- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Hisense LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26789 üzenetére
De az nem vw motoros, hanem a fabia 1.4 MPI motorja kerreg a géptető alatt. Van motorkódod is? Most már kezdek magamban kételkedni.
Az 1.6 8v 55kw biztosan közös moci, 1.4 ből én csak az MPI-t és a 16 szelepest ismerem. A sima 1.4 8v vw motor is gyenge volt ehhez a bódéhoz, az MPI is gyakorlatilag útakadály.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26792 üzenetére
Szinte majdnem mindegyik motorral szerelt octaviát vezettem, a legjobban a 1.8 20v turbó nélküli testvérét ajánlanám a forgalomba. 1.6 os 75kw tetszett, csak sokat eszik a 102 pacihoz képest. A TDI egész más állatfaj, tartós motor, de ha valami megadja magát, akkor az nem olcsó(valós km-állás ezekben nem létezik). Az 1.8T - hez meg sok zseton kell és szerencse, mert hajtva vannak rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26804 üzenetére
Locsolták rendesen, most itt a jó idő, megnőtt.
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg is válaszoltad magadnak a kérdést. D2S a xenon, H7 a távolsági. A bi xenon azt jelenti, h a tompított és a távolsági is egyazon izzó csak egy árnyékolást mozgatnak előtte. Ez nem ilyen.
Hátulról hozzá lehet férni szépen, egyik oldalon a szervó tartály fedő borítását kell levenni, a másokon a szívócső egy darabját kell kiamputálni.
A xenont érdemes párban cserélni mert előfordulhat, hogy az új kékes, illetve lilás lesz, míg a régi szép sárga(nagy habbal)
Este elküldöm neked a szervíz utasításokat izzócserét illetően, pontos leírással.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #27037 üzenetére
Mindenre van megoldás. Pl. Teljes utastér tisztítás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lakisoft #27240 üzenetére
Ha a szabadonfutó rakoncátlankodik, az szétveri a feszítő elem csillapítóját. (minden klímás TDI-n van) A szevópumpát ne piszkáld, vagy a feszítő elem, vagy a főtengely szíjtárcsája(van körbe egy gumiréteg ami rezgést csillapít.). Ha tönkre megy a főtengelyen a szíjtárcsa, akkor is ciripel. Én itt keresgélnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mi ebben a jó?
Egyik füstöl mint a gyárkémény, annak bekötném a kiput direktben a szellőzőbe, uánna mutasson egy átlagos péntek esti füstmérgezést.
A vr6 szépen duruzsol, az tény.
Ha valaki versenyautót épít, ne a forgalomba villogjon vele(húúúú, úgy otthagytam az 1000es stifet, csak lesett), Versenypályán megmutathaja mit tud, de oda nem elég a jó kocsi, sofőr is kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez vagy golf4, vagy octavia, A3 esetleg leon, no melyik? Talpas gömbfej, vagy kormány összekötő, valamelyk ki van száradva, Majd a nagy melegben elkezd rendesen nyekeregni, akkor könnyebb lesz kitippelni a bűnöst.
Ha csak fémesen kopog akkor a stabilizátor szilentje adta meg magát, gyakori jelenség. Ez emeléskor megfeszül, ezért van csendben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezeket cseréld ki és meg fog szűnni. Menet közben is van ez a tünet? olyan furcsa ez a hang mintha valami lemez darab rezegne, de simán rezeghet a rugó is, etőől függetlenül a linkelt szilentet ki lehet cserélni, az mindegyikben kopog-zörög, főleg ezeken az utakon.
Az a kis repedés semmi gondot nem okoz, amíg nem szitál a kocsi eleje lassú lletérésnél, addig az maradhat. Bár ha cseréled érdemes a TT audiéval helyettesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #27589 üzenetére
Ez csak a stabilizátor rudat tartja, a TT cucc a lengőkerba megy. Nem bántam meg a cserét, sokkal stabilabb a kanyarokban, és nem lett elviselhetetlenül kemény.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #27615 üzenetére
Csak nagyon halkan jegyezném meg, h 89-ben vizsgálták legutóbb a diesel autók kipufogó gázait A mostani euro 4 es normát is teljesítő motorokat nem lehet egy lapon említeni a 89-es csúcstechnikával.
Persze ettől még vigyázhatnánk jobban erre a sárgolyóra. Nekem is csak euro 3-ra telik, de legalább nem építem koromgenerátorrá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #27620 üzenetére
Megyek én is belepakolok 130 lovat, nem akarok rosszat senkinek. Ha már olyan lesz h nem látni a rendszámom hátul, akkor jó???
Viccelek csak én kétüteműn nőttem fel, attól kevés rákkletőbb dolog van, minden gép szennyezi a környezetet, ezt csak lassítani lehet, visszafordítani nem, főleg, h minden próbálkozás 100x annyiba kerül mint a környezetszennyező alternatívája.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #27623 üzenetére
Plussz 130 a meglévőkhöz természetesen, sima 130 nem is füstöl.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #27740 üzenetére
Mostanában lényegtelen milyen olajjal megy,mert 8-10 ezrenként ki van cserélve, mivel az asszony minden nap 2x 3 km-t autókázik vele hideg motorral a városban. Hétvégente meg kap 3-500km-t sima 5w 40castrol edge TD megy bele mostanában, de télen elég hangos vele a motor és eléggé szimpatizálok mostanában a mobil olajokkal. Legközelebb valami sima 5w 40 mobil 1- et fog kapni, ha jobb lesz, akkor kipróbálom az általad linkelt cuccot. Jelenleg a hideg motort kellene valahogyan megvédeni, mert köztudottan a TDI nem erre való.
Kapott ez a motor már rendesen, egyszer majdnem be is állt, szóval most már minden nap ajándék neki, nincs sajnálva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz matarese82 #27745 üzenetére
Ki lehet nullázni a szervíz intervallumot, de ha már túllépted, akkor vidd el a kötelező szervízre, ott megcsinálják.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #27751 üzenetére
A terhelés függvényes intervallumot át kell állítani fix-re és 10-15 000km-ként cserélni az olajat.
Ez a terhelés függvényes az ún. Long life -max 30 000km, de számon van tartva a motoróra, a hidegindítások száma, motor és olajhőmérséklet. Ezek alapján hamarabb is szervízbe küldhet a verda.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz matarese82 #27750 üzenetére
ELviszed, kicserélik az olajat, és meglátod. Mennyi km-t mentél az olajjal, volt város is?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest