- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen videókártyát?
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Androidos tablet topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #183863 üzenetére
Nekem ilyenre nagyon feküdne, most egy Skoda CITIGOe iV. Baromira bejön ez a kis kocsi, a hatótávja meg parádés. Sokkal többet elmegy mint egy 2016-os e-Golf.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz Reggie0 #184127 üzenetére
Meg lett csinálva. 15%, de pad nincs. A kocsi nagyon megváltozott. Városban zabál országúton viszont tempomattal simán hozom a 8 liter alatti számokat. Most értem haza Siófuckról a BC szerint 7.6 L/100km. És mivel negyed tank kétharmada ment el 200km-re lehet benne valami.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #184143 üzenetére
A hexatengely-probléma nem csak a négyhengeresek (2.0 PDTDI) olajpumpájára jellemző?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #184474 üzenetére
Na ezt nem tudom, hogy valóban igy van- e az újabb CR dízeleknél.
Ezt valaki megerősíthetné /cáfolhatná, hogy mondjuk egy 2012-15 körüli újabbacska V6 Dízelnél pl így van-e.De igen tulajdonképpen ez is egy alapvető dolognak kellene, hogy legyen mint a "hidegen nem öljük a motort" és a hasonlók.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #185612 üzenetére
Én futottam bele a régi 43-ason Makó és Klárafalva közt. Még örültek is, hogy benzin-gáz kettős üzemű kocsival voltam, legalább ilyet is látnak... 15-20 éve lehetett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Alu
senior tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #186153 üzenetére
Porsche Budánál telephelyen belül van a mosó, pedig a szemközti Mol kúton is van egy automata és két kézi állás is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
shark300
tag
válasz Reggie0 #186352 üzenetére
Gyertyacserét megoldom, bár márciusban raktak bele újakat. De kompressziómérés, lambda szonda jelének szkópos vizsgálata, fűtőkör mérése, trafó vizsgálata, esetleg az injektorok szállításának vizsgálata már más tészta.
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
shark300
tag
válasz Reggie0 #186361 üzenetére
Köszi! Sajnos ilyen ez a Karácsony. Most megpróbálok méretni egy kompressziót, tömítéseket cserélni Elringre, meg gyertyát. Illetve figyelem, mi a helyzet. Ez még nem akkora kiadás, és talán jó lesz. Ha nem, hát rosszabb nem lett...
Aztán vissza Budaörsre, ha nem lett jó.[ Szerkesztve ]
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
rob210
nagyúr
válasz Reggie0 #186438 üzenetére
Nekem a tárcsa most lesz majd cserés 85e van benne. A betét 60ezerrel cserés volt. Akkor szályoztattam fel a tárcsát és kapott új betétet. Ha rendben van a fék értem ezalatt a megfelelő összeszerelést akkor annak sokat ki kell bírnia.
(Az enyém alatt zimmermann a teljes szett, igaz nem 4millió Le a szívóbenzin 1.6 , de azért van benne egy két satufékezés meg pályás megállás)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diegho
nagyúr
válasz Reggie0 #186438 üzenetére
Eddig 100k alatt nálam nem bírta még fék. Tény, hogy kicsit másképp vezetek, de a céges sharanokon sem cseréltünk havonta betétet, pedig ott volt 120k+ futás évente, szinte folyamatosan 7 személlyel.
Most van nálam eddig 37k a betétben és tárcsában az opelon, előtte 49k-t mentem el a már bőven használtakkal. Nálad ott valami nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Tomsy07
csendes tag
válasz Reggie0 #186513 üzenetére
Ausztriából lett behozva az autó, előtte vöröskeresztes autóként szolgált, fényhíddal, hang jelzéssel. Az el lett távolítva, illetve egy akkumulátor csere is történt. Megnéztem az akkumulátor de lett tanítva 👍
A duda sem működik a kormányról, csak VCDS-es teszt alatt tud megszólalni.
Arra nincs valami ötleted?
-
Tomsy07
csendes tag
válasz Reggie0 #186519 üzenetére
Arra gondoltam még, hogy a kormányon lévő duda csatlakozó (ha létezik ilyen), akkor lehúzhatták a megkülönböztető jelzés miatt.
Jó ötlet, hogy ki kell próbálni a duda megnyomásakor kap-e jelet egyáltalán a kormánytól.
Köszönöm, azt meg fogom nézni. Néha azért jól jönne a kürt, bár most jelenleg, a klíma bekapcsolásának hiánya nagyobb gond.
-
rob210
nagyúr
válasz Reggie0 #186572 üzenetére
Tisztelet a kivételnek, de én inkább megtanítanék mindenkit vezetni.
Szuper az elektromos fék meg az elektromos minden.
De amikor szervizelni kell, akkor mindenki húzza a száját, meg azt olcsóbban is lehet. (aztán jönnek a gányolások)
Az elektromos kézifék jó dolog, de szervízigényesebb és költségesebb, ezt mindenkinek fejben kell tartani és mindenkinek el is szoktam mondani, akivel elmegyek autótnézni.
Sok esetben ráéreznek amikor elmondom, nem ez kell neked.
Hiszen egy 60-320ezerig terjedő kézifék kissé költséges egy manuális nyereggel szemben.
A szervizek pofátlan felárakat számolva, mert diagolni is kellett, felkiáltás után a fél milliós számlát is simán a tulaj orra alá nyomják, egy komolyabb elektromos kézifék esetén.Az első mondatomra visszatérve pedig élő saját story!
Okos lány megszokta apuci chr ében, hogy minden is űrtechnika.
Hülyebiztos neki csak azt a kerek bigyót kell tekergetni, meg abból a zavaróan sok két pedálból kell hol ezt hol azt nyomkodni.
Le is parkolt a barátja régi civicjével és laza 4 milliós kárt okozott 4 autó oldalát végighúzva amikor reggelre elgurult a civic az utca végébe. Gratuláltak a hölgynek, gondolom a barátja nem annyira.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Stellar Blade
- Diablo IV
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest