- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
válasz Runner_fxr #184269 üzenetére
Mi a magas fogyasztás és hol?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Runner_fxr #184272 üzenetére
Erre igazi megoldás nem nagyon van kisebb fogyasztással. Prius?
A fábiám manuállal evett városban 9-11 litert. (1.4 68LE)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz MasterHUn #184276 üzenetére
Ahogy leírtam fogod tudni megnézni a turbó állapotát. 4. fokozatban 50ről telitalpas gyorsulás közben kell a logot csinálni. És akkor még ez nem jelenti a turbó rossz mivoltát mert lehet valóban csak takarítani kell. A turbót csak megbontva lehet pl tengelyjógásra megnézni.
A VCDS kiírja a mérőcsoportok neveit.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
A kékes szürke inkább motorolaj, nem? A fekete a gázolaj és pd-nél és CR nél is előferdül. Egyiknél sem feltétlenül jó jel, meg kell nézni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Mondjuk a VAG csoportnál a millió erősen vízválasztó. Meg hát igáslónak használják és beleszarnak a karbantartásba.
MOD
Ez itt van tőlem 50 km-re. Ha gondolod megnézem neked és körbefotózom.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz Richard #184491 üzenetére
Attól függ mi a célod vele? A BUG konstrukció már az A6ban is ott volt korábban és ebből kifolyólag előnye van a sok tapasztalatban a CASA-val szemben (3évvel fiatalabb, de csak változat).
Bugnál nincs start-stop, mindkettő DPF-s (kivéve ha EUR5) mindkettőnek ugyan azok a típus jellegű kopó hibái. A CASAnál már volt 3g navi, a BUGba meg beépíthető ugyan úgy. BUG 1400-tól adja az 500Nm-t a CASA 1500-tól. Mindkettő csipelhető kisebb odafigyeléssel olyan 280-300LE-ig és 580-600Nm-ig.
De mondom , kérdezz A BUG-gal tudok szolgálni kipróbálásra.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Richard #184500 üzenetére
Mi történt pontosan a szivattyúval?
A szivattyú egyáltalán nem típus hiba! Ott azt a példányt a már említett "kétezeré tesa" módban használták sokat vagy valami iszonyat szart nyomtak le a torkán. Ha a szivattyú meghalt, akkor a teljes nagynyomású rendszer teli van fémforgáccsal: ha megbízható autót akarsz akkor a teljes rendszert cserélni kell nem csak a szivattyút.
Ha terepre akarod akkor nem biztos h megéri neked a légrugót belekalkulálni. 21cm a hasmagassága (ha jól emlékszem) az acélrugósnak. Megfelelő gumival mindenhol elmegy, de a difikben minden évben le kell dobni az olajat. Ha az első osztómű ropog akkor csere (bontott 100-150k, új olyan 400k magassága).
Bontott motort mindenhol kapni. Légrugót is bontanak marékra.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Richard #184502 üzenetére
Azt tudom h mi történhet vele, de ezzel mi lett?
Anyaghibáról még soha nem hallottam ebben! Az a hatszögtengely a 2.0nál. Én már a 3. három literes motoromat gyúrom és egy volt 400k felett is - érdekes soha nem volt darálás...Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
válasz babszon #184591 üzenetére
Unpopular opinion:
Ezt nagyon nem tartom tisztességesnek. Ha a cégedhez bemennek és a szolgáltatásodból v portékádból akarnak alkudni 25%-t mit válaszolsz? Belegondoltál, hogy ezért is drága a márkaszerviz mert nincs más bevételük? Hogy lehet holnap a srác fizetését is át fogják számolni?
De nem is írtam semmit.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz atos19881101 #184609 üzenetére
Idő és ár érzékeny a kérdés?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz atos19881101 #184611 üzenetére
Mondanám h felszedem de elvinni már nem lesz lehetőségem
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz cech19960320 #184708 üzenetére
Drágább kör lesz! Stealership - tized fokos eltérések megengedhetőek csak a beállításnál és ha elmozdult, márpedig a hibaüzeneted erre utal akkor ott valami deformálódott.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz kocsiszaki #184765 üzenetére
Ugye tudod hogy reklámozni tilos a szakmai részen?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz molnarpeter #184769 üzenetére
A virtual kakasverem elég drága játék utólag.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz lord_devil #184775 üzenetére
Mikori 190LE-s? 2018 után már van GPF meg minden szar.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz lord_devil #184778 üzenetére
Pontos motorkód kell és PR matrica abból lehet megmondani hogy innen vagy túl van a kiegészítőkön.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz lord_devil #184780 üzenetére
A 3.0tdi régen jó konstrukció volt. Az újabbaknál már csak a 320Le-s verziókról mondják hogy megütik a szintet. A dízel 190LE-st Mágus2 emlékeim szerint dicsérte.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz newmoonlight #184816 üzenetére
Nem is értem hogy ennyi tudással miért nem vagy a VAG konszern tulajdonosa és vezetője - vagy csak símán egy autóipari géniusz?!
A regenerálásnak feltételei vannak. Nem csak km és nem júzer függő. Amíg az emberek nagy része azt sem tudja hogyan kell egy autót vezetni mégis hogy várod el mérnököktől hogy sok ismeretlenes egyenletekre adjanak megoldást?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz zeus_2k14 #184835 üzenetére
A pályán ott kell maradnia 90 körül - a z állófűtés olyan 300k körül van beszerelve de kikapcsol ha a víz eléri a 40-50°C-t. Annyi a szerepe csak hogy hidegkopást csökkentse és ne hidegben kelljen elindulni.
Termosztátod okés? A vízpumpa rendben van? A vízrendszered nem kövesedett / taknyosodott le?
https://www.webasto-comfort.com/hu-hu/futes/allofutes-szemelygepkocsihoz/
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz molnarpeter #184867 üzenetére
Normál esetben az NKH (mivel a vizsgáztatás miatt neki mindent IS tudnia kell) rendelkezik minden homologizációs adatlappal. Csak itthon ugye nem divat segíteni a keményen drogozó egységsugarú állampolgárt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Mauzes #184882 üzenetére
Magasnyomású a renCer. A pumpának a motor minden fordulatához elég nyálat kell szállítania, ezért túltölt és a felesleg visszaáramlik a tankba. Ennek menet közben a kenés és hűtés is a szerepe, de mivel a nagy nyomás miatt felmelegszik a tankban lévő nyálból minél több kell hogy az egész ne melegedjen túl és el tudja látni a feladatát. Kevés nyálba öntesz forrót = magasabb hőmérséklet, sok nyálba öntesz forrót =alacsonyabb .
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Hihetetlen! Komolyan - idejössz kérdezni és ha nem kapsz választ akkor véletlenül sem az van hogy nincs ilyen tulaj és tapasztalat itt, hanem mindenki egy sz@r köcsög. Megnézted a TIRt hány embernek van releváns motorral autója?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz golfvariant #184891 üzenetére
Nem lehet h olyan helyen voltál ahol valami zavarta a jelet? Esetleg egy nagy értékű kocsi mellett közelében álltál amit érdemes már zavaróval lopni?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Drtysanchez #184925 üzenetére
Figyelmezz rá hogy olyanhoz vidd akinek nem csak a "szagértelem" de a szerszámai is megvannak hozzá.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Drtysanchez #184925 üzenetére
Aztakuta...most tudatosult bennem a nick-ed. Le a kalappal
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Gumi és felni topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest