- Bemutatta 2 Tb-es 3D QLC NAND chipjeit a Kioxia
- Androidos fejegységek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott az Antro
gp A teljes változat elvileg valamikor jövőre érkezik, de pontosabb dátumot nem kaptunk egyelőre.
-
Az Amazon árfolyama felment, Bezos elad 5 milliárd dollárnyi részvényt
it Nagyjából 5 milliárd dollárnyi részvényt ad el Bezos, ezzel a cég 8,8 százaléka marad a kezében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Műanyag az egész és jól tömítenek a gumi alkatrészek, nem szabad túlhúzni a csavarokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
narancsnn #56715 üzenetére
Mivel nagyobbra cserélted a csúcsokat, csökkent a nyomás az elemekben. Innentől kezdve a motorod már csak euro2. Lehet, hogy érezni a különbséget, de akkor sem kellene ilyen áron +20 ló. Ha nem tartja a nyomást, annak harangoztak. Milyen márkájú csúcsokat vettél?
Az AHF porlasztó háza 210 bar-ra volt állítva gyárilag, de az ASV 300-ra, kisebb csúcsokkal is volt szerelve, mint az AHF. Annak érdekében, hogy ez ne hagyjon nyomot a teljesítményen, gyárilag picit nagyobb volt az ASV-n a turbó nyomás. Így tudta csak teljesíteni adagolós létére az euro3-at.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #56767 üzenetére
Kimaradt egy m betű. Megy úgy, mint az octaviam -azt akartam írni.
Hát ja, mondjuk a fickó rendesen karbantartja, ha valami baja van, rögtön szól, és egy heten belül már javítjuk is.
Az megfizethetetlen, ha gondos gazdától veszed és ismered az előéletét.
kk831228 Látom nem nagyok régen követed a topikot, de a Varta sem az már ami volt. Nálam 1,5 év után gariba cserélték. Silver.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
baluka26 #56771 üzenetére
Neked nem releváns. Kelet-Szlovákia, 3200euró...
97-es avant, klíma, elektromos ablakok. 1.9tdi 81kw/afn a szokásos, ABS, rádió+mp3, elektromos ablakok. S4 első lökös, egy éve fényezve az egész kocsi. Új fékek -nyergek is, új futómű, a turbó 1 éves.. nemsokára fog kelleni lendkereket cserélni, mert már van hangja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #56795 üzenetére
Én is sokat agyaltam az SDI-n, de pontosan emiatt döntöttem végül a TDI mellett. Ennyi naftából az megy is.
Ettől függetlenül sok szerencsék kilómétert!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #56795 üzenetére
Sokallom ezt a fogyasztást. Felmelegszik a motor rendesen, fűt is?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #56863 üzenetére
Ha valaki, akkor én tudom mi a városi kínzás. Reggel 2km, este 2km egész héten, minden munkanap, télen-nyáron, hétvégente 1-2 hoszzabb vidéki út(2-400km). A legutóbbi 12 000km átlaga 5,6. 1.9tdi 110ló, octavia combi.
-
Mágus2
Közösségépítő
8000km-ként cserélek olajat, és kb 20 000km-t megyek egy éven. Mivel hétvégén csak hosszú utak vannak.
Mindent megkap a gép, miért lenne rossz vétel? Nem azért vettem az autót, hogy gyalog járjak és a helyet foglaljam a parkolón. Többet árt egy autónak, ha áll.Ja, hogy olajcserénél nincs szárazon forgatva?..
És?
Dr.Zoo Ránk számíthatsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Valamibe meg kell neki halni.
VR6-Fan Én sem.
a másik dolog, meg, hogy nem is érdekel. Majd ha meg akarom őrizni az utókornak, akkor formaldehidbe befalazom a pincébe.
Egy autó arra van, hogy használják, ha lekopik cseréljék ami elkopott.
Itt nem kell papírozni a motort, bármikor vehetek keveset futott, jó karban lévő motort, ha úgy alakul.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A hirdetés szerint 525 ezret futott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AndrewTdi #56921 üzenetére
A szívósort amúgy sem kell fúrni, elég az előtte lévő műanyag csövet. Létezik közdarab, de csak peremezettet szabad venni, és fog kelleni mindkét oldalára gumicső ami bírja a nyomást, szintén nem olcsó. Inkább a műanyag részt fúrnám meg, abból a gyári is olcsóbb, mint ez a közdarab a csövezéssel. Ha dobsz egy motorkódot, megkeresem, hogy hol érdemes megfúrni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AndrewTdi #56928 üzenetére
Van nálad egy ilyen 3C0145770B cső a rendszerben, ezt alulról megfúrnám kb 5 centire az egyik végétől, tekernék bele egy pöcköt epoxi ragasztóval, amire felmegy a cső ami az órába megy. Bármikor visszaalakítható, csak kell egy ilyen gyári cső. Felül nézetből semmi nem fog látszani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
baluka26 #56933 üzenetére
Jól meg kell nézni az első gumi szőnyeg alatt, hogy nem ázott-e be a szentem. Tudniillik, az akksi alatt van egy vízelvezető, de elég hamar tele megy levelekkel,ha nincs ott ez a műanyag...
Hideg motornál pára... melegnél hengerfej tömítés.
Passatban a komfort vezérlő a sofőr lába alatt van a padlóban, 1 beázás és nincs többé központi zár vagy villany ablak, vagy belső világítás.
AndrewTdi Felül van a motor mellett, ebből megy a gumikönyök az EGR-re onnan meg a levegő a szívósorra. Szemben állva a motor bal oldalán a vezérléstől néhány centire.
bitpork fehér füst mindig vízből van. kék a turbó miatt, vagy a kopott szelepvezetők miatt.., fekete a túletetett napközis miatt.. elégtelen turbó nyomás, kevés levegő, sok nafta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
baluka26 #56945 üzenetére
A legdrágább a motor, turbó, váltó, futómű. Ezek legyenek rendben. Meleg motornál szépen kell húznia 2000 és 4000 fordulat között, érdemes emelkedőn vagy 4. padlógázon is meghajtani, hogy nem kapcsol-e vészmódba. A futómű ha kopog, az nem jó jel, ha kóvályog, az sem. ha ezek meg vannak, ki kell próbálni minden elektromos kütyüt, mert 1 dolog a felszereltség, egy másik dolog, hogy mi működik belőle. 0 fok alatt nem fog bekapcsolni a klímakompresszor, ezt nem fogod tudni kipróbálni a hidegben.
-
Mágus2
Közösségépítő
Jó nagy fára lesz szükség, hogy beállj alá.
Örülök, hogy végül is megoldódott, az ár viszont elég borsos, de egy ilyen mutatvány sehol nem lenne olcsóbb ezen az autón.
Ha programja szerint túl hideg van, nem kapcsol be az elektromágnes a szíjtárcsán, Mad Max-et meg beéri a sereg.
Megjelenik az AUTO mód, de nem kapcsol a kompresszor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen