találtam tél közepén a lakótelepi parkolóban cserélni (és eleve annak a környékén volt a nyavalya), ezért beszereztem egy bontottat, beépítettem, cseréltem olajat, tandem működik, nem szivárog, boldogság.
A boldogság mostanáig tartott, mert egyértelmű, hogy továbbra is "termeli" az olajat a drágaság...
Elkezdtem a PD elem tömítés gondjait kutatni. Nehéz hidegindítás: nincs ilyen, egyből indul. Füstölés: nyista. Gázolaj/kipufószag az utastérben: időnként minimálisan érződik valami, de nem vészes, ezt tudta egy régebbi, nem olajtermelő PD motoros autóm is. Egyenetlen alapjárat: nyista. Az injection quantity deviation kb. ez: 0.1; -0.1; 0.3; -0.3 mg/löket, ezt is megfelelőnek gondolom.
A helyemben mit tennétek? Görcsöljek tovább a tandempumpán vagy állnak neki kicserélni a PD elemek tömítéseit? Szeretném véglegesen megoldani ezt a problémát, mert a motornak nem jó a felhígult olaj, plusz elég idegesítő ez a móka, mert kell neki bőven idő és km, hogy kiderüljön, hogy sikerült-e a műtét vagy sem.Köszönöm!
-
Benny89
csendes tag
válasz vargalex #217812 üzenetére
Bar regebbi es Passat, de az olyat jatszott, hogy allo helyzetben ki be kapcsolgatta a kompresszort a tulnyomasvedelem. Tulnyomas pedig azert alakult ki, mert nem mukodott az elektromos hutoventilator.
Ha jol ertem, nalad menet kozben is csinalja, mindenesetre erdemes erre is ranezni, gyorsan kiderul hogy elindul-e a venti vagy sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Lexus, Toyota topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- AliExpress tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen