- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #97349 üzenetére
Ezt nem teszem be, nem átfogó a lista, csak vw van benne, és sok a hiba. Ennyi hibával nem teszem közzé.
Aki Nem tudja megkülönböztetni a PD és az adagolós motort, az tudni fogja a turbó pontos számát?
BEETLE TDI 2003
PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0004 038 253 019C
BEETLE TDI 2004PDUIEuro3AHF 110 37138 D GT1749V 713672-0005 038 253 019C
BEETLE TDI 2004PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0005 038 253 019C
BEETLE TDI 2006PDUI Euro3 ALH 110 37138 D GT1749V 713672-0006 03G 253 016NCsak bele pillantottam, de sok ott a baki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ki kellene olvasni pontosan. Ha csak törölni akarod kábel nélkül.
Viccet félretéve 50 beindítás után eltűnik, vagy ha lekapod az akksiról néhány percre. Elvileg nem kellene hibakódot generálnia ha csak levakítod és bekötve hagyod. Ha kihúzod, akkor persze sír rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
1.4 16V BBY van neki. Polo 2002. A vezérlőbe beírja, hogy nem kóser az EGR, de a check engine nem világít.
Évek óta benne van a dugó. -ez a verda.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz knuckle #97400 üzenetére
Látod, meg is válaszoltad magadnak. Mindenkinek mást jhelent a koppanás mentes, feszes futómű, valószínüleg lóg valamelyik gömbfej a jobb oldalon vagy a kormányösszekötő. Ez rázza a kormányt és veri ki a toronycsapágyat. Minél gyorsabban mészm, annál jobban ráz.
Ilyen tüneteket illik a futóművessel is megosztani, és el sem kezdi állítgatni. Megkeresi, mi lóg, kicseréli majd beállítja. Mond juk eleve a lógás vizsgálatával kellene kezdeni, de mindenki ogghon cserélgeti az alkatrészeket, futóműveshez csak beállításra járnak, utána meg is van az eredménye.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha rendes munkát akarsz, akkor vegyél egy eredeti új 1749v garett középrészt. Kb. 170 euró. Azt csak betolod egy bontott de jó állapotú kipufogórészbe és kész a turbó. 200 euróból eredeti turbót lehet összerakni. A művelethez kell egy lepukkant turbó nem megkarcolt fedelekkel, meg egy új középrész.
Vannak cégek, akik jól újítanak fel és megkérik az árát. Vannak olyan cégek is ahol csak megkérik az árát, de nem kapod meg az elvárt szolgálltatást. Nem lehetetlen ezeket a turbókat rendes minőségben felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #97419 üzenetére
Nálunk nem. De angliából rendelhető. Az eredeti teljes turbó 550 euró volt.
Ti milyen alkatrészekkel újítjátok a garett turbókat?
tresh A turbó nem olyan dolog, amit otthon kell állítgatni. Soha nem lesz pontos, ha nem a próbapadon állítják be.
davidsz Az én szerelőm már akkor kijavította a higbát, amikor a tubó még élt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem nem függ össze a légtömegmérővel. Az, ha gyengébb, akkor minden tartományban gyengébb a motor. Nekem ez nagyon turbó nyomás reguláció problémának tűnik, vagy EGR gondnak. Húzd ki a vákuum csövet az EGR-ből, dugd be a végét, hogy ne szívjon levegőt azon a csövön és úgy küldd meg 2.-ban. Ha eltűnik a jelenség, akkor az EGR szeleped néha nyotva ragad.
Ha tényleg csak ez a baja, az EGR-t ki kell takarítani és lefalazni. Többé nem fogja csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz knuckle #97538 üzenetére
Van kis hangja, de amíg működik, ne piszkáld. Nem egy olyan dolog, hogy ha megdöglik, valahol ott maradsz, haza lehet menni szervó nélkül.
Egyik havernak az elmúlt 60 000km alatt búgott picit az elektromos szevó, de még megy, úgyhogy nem bántjuk. Vannak olyan darabok, amik első naptól hangosak picit és 10-15 évig mennek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak nézelődök.
Ilyet csinálnak a srácok a profi-tuningban. Padon mérnek előtte-utána, ha kell többször is.
Van tartalék még ebben a 2.0 motorban. Nem nyúlok hozzá, amíg jó a DPF.
Gyárilag viszont szép egyenletesen adja le a nyomatékot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen