- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86546 üzenetére
Ahogy piggy írta volt, a 90 lovas is jó, de az nem mén, és nem PD. A felsoroltak közül a 90 éa 110 lovasok még adagolósak, a 105, 116 és 130 lovas PD, ebből én is a legerősebbet venném, vagy a legerősebb adagolósat, ami 2 hengerrel több...kettőfél.
Az sem mindegy, milyen bódéba nézed. A3 platformba el lehet autózni a 110 lovassal is, igaz minden tuning kettes golf odaver, de ugye mi hosszútávfutók vagyunk, passatba kell a 130 lú.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86549 üzenetére
Nyomatékosabbak, de ha gubanc van, kevesen értenek hozzá. Mindenki rögtön PD elemért szalad.
-
Mágus2
Közösségépítő
Szia, rég hallottam felőled, jobban örültem volna valami jó hírnek, de legalább visszataláltál.
Sok mindent ki lehet zárni. Segédpumpa a tankban megy? Gázolajat nyom? Ez legyen az első. Leveszed a csövet ami a szűrőtől az adagoló fel nyomta a nyálat, bedugod egy üvegbe, megkínálod gyujtással, indítózni nem kő.
Ha nyomja a züvegbe a nyálat, csövet vissza és mondom tovább.
Jó jel, hogy beugrott féktisztítóval, azt jelenti a vezérlés a helyén, motor nem károsodott mechanikailag.
Valami az óracsoporton? Izzítás nem villog, csekkendzsin?
Még 1 nagyon fontos kérdés, talán a legfontosabb, felvillan az izzítás, ha ráadod a gyujtást?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy szög egyszerű motor. A működéséhez csak néhány dologra van szükség.
Kompresszió, ezt ki is pipálhatod, mert beugrott a féktisztítóval.
Kell neki áram, de elég sok helyen. Na ez már neccesebb, egy hibakód olvasás nélkül nehéz megmondani, hogy mindenhol van-e áram.
Ja, nafta is kell neki, de egészen a csúcsokig kell juttatni.Még mindig a segédpumpa az eslő gyanusított, ha azt kizárod, onnantól már sokfelé el lehet indulni.
A vollogó chekklámpa azt jelzi, hogy van tárolt kód, ami lehet egyértelmű, mint nincs fordulat jel, vagy nincs kommunikáció az adagolóval(ilyenkor az adagolóban lévő összes érzékelőre zárlatot jelez), és lehet megtévesztő is, amikor valami másra panaszkodik, amiből a szakik már tudják, hogy nem kap naftát, vagy széthullott a bele az adagolónak...
Meghalhatott az adagoló is, de a motorvezérlő is, vagy csak hiányzik egy testkábel valahonnan, esetleg a STOP szelep úgy gondolta, hogy ilyen szép és eseménytelen napnak undult a mai, szivassuk meg a főnököt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Worst case scenario: high pressure fuel pump. A többi mind olcsóbb és könnyebben cserélhető. Az adagoló miatt a vezérlést szét kell bombázni. Reménykedjünk, hogy nem, ez lesz.
A legtöbb adagoló halálnál csak az elektonikus fejegység hal meg, ami cserélhető az autón, nem kell hozzá kivenni az adagolót, csak a fedelét cserélik a gázkarral.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezekenek az adagolóknak van egy kis tervezési hiányosságuk. A fedélben az elektonika tranzisztoraut alulról a gázolaj hűti. Ez a hűtés már magában elég kevéske, erre rátesznek a tulajok azza, hogy nem járnak fél tank fölött, pedig minél több naftát keringet a rendszerben, annál nehezebben melegszik fel, nem mellékesen a felfőtt adagoló jobban is kopik.
Erre még 1 lapáttal rátesz ha buborék jut a rendszerbe, ahol bubi van, ott nem hűt rendesen, namármost ha neked valahol lucskos az adagoló előtt a gázolajcső, ott ahol kijött a nafta, bement a levegő.
A kicsit taknyos csöveket is illik figyelni, ugye minden tankolásnál nézünk olajszitet, meg azt is, hogy a többi dolog is a helyén legyen szárazon .
Ezeket összeadva sanszos, hogy az adagoló lesz agyhalott, ami annyira nem drága, de azért kellemetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86580 üzenetére
A 150 lovas elég vérszegény passatban, bár hozzám mindig a keheseket hozzák.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #86601 üzenetére
Passat nagyobb, masszívabb, mi kell ettől több. + ismered már, most kezdenéd megint?
Ha már cserélsz, akkor jobbra, erősebbre, nagyobbra, jobban felszereltre, újabbra érdemes, egyik sincs meg a felsoroltakból az említett autóban.
Mit nyernél ezzel a cserével?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86642 üzenetére
Ebből csak a 81kw-osat venném. A 66-os gyengus. Azt kérdezd meg, hogy mennyit futott valósan. Mennyire volt törődve az autóval.
Ettől fiatalabbat néznék. Ezek már voltak a holdon 2x.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86647 üzenetére
4000 euróért viheted Fruzsit. 2004-es combi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86654 üzenetére
A feléből nem szaba tdi-t venni.
Piwi: az rajtad nem segít. De ám legyen, emelem még 40-el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Elég sokat ittam ma, de azért az alapokra mégvemlékszem. Szimpla matek. Agott fordulaton, padlógázon 1 bar nyomás alatt 200 000et forog egy turbó tengelye percenként. 0,2 barral növelve 240 000 fordulatot fog forogni percenként. A 140 és a 170 lovas között több, mint 0,2bar a különbség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #86694 üzenetére
Én csattantam már fabia-val. Soha többé kis autót. Kell az a majdnem 1,5 tonna, hogy biztonságban érezzem magam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #86727 üzenetére
Nem tudom mennyire lenne baj, nem próbáltam, de tetőkárpitot sem egy agyműtét levenni.
viktor82 Láncos, csak akkor kell cserélni, ha már van hangja a láncnak, alapjáraton, hallani, hogy csörög. Ilyenkor cserélik a láncot és a két lánckereket. kb. 100 000km után már van hangja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert sokan megveszik az egyszerű csigás 66kw-osat és elvárják, hogy menjen, az nem arra van. Utána jön a nagy kúler, 12mm fej, 502-es spricnik és már csúszik is a kuplung, na erre rádobják az egytömegűt, kiveszik az egr-t(ebben volt a fojtószelep is) + smókendsármmatrica. Mikor már teljesen koromgéppé alakult, úgy indul és úgy is áll le, mint egy traktor, akkor eladják, mert használhatatlanná építették.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #86838 üzenetére
Annak meg van bocsájtva, mert jó az összkép. A sima passat olyan, mint ha nem 1 ember rajzolta volna. A hátát biztosan kiadták fusiba, mert a hátsó ajtótól, mintha nem is az az autó folytatódna. Még a variant csak-csak, de a sedan borzalmas.
Az új passat-on ez javult valamit, de miért lett Galant orra? Mintha a régi phaeton félrekefélt volna egy lancer-el.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #86893 üzenetére
Itt megkeresném a csapágyat, ha megvan a kompresszor száma és gyártója.
Elvileg 35x55x20, de típusonként változhat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen