Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz F.B.I. #92910 üzenetére
Egy motorfelújjítás nem nagyon van meg olcsóbban.
Hiába viszed az alkatrészt ahhoz gépműhely is kell.
Van olyan alkatrész ami fődarab és azt vinni nem tudod, azt fel kell köszörülni síkolni túlméretesre esztergálni köszörülni.
De majd nálam hozzáértőbbek elmesélik pontosan, mert a dieselnek nem vagyok szakértője.Utoljára egy 2.0 literes szívó benzin felújításánál segédkeztem, ahol mindent mi szereltünk, de a gépmunkát és az alkatrészeket leszámítva nem volt más költség, az 83.000.- be állt meg. Plusz olaj hűtőfolyadék és már is megvan a 100.000.- sajnos ez ennyibe kerül.
Nem hiszem, hogy a diesel olcsóbb lenne.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz F.B.I. #92920 üzenetére
Hengerfej adagolóval ez oké és mi lesz a blokk aljával?
A dugattyúkat és hengereket ki fogja fel honolni?
Remélem azt nem gondolod, hogy egy hengerfejcsere megoldja a problémádat, mert akkor nem jó úton jársz.
A kompresszió a hengerfal és dugatyúk kopása miatt változott meg.
Magyarán nem elég a hengerfejjel foglalkozni.Sőt megkockáztatom a hengerfejjel lehet nem is kell foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F.B.I. #92910 üzenetére
Üdv itt. Sajnos a motorgenerál drága dolog,és utána sem lesz valami fickós ezzel a motorral. Dobálózik mindenki az árakkal,de amíg nincs szétbontva,addig nehéz megmondani mennyibe lesz.
Jorus:az eleve nem gyorsvonat. Olyan az gyárilag is,mintha lusta lenne,mikor megindulna,már leforgott a fokozat. Haladásra jó,de ne várjon tőle semmi extrát.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz F.B.I. #92941 üzenetére
Szerintem első körben a blokk legyen rendbe rakva aztán a többi De mielőtt még megtartanád stb stb döntés lenne tényleg valami hozzáértő szedje már szét a blokkot hogy mi a helyzet, hátha megmenthető olcsón és akkor nincs találgatás+ felesleges pénz kidobás.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz F.B.I. #92943 üzenetére
Nézd ha napi használati eszköz akkor két opció van vw adok veszekbe beíród milyen blokkot keresel és megveszed valami kinti elbontott autóból (lutri vagy nem ez a legolcsóbb) , vagy bejegyzed egy hozzáértőhöz nem borsodba és megvárod még megcsinálja. Mindenhogy költséges lesz a kérdés megéri az autó ezt a mutatványt.
-
rob210
nagyúr
válasz F.B.I. #93952 üzenetére
A kettős tömegű helyett egytömegűt betenni egyenetlenebb járást eredményez.
Nem lesz olyan finom sima.
A felújítás ezen a fronton egy felesleges pénzkidobás.
Szvsz olcsón fel kell hajtani a kettőstömegűt ebay vagy valami kedvezményes webshop.
Vadászni kell de érdemes.Renault power
-
Morris
veterán
válasz F.B.I. #93952 üzenetére
Nem értem a problémát én sem!
A kettőstömegű nem olcsó, ellenben nagyon drága. Na most, a használat jellegével Te is el tudod odázni a tönkremenetelét. (pl a motor 1500-as fordulat fölött tartása - azaz nem kell elváltani 1500 környékén-, plusz, alacsony fordulaton nem eröltetni)
Ezzel ismét nyersz 250-300k km-t.Ha kettőstömegűt kell cserélni, akkor kuplung szerkezetet is, kinyomócsapágyat és kuplung tárcsát is érdemes. (ha már megbontják, legyen jó a többi is)
Kedvezménnyel 150k környékén megáll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen