Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Corsa02 #215628 üzenetére

    Mennyit ment vele? Ismerősi körben van egy Ceed 1.5T, talán 20-30e km futással. Alapvetően ő is elégedett vele, de panaszkodik már városi használat mellett véletlenszerű torpanásokra.

    [ Szerkesztve ]

  • gippazoid

    senior tag

    válasz Corsa02 #215628 üzenetére

    Az apró garis sz.rságokat most hagyjuk is (meg a szerelési trehányságokat, hogy a kormánykerék csavarja nem volt meghúzva). Ez egy 2021-es 1.5 DPi. Tehát szívó motor, 4 henger, hengerenként dupla injektor (de úgy tudom, mindegyik szívócsőbe fecskendez, tehát nincs kokszosodás). Kb. annyit tud mint az Octavia2-m 1.6 8V motorja, 3500-nál van a 144 Nm-es nyomaték maximuma.
    A legnagyobb gond vele, hogy fogy belőle a fagyálló és úgy néz ki, nem kifelé. Az, hogy fogy, még annyira nem zavarna, Octavia2-ből újkorától fogyott. De ennek azonnal szaga van, amint kicsit meleg a motor. Az autó körül fagyálló szag terjeng, messziről érezni. Szerviz tanácstalan. A fagyálló sokaknak fogy, de csak keveseknél van szaga is az autó körül. A nyomásszabályozós kupak itt a hűtőn van, a kiegyenlítő tartály csak egy túlfolyó, de nincs nyomás alatt. Egy ablakmosó folyadék tartály kupak van rajta. Meg a betöltő nyílás alatt 1 cm-rel egy lyuk a tartály nyakán. A szerviz most erre fogja, hogy ott párolog és onnan van a szag. Ez azért nem igaz, mert egyrészt egyéb Hyundai motoroknál is van ilyen lyukas tartály, és soha nem éreztem szagot az autó körül, és utána sem kellett tölteni. Másrészt a géptetőt kinyitva még csak a környékén sincs fagyálló szag, ellenben a termosztátház (integrált hőmenedzsment, manipulált termosztáttal vagy ilyesmi) körül igen.

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák