Hirdetés
- Mini PC
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jorus #103958 üzenetére
Én sem ajánlom megvenni. 1,5 év hosszú idő. Beállnak a fékek, megszakadnak a gumi alkatrészek a futóműben, vagy deformálódnak. Megszorulnak a lengéscsillapítók. Hamarosan sokat fogsz bele locsolni. Bármennyire is jó áron van, nem éri meg. Ha megcsinálod magadnak és azt mondod vállalod a rizikót, akkor hajrá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #103995 üzenetére
Mi a baj a csatlakozással?
3 baja lehet:
1, elfáradt a tömítő gyűrű. Ez a legolcsóbb, csak azt kell cserélni, ilyenkor a cső a helyén van, nem mozog a foglalatban, mégis olajos és ereszti a nomást.
2, elfáradt a gumi cső végére sajtült alu hengeren a két fül, ilyenkor kifelé nyomja a csövet a nyomás, mozog a foglalatban.
3. Eltört a műanyag. Ilyenkor csaka műanyag rész és a tömítés cserés. Miért vennél 2 csövet + tömítést, ha nem kell mindet cserélni. Ha biztosan cserés mindegyik, küldöm a számokat, de azért nézd meg.
vendingo Bármilyen felhasználásra hülyeség 2.0 PD-tdi-t venni.
knuckle A kristálygömböm a szervizben van meg most mintha be is mattult volna. Ez még bármi is lehet. Stabpálca, szilentek, főleg a lengőkar hátsó szilentje. tud szépen nyikorogni, amikor elszakad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #104001 üzenetére
Nem szorul benne nagyon a kompresszor csapágya? A 2.5TDi nem játszik vele, simán leforgácsolja, de a kisebb motorok megérzik a + terhelést és túlmelegedhetnek. Hőgomba OK? Lekapcsolja a klímát, amikor túlmelegszik? Forognak a venik, miután bekapcsol a klíma alapjáraton? Termostat nem szorult be? a vizet forgatja a a pumpa, amikor túlmelegszik.
Sok minden lehet a vízpumpától a téves jelzésen át a kompresszor hibájáig. Végig kell zongorázni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vendingo #104003 üzenetére
Maga a motor nem ajánlott.
bitpork Szóval már túrkáltak a motorban. A mindennel együtt a hengerfej tömítésre is vonatkozik? Mennyire melegszik fel? Venik mennek, Víz forog a rendszerben? A kiegyenlítő tartály vussavezető csövén már alapjáraton is pisilnie kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #104005 üzenetére
A gyári műanyag lapátos vízpumpa képes hasonló mutatványra, azért kérdem, hogy van-e körforgás üzemmeleg motornál is.
FoLey-v gondolod, ha még többször beteszed, akkor tudni fogjuk a választ? Általában nem felcserélhető a jobb a bal oldalival, de lehet a daewoo megtanult valamit a mikrók és tévék gyártásánál, és feltalálták a spanyol ablak emelőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #104041 üzenetére
Nem tudom hogy sakkoztad ki a 2. linket, de ott nem szerepel a megfelelő gyári szám, az nem jó.
3B9513031G -kell, a 2. linkeden ha jól látom a B végződésű van, amire már 1x írtam, hogy nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha meg is csinálják, akkor megfizethetetlen.
Gyári minőségű pumpa 70 euró, csak a pumpa, az úszóház és a szívókosár marad. Legutóbb -5 fokban a bevásárlóközpont parkolójában cseréltem a kollégának, és nem kértem semmit, mert haver.
Ha normális szerviz, akkor kb 10 euró /órával számolnak + 1x 10 euró, mert hétvége van. És attól függ, hogy mennyi időbe tellett kicserélni.
No, mennyit fizettél?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PindurAnna #104110 üzenetére
Az a kamu gomb nem a klímát kapcsolja ki, azt az econ kapcsolja, hanem az egész szellőzést.
Lacess Úgy volt hogy lefotózod, Látatlanban nem tudom mi legyen vele. Ha kell a két cső, megkapod a számát.
MunezXBK Úgy hívják vészmód. kell egy log a 03,10, 11-es csoportról. Nem biztos, hogy köze van a turbóhoz, mint emlékszel a légtömegmérőre random hibát írt, hogy ki van húzva. Szerintem az szórakozik veled megint.
Hámán mér siklottam volna el, csak időbe telik míg szénné szerkesztem a hsz-t.
Ha log nélkül kellene tippelne, it should be légtömegmérő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #104113 üzenetére
1J0145840G a műanyag cső.
1J0145828T a gumis.
3C0145117 -tömítő gyűrű.
1J0145769- Biztosító
Nekem anno a műanyag részt kellett volna csak cserélni és a tömítő gyűrűt. A műanyag kikopott és mozgott benne a gumis rész. Vettem egy egész bontott csövet, mindkét darabot, tettem új tömítést, így megúsztam 30 euróból. Olyan bontottat keress, ami száraz, az még biztosan jól tömített. Az új O gyűrűvel jó lesz.
Olyan volt nekem is, mint nálad a 2. képen. A gumi cső alu vége elállt a műanyagtól és kifújt közte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #104123 üzenetére
Ki kell venni az EGR szelepet és kipucolni, ellenőrizni a vákuum csöveit is. Dúrva pucolás csavarhúzó és kés segtítségével. Utána valami olajat oldó szerrel kell rámenni. A végén szárazra törölni és visszatenni.
Az EGR csövet kell levenni:
Alulról a nyomócsövet, a fojtószelepet és az EGR-t. Felső az EGR, alsó a fojtószelep. -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104266 üzenetére
1 liter 15 000km alatt egyáltalán nem sok. Aki pályázik folyamatosan, az tudja mit beszélek. Pályán teljesen normális olajfogyasztás. Alattam olyan autók is foygasztották az olajat pályán, amik soha sehol, semmilyen körülmények között nem ették az olajat. A pályázás után szintén nem ették. Szóval ennyire ne legyünk már bányalovak, hogy 15 000/1 liter az kúrvasokléselfogadhatatlan.
Ja és nem a 40-50km pályáról van szó, hanem 2-3000km.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104266 üzenetére
Az nem vot kérdés, hogy a tdi-szar-e. Ha rendesen kiégetnéd a gázolajat az olajból, a tiédből is eltűnne annyi egy csere periódus alatt.
DPF-es autó egyenesen termeli az olajat sok városi használat során. Csak kevesen tudják, hogy az nem jó jel, mert gázolajjal dúsítja. Aztán kiviszik pályára, hirtelen kiég az olajból flél liter gázolaj, és mindjárt sipákol, hogy tőcccsssérá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104273 üzenetére
OK, egy egyszerű dolgot tégy meg nekem. Vedd szét a turbó nyomó csövét az IC és a szívósor között és nézd meg mennyire olajos belülről. Szerinted honnan van az olaj és miért nem hiányzik? Azért, mert gázolaj kitölti a helyét. Annyira ne örülj neki, hogy nem eszi, mert eszi, csak nem tudsz róla.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104303 üzenetére
Egyrészt én is kikötném, másrézszt picit nehezebben fog télen bemelegedni, mert a forró kipufogógáz visszavezetésével fűtötte a szívósort és hengerfejet. Havernak hétvégén szépen levakoltuk az AFN-t, a szelepet teljesen kivettem, 2 lapocska ment a helyére, egy a szívósorra, egy a turbóra. A vákuum csövét szintén kiiktattam. Kipucoltuk a szívósort is, szóval többé nem lesz vele baj. Euro 2-őt így is teljesíti, mint EGR-el.
Többlet fogyasztást csak az okoz, hogy télen tovább tart, míg eléri az üzemi hőfokot, ha jó a termostat, akkor elenyésző a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak nem férnek a bőrükbe a chippes TDI-k. Ma is izmozott egy b5 passat. Elől angel eyes, láttam a tükörben, hogy nagyon jön az arc, üldözték a dementorok rendesen. Na mondom itt race lesz, nincs itt az asszony, megzavarom a 16 szelepet, hogy muzsikáljanak. 190-nél feladta a harcot, mikor mögém került, villogni kezdett. Mondom miafa, előzni szeretne? De nem, csak visszaérve a városba beállt mellém a lámpánál. Kérdezte hogy hány ló. Mondom mennyi a paszuly? Benyögte, hogy AFN, de 150-re írva. Jót mosolyogtam, mert azt hitte, Sasa-ról, hogy RS, attól meg nem szégyen. De mindjárt lehervadt a mosoly, mikor elárultam, hogy ez csak gyári 140. A konzerv chip- megromolhatott a nagy melegben.
biptpork szigorúan orvosi előírásra. 10 kardiológusból 8 DPF szakértő ezt ajánlja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #104335 üzenetére
Nem tudom Te mit néztél. 288-25 kell neked, de etkában nincs is 288-22, csak 280-22 ami neked kicsi.
8E0615301Q Ilyen kell bele
8D0698151C -ez meg a betét[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #104440 üzenetére
Nincs benne alapjárati motor. Pillangó szelep léptető motor van, ami szabályozza a nyitási szöget, ezzel az alapjáratot is, ha 1.6 benzin motorra volt a kérdés.
g4bb3r Előtte való nap meg kell locsolni a légtelenítő csavarokat fékfolyadékkal. Nem fog bele szakadni, csak ha 10 éve nem volt megengedve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #104466 üzenetére
Elkopott a kuplung tárcsa, azért ugrál reggel és az 1-est sem veszi. A teljes kuplung szett megoldja ezt is. Kérdezd meg Zsoltit, neki is ez volt, csak észrvettem még talin és kicseréltette. A tiéden még nem éreztem annyira vészesnek, de amint látom, kezd romlani nálad is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #104479 üzenetére
A sok Sachs reklamáció után azt mondom inkább LUK.
tomcsi23 Inkább a bal láb. A lendkerék még akár jó is lehet, mert nem ráz, de annyi km után érdemes kicserélni. A kuplung felhasználó függő. El lehet nyírni pár
ezerszáz km alatt is.Lacess Felmerül a gyanú, hogy ez rázta szét a motortartó bakokat. De ki az az állat, aki ilyet gányol? Vagy cserélték benne a generátort valami 1.6 benzinből?
freaghill Valamiért nekem is siti rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #104484 üzenetére
Holnaptól nyaralok. És ma este már nem ásom bele magam a generátorok közötti különbségekbe. Google, ETKA a barátod. Keresés előtt olvasd le a mostani generátorod gyári számát a hátuljáról. Sminktükör, vagy olyan spéci teleszkópos-ledes, mint nekem van, amivel a Morris szervópumpáját sasoltuk...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #104741 üzenetére
A4-be meg passatba az 1.6 a legisebb benzines, és 98-tól mindegyikben van kettőstömegű, de csak a hosszmotoros b5 alvázas autókban. G4 nem hossz motoros, ezért abban nincs.
Más: ma kirándulós nap volt. Kölcsönöztünk konszern vasat. Benzines, úgy fekszik a kanyarban, mint Talmácsi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mini PC
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen