- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Milyen széket vegyek?
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
(#145850) L1ZRRR; (#145851) i-sti :
Köszi, imádom a magyar leleményességet.
Ha tervben van, hogy gépkocsistól Németország fele veszem az irányt, akkor nem ajánlott ilyen mókolt autóval? -
grizlisandor
addikt
Beszéltük, hogy 2.0PDTDI-ből csak a BKD.
Face-en a Touran csoportban írják, hogy az AZV motorkódú is jó.
A BMM motorkódú, pedig olajszivattyú hatszögtengely problémás.
Ti erről mit gondoltok? -
grizlisandor
addikt
2.0PDTDI motoroknál az olajszivattyú hatszögtengely problémát lehet "kezelni" vagy "gyógyítani" is? Körülbelül mennyibe kerül ez?
-
grizlisandor
addikt
Beszéltétek többször itt a topikban olajcsere kapcsán, hogy 10k km vagy 1 év. Nézem egy Tourant 2.0PDTDI szervizkönyvét,és ~30k kmenként találok bejegyzést olajcsere címen, hogy is van ez?
Furcsa, hogy a tulaj nem tudja, hogy van-e az autóban részecskeszűrő vagy nincs...
A kódzászlóról kiderült, hogy Trend az autó a hirdetett High helyett.Meg kell néznem a többi autót is a piacon...
-
grizlisandor
addikt
válasz #89874944 #146134 üzenetére
Ennyire nem durva a helyzet, mint (#146136) i-sti is írja. Autonavigátoros cikkben(katt) találtam egy magyarázatot.
"Összességében tehát az olaj – az előírtnál – sűrűbben cserélése, valamint a jó minőségű kenőanyagok használata elemi érdeke azoknak, akiknek új autójuk van, és szeretnék, hogy annak motorja hosszú ideig „fiatal” maradjon, és érdeke azoknak is, akiknek már korosabb autójuk van, hiszen a gondos olajcserét az idősebb motor is meghálálja a motorélettartam növekedése révén."
-
grizlisandor
addikt
VOLKSWAGEN GOLF PLUS 2.0 PD TDI Premium United 2008/11
Érdeklődtem az autóról, kérdeztem a motorkódot, mondta az eladó, hogy BMM, és az autót módosított olajszivattyúval adták ki és itt nincs hatszögtengely probléma. Igaz lehet az állítás, vagy csak vevőcsalogató szöveg volt?Lehet hülye kérdés, de mivel tud többet a manuális klímánál a digitális?
VW Golf + 2.0PDTDI Comfort digi klímán kívül van minden, még a motorkód kérdéses.
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #146291 üzenetére
Marad a digi klíma.
Pedig tűnt, hogy az eladó tudja miről beszél.
VOLKSWAGEN GOLF PLUS 1.9 PD TDI Atlanta Perfekt2009/2(katt)
Az eladó azt mondta, hogy ha még délelőtt meg tudunk rá egyezni, akkor akár délután 3 fele névre írva mehetek az autóval hazafelé. Tényleg van ilyen gyors ügyintézés? Ki van vonva forgalomból az autó. -
grizlisandor
addikt
válasz havri1 #146309 üzenetére
Fogok is, meg megnézem az ügyfélkapusat is.
(#146311) simonjoe:
Nem írtam, hogy még a ma(vasárnap) egy szóval se.
Csak feldobtam a kérdést, hogy ha rendben találom az autót és meg tudunk egyezni aznap elhozhatom-e az autót. Arra válaszolta, hogy ha még a délelőtt megegyezünk, délután 3 fele mehetek már vele hazafelé.
Vigyek neki kolbászt, mert a viharsarki kolbász finom. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #146308 üzenetére
Autóról kiderültek dolgok.
2 szervizbejegyzés volt kint 33k és 68k, utána hozták be. 90k-nál februárban itthoni szervíz RO&PE KFT. Szeged szervizelte, cserélték a vezérlést pumpával(számlával igazolva+könyvbe is) márciusba kettős tömegű csere. Érdekes számomra, hogy ilyen hamar cserélni kellett benne. Végig RO&PE-be 110k , 130k és 151k kmnél, 2016-06-09nél. Elvileg valami kis sérülés a bal vagy jobb elején a lámpán, addig nem vették be a kereskedésbe, míg nem csináltatta meg. Mondta az eladó, hogy valamelyik hátsó ajtó volt fejtve.Lekérdetem autoDNA-n, de csak ez jött le, ami WTF.
Egy 2M kocsinál hogy keletkezik 1,5-2,5M kár többször is? -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #146357 üzenetére
Ügyfélkapus km lekérdezése az autónak.
76700 km, 2012.05.14.
116751 km, 2014.10.21.
157435 km, 2016.10.10.
157435 km, 2016.10.10.
158850 km, 2016.10.27.
158850 km, 2016.10.27.Legalább a km stimmel, holnap megpróbálok keresni az előző tulajdonoshoz egy telefonszámot.
Kajak ott áll az autó a kereskedésbe egy éve?
Hülye kérdés, de attól, hogy ott áll az autó 1 éve, bevállalhatok egy 250km-es utat hazafele?
Vagy túlaggódom? -
grizlisandor
addikt
válasz CharlieDrop #146377 üzenetére
Basszus, ez nem túl jó hír...
Ekkora baj egy autónál az állás?Akkor hagyjam az autót szerintetek?
Ma felhívom az eladót, hogy mi és hogy van, meg próbálom elérni az előző tulaját is.(#146379) havri1:
Passz, a Tourannál se volt, amit múlt hónapban lekérdeztem. -
grizlisandor
addikt
válasz CharlieDrop #146391 üzenetére
Hát igen...
Mondjuk, ahogy olvasgattam az autó után, nem is egy keresett típus. -
grizlisandor
addikt
válasz CharlieDrop #146398 üzenetére
Hétvégén mikor szétnéztem a kínálatban, 2db kocsi van, amit megfelelne az elvárásaimnak. ABS+ASR+ESP+Tempomat, Digiklíma, ülésfűtés, multikormány.
Van ez a szentendrei autó, amiről beszélünk.
Meg van egy Kaposváron, de az csak külföldi papírokkal rendelkezik és nem tudom elhozni azonnal.
Vagy felajánlotta az eladó, hogy összekészíti a honosításhoz a papírokat hozzá és tréleren hozzam el. -
grizlisandor
addikt
Nem mind szériafelszereltség, ahogy néztem a kínálatot.
Touran volt az elsődleges célom, akkor is előkerült a téma, és azt beszéltük itt, hogy olcsóbb és egyszerűbb, ha olyat nézek, amiben van.Más:
Felhívtam a szervizet, ahova hordták az autót. Kérdezte, hogy ki volt az előző tulaja. Mondtam, hogy ki és egyből jött a válasz, hogy Imi bácsi és melyikről autóról lenne kérdésem, a szürkéről vagy a feketéről?
Mondtam, hogy a szürkéről és sorolta a dolgokat, hogy Golf Plusz, mit és hogy cseréltek rajta, a tulaj egy idősebb úr, 3 évig ők szervizelték az autót, kettős tömegűt + vezérlést, stb.. Nem egy lestrapált gép összességében, mesélte, hogy egyszer gondolt egyet az öreg és lecserélte egy fiatalabb Golf Pluszra, amit lecserélt azóta.Megnézem az autót, ha rendben lesz el is hozom.
-
grizlisandor
addikt
válasz Vincsaba #146509 üzenetére
Belefutottam ilyen autóba és Mági leírta(katt) hogy ha benne van, az működjön!
-
grizlisandor
addikt
Megyek holnap megnézem a VW Golf Plus 1.9 PDTDI-t intéztem szervizet(Pomáz, Bús Szerviz) is hozzá, és mondta a munkafelvevő, hogy van diagnosztikájuk vw-hez, remélem ők használni fogják, nem úgy mint a Seat Kecsón. Bár hogy mibe kerül elfelejtettem megkérdezni a nagy örömömben, hogy vállalták az autót.
Munkafelevő kérdezte, hogy részecskeszűrő van-e az autóban, mondtam neki, hogy nincs, mivel a kódzászlón nem találtam.
Tourant amit megérdeklődtem, abba volt és írta is a kódzászló. Golfnál nem írja, valószínűleg nincs benne, mert egy sémára mennek ezek a kódzászlók. Helyes a gondolatmenetem? -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #146541 üzenetére
Megdőlt a feltevésem, részecskeszűrős a Golf.
Az utastér kifejezetten szép volt, ülés nem szakad, kiült, műanyagok rendben. Kormányon van látható kopás.
Javítva a motorháztető és a hátsó ajtók voltak. A csomagtérajtón a rendszám felett lenyomta a festéket körömnyi nagyságban.
Elől a szilentek, fékek cserések. Felemelték, az olaj a motortérben folyik kifelé valahonnan tisztességgel.
Gyorsításkor valami érdekes hangot adott ki, amit a szerelő is említett, míg ment az autóval.
Elmentünk próbakörre, hát valami hangos sípoló hangot adott ki(eladónk mondta, hogy ennek ilyennek kell lennie). Vezettem pár hasonló dízelt, de egyikbe se volt ilyen.
Nem akar befolyásolni, de ezek vállalható problémák egy ilyen autónál.
Az árból nem engedett, mivel az olajfolyás problémát 30k-ból megoldható, aki többért csinálja meg az átver, meg a Turbónak nincs semmi baja, majd ő beméreti.
Így nem lett belőle üzlet. -
grizlisandor
addikt
Utólagos tempomat és multikormány beszereléssel milyen tapasztalataitok vannak?
Google ezt dobja fel tempomatszereles.hu(katt), valaki volt már ott?
-
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #146806 üzenetére
Persze, csak jó lehet, ha Mági ajánlja!
-
grizlisandor
addikt
Ha már CRTDI, akkor nézegetem ezt a VW Golf 2.0 TDI 2009/3 havi autót.
Az lenne a kérdésem, hogy ezekbe is szerelik a részecskeszűrőt? Vagy ne rugózzak ezen, az újabbakba mind van?
Nézem, hogy az autó 5 fokozatú sebességváltóval van szerelve, amiket néztem autókat az eddig mind 6 fokozatúval volt. Nézem wikipedát és a VW se sokáig szerelte ezzel az autóit. Haver mondja, hogy felejtsem el, mert többet pörög a motor a 6oshoz képest, így nem ajánlja. Tényleg nem ajánlott 5ös váltóval? -
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #146861 üzenetére
Értem, köszönöm.
Ma felhívom, hogy mit lehet tudni a gépről, közben haverék intéznek kint egy Cross Golf Plus-t, csak lassan őrölnek a malmok. -
grizlisandor
addikt
Golf Plus manuális klímát cserélni digire megoldható vagy baromság?
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #146894 üzenetére
Elvetettem a dolgot.
-
grizlisandor
addikt
Holnap remélem jó lesz az autó és lezárul a kocsikeresési herce hurcám.
VW Golf Plus 2.0PDTDI 2008/4 havi(katt)Az autó szép, nem egy lelakott, majd kiderül élőben milyen. Jelenleg a van benne 179k km és erre garanciát vállalnak(ez hogy működik nem tudom). Szervizkönyv megerősítve, egy bejegyzés hiányzik a szervizkönyvből, munkalap szerint 170k km-nél volt egy szerviz rajta.
Felhívtam a helyi vw szervizet, hogy legyenek szívesek erősítsék meg a szervizkönyvet, hogy valaki nem csak beleütötte a bélyegzőket. Mondtam, hogy nem a bejegyzésekre vagyok kíváncsi. Az ügyintéző hölgy elutasított, hogy ők a rendszerükben a külföldi szervizbejegyzéseket nem láthatják, meg nem adják ki a szervizeket. Itt röhögtem egy sort és megköszöntem a segítséget. Kecsón látták a márkaszervizes javításokat a külföldről behozott autón, itt Csabán meg nem? Kaptam itt segítséget, megoldódott végül és érdekes módon meg tudták nézni.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #146980 üzenetére
AutoDNA Riport szerint nem volt semmilyen esemény az autóról...
Élőben kiderül mit mutat.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #147003 üzenetére
Igen.
Más1: Megnéztem az autót, a kereskedés marha jól nézett ki, nem voltam még ennyire igényes kinézetű kereskedésben. Igazatok volt, az autó kívülről a szürke 50 árnyalata élőben nekem is szemet szúrt, belül szép tiszta. Próbakörön én úgy éreztem, mintha az autóból kihalt volna a ménes. Meleg motornál engedem fel 1esbe a kuplungot és semmi, felengedtem a lábam, akkor elindultunk csigába, ekkor ránéztem, hogy biztos kiengedtem a kéziféket, meg azt, hogy 1esbe van. Padlóztam és semmi, vánszorogtunk. Hagyom az autót szerintem.
Más2:
Ezzel a küszöbbel mit lehet kezdeni szerintetek és mennyiért?
Eladó az autó, állítólag a tulaj lánya találkozott a kerítéssel... -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #147038 üzenetére
Jelzem nem egy fotóművész az eladó, ugye nem is fotót veszünk, hanem autót.
Itt az említett album(katt).
Amit tudunk, hogy a lánya hajtja az autót, szőrök azért vannak, mert kutyaiskolába hordja a kutyát. Azért adja el, mert a lányának vesz egy új autót, Vitarát mondott, nem akartam röhögni a telefonba, ha azt sikerült odab*sznia, akkor az új autót hogy fogja?
Amit én látok ugye a jobb hátsó ajtó és alatt a küszöb sérülést. Első lökhárító bal oldalán a bal első kerék előtt. Mintha látnék valami a bal első ajtón is a kilincs alatt.Érdemes lehet rá áldoznom az utolsó nap szabimat, vagy keressek másik autót szerintetek?
(#147039) Mágus2:
Én az autókra sose néztem ilyen szemmel az autókat. Most hogy vásárlásra adtam a fejem próbáltok ti és az ismerőseim tanítani.(#147043) k5.20:
Ennyire nem akarok belemenni, csak egy valamire való autót szeretnék az elkövetkezendő legalább 5 évre. -
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #147067 üzenetére
Jobban megnézve az a jobb első ajtó elüt a kocsitól, küszöb elején is van valami sérülés.
Valamit kihagytam? Szabad a gazda.Úgy érzem, hogy ez felejtős, vagy valami nyomott áron megérné?
Hahu hirdetés(katt)(#147072) zsolt19900:
Tényleg. -
grizlisandor
addikt
Golf Plus és Touran esetén melyik benzines motor ajánlott?
1.4 Golf Plusnál, azt gyengének éreztem egy próbakör során.
1.6 van mindkettőnél, utánaolvasva Golfba talán elmegy, Touranba kevés.
1.4TSI, 2007től vannak ezzel a motorral szerelve, hányadik szériások lehetnek?
1.6FSi van még Golfba, de topik összefoglaló alapján nem szimpatikus. -
grizlisandor
addikt
válasz F_Zolee #147092 üzenetére
Itt a környéken nincs, szombaton néztem volna egyet Debrecenben, ha már ott vagyok a Golf miatt, de a kereskedésnek nem számít a nyitvatartási idő.
(#147093) focvis:
Köszi, találtam is. Ezeknél mire kell figyelni? Valami kizáró okra gondolok az állapotfelmérés előtt.Touranból 140 LE-s van(katt) vele mi a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #147091 üzenetére
Kedves arany szemű topiklakók, kérlek nézzetek már rá erre a két hirdetésre. Ezek is a szürke 50 árnyalatában tündökölnek? Vélemények?
Golf Plus 1.4TSI Trend 2008/4 havi 137k km(katt)
Debrecenben lenne jó hely, ahol ránéznek. Multikormány, szép belső, reálisabb futás, de szervizkönyvből kiderül.
Golf Plus 1.4 TSI Comfort 2009/4 havi 83k km(katt)
Kicsit drága, de Golf6 alap. -
grizlisandor
addikt
válasz cool13 #147120 üzenetére
Szimpatikusabb nekem is.
(#147121) focvis:
Nyugodtan, nekem már mind1.DE
Délelőtt felhívtam, a CRTDI tulajt, hogy a hirdetett áron nem érdekel az autó, kevesebbért lehet róla szó, rákérdezett, hogy miért, valószínűleg körbe volt törve és megköszöntem a lehetőséget.
Most jön a poén, hívott most az eladó.
Ha tényleg érdekel az autó, enged az árból.
Igazatok volt(köszi mindenkinek) telibe volt javítva az autó 3 éves korában, történt valami, egy kromofágos vödör volt az autó tetején valamilyen okból és a közelében dobálták a labdát a kutyának; a többit kitalálhatjátok.
Volt rá casco, a fényezés költségeinek felét fizette a is 500k-t és ezt a műveletet láttátok, ha hihetünk az eladónak.
EGR szelep cserélve + új aksi tavaly. 174K volt vezérlés csere vízpumpával. Idén kavicsfelverődések miatt lett cserélve a szélvédő. 1 családé volt az autó végig, eddig az apa nevén volt, jelenleg a lánya nevén.
Őszintén elmondta, hogy ezek lettek cserélve az autón, érzi rajtam, hogy komoly érdeklődő vagyok, és gondoljam át. Sürgős lenne neki az eladás, mert a héten jön az új autó, de a lánya még mindig nem érti, hogy miért kap új autót karácsonyra. Meg fogunk tudni egyezni, ha érdekel engem az autó.
Holnap megmutogatom valami mesternek, hogy miből kellene szépet csinálni, ha azt mondjátok érdemes foglalkozni az autóval. -
grizlisandor
addikt
Miért hiszek én még a mesékben?
Elolvastam amit leírtam, én tök hülye vagyok gyerekek.
WTF. -
grizlisandor
addikt
Helyben van egy Passat B6 2008/7 havi 2.0CRTDI High 261050 km
Ma kiszaladok megnézni, mire kell odafigyelni ennél a típusnál? Vélemények? -
grizlisandor
addikt
(#147121) focvis:
Golf 5 alapú 1.4TSI Trend kértem alvázszámot, meg szervizkönyvet. Annyit ír, hogy 90k volt egy láncellenőrzés. Holnap ránézetek mi van a gépben, mert gyanús ez a könyv, egy tollal, félig meddig kitöltött az utolsó pár bejegyzés. Kaptam valami német papírt egy kipufogó vizsgálatról, 2017/4 hóban volt 131k km.(#147179) Mágus2:
Az szép! A péknek el kellene mennie szemészetre.Más:
Kiszaladtam megnézni a Passatot, teljesen elvarázsolt. Nagybetűs autó, fényezve volt a motorháztető a többi gyári. Belül a vezető ülés kezd egy kicsit bomlani. Vezetni egy élmény volt, ez a visszagurulás gátló hasznos dolognak tűnik, ez az indítás, hogy a kulcsot kell benyomni a műszerfalba.
30k intervallumokkal hordták szervizbe, márkába végig, 2011ben 147k km-nél volt fogasszíj csere, kettőstömegűcseréről nem tudunk, de valószínűleg volt a kereskedő szerint. A kereskedő meg egy vicc volt, 50 év körüli úr, beszélgetünk az autóról, rákérdezek, hogy az árról mi az elképzelés, 2,3M az irányár. Elkezdi ott nekem hadarni 2,25M-ig megy, mert hogy már felhívták x összeget adnak érte, ezt hogy gondolják, mikor ez az ára,meg hívták, hogy előbb megnéznek 100k-val olcsóbb autót Miskolcon és utána ezt, meg így úgy amúgy. Ránézek a csókára, hogy oké, de én nem mondtam semmit, csak kérdeztem. -
grizlisandor
addikt
Valaki nem tudna ránézni alvázszám alapján egy szervizelőzményre?
Meg kellene erősíteni hitelességét, és ránézni, hogy vezérlés volt-e cseréve. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #147265 üzenetére
Sikerült megoldani, első két bejegyzés volt márkaszerviz, a többi nem nyomon követhető, meg volt egy futómű beállítási bejegyzés pár hónapja. Ismerős azt mondta, hogy ez szokás a külföldről behozott autóknál, hogy a tekerés után legyen távpont.
1.4TSI-nél mi lesz árulkodhat arról, hogy nem egyezik az óra km-je, a valós futással?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen