- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #25036 üzenetére
Igen így igaz az enyém is ilyen volt, ezt szerintem sok-sok hónapig kéne csiszolópapírral súrolni
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #25053 üzenetére
na pont erről beszéltem, de ha itt tartunk akkor attól is függ, hogy milyen anyagból készíted a ládát, milyen rezgés elnyelőt használsz, hogy van a légterelő megtervezve, csapos ragasztott vagy csavarozott lesz, esetleg kombinált, szóval tudok én is sok mindent leírni, megtervezni, ha tudom miről van szó.
te azt írtad zárt vagy nyitott láda legyen.
én erre írtam, hogy egy hangolható ládával jársz a legjobban, a legnagyobb tartományban azt fogod tudni állítani és még némi számítási hibát is ki tudsz küszöbölni vele. ha zárt rendszerű a hangszóród minek kérdezel bármit? akkor egyértelmű a zárt láda. ráadásul nyitot ládád van azt írtad így meg se fordult a fejemben a zárt rendszerű hangszóró megléte. na de a lényeg, hogy én többet zenével kapcsolatban nem írok egyszer már megfogadtam, de most már biztos ezen mindig felrántom az agyam, sorry.lehet azért van mert túl vagyok pár ládán.....de az itteni véleményekkel csak ritkán találkozik az enyém.
előszőr is amit el kell dönteni, hogy a legnagyobb hangerőre, vagy a lehető legjobb minőségre törekszik az ember.
azután lehet elkezdeni tervezgetni bármit is.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz runner 125 #25152 üzenetére
Ha van adás vételije akkor meg fogja nyerni a barátod.
Én is visszamentem a kereskedőhöz anno itt írtam is fel is ajánlott egy csomó mindent, hogy tussoljuk el a dolgot, a végén jól jöttem ki belőle
Ők tudták ha perre viszem megszívjákRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz runner 125 #25159 üzenetére
Ha nyer akkor minden költséget MINDEN költséget a vesztes fél fizet.
Ha csak nem megy bele valamilyen peren kívüli megállapodásba.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #25173 üzenetére
Én ezeket a fuldákat tesztelgetem, de nagyon jó véleménnyel vagyok róla ezidáig.
Szerintem a fékutam is rövidebb de azért ezt nem merem biztosan kijelenteni.
Egy dolog biztos hogy sokkal csendesebb a gumi és a kanyarban jobban tart.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25242 üzenetére
Zárjuk már le a diesel autó kevesebbet eszik cserébe sokkal drágább a szervizelése.
Ennyi aki ez ellen ágál, az vagy nem ült még diesel autóban vagy hülye.Az 50%-os értékedet én is megcáfolom, mert az szerintem se reális, de a diesel kevesebbet iszogat ez tény.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25251 üzenetére
Olyan jó, hogy neked diesel autód van és termeli a nyálat, de nem lehetne már erről a témáról leszakadni.
Addig úgy se nyugszol amíg le nem írja valaki, hogy a Diesel a király és mindenki idióta aki benzinest használ.
De ha már ennyire rajta vagy a fogyasztáson akkor számolj kicsit.
Nekem 6.2 fogyaszt a kocsim igaz csak 75lovas.
Ebből a fele etanol fele benzin.
Akkor most én kérdem számolj kicsit és megtudod ki jár jobban.
A dieselbe meg szar beletenni az etanolt.
Arról nem is beszélve, hogy ki ereget több káros anyagot.Szóval most már hagyjuk ezt a fogyasztás dolgot, köszi.
Diesel rulez meg mindenkinek diesel autót, csak hagyjuk már ezt.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25254 üzenetére
Azt nem tudom, hogyha hivatalos mért eredményeket nem fogadsz el akkor minek vitatkozol?
De én befejeztem, a büdös életben többet nem írok neked érdemben, mert felesleges.
Hidd azt, hogy trailerrel járok aztán kész.
Nekem attól se nem hosszabb se nem rövidebb a pöcsöm, hogy a te kocsid 0.5 liter gázoljjal gyorsul 2másodperc alatt 0-ról 200-ra.
Gratulálok hozzá nem fogok ezen vitatkozni veled, mert nincs értelme.
Ha az én kocsim 8 litert fogyasztana már rég letettem volna, mert nem bírnám fenntartani.Mellesleg a linkelni próbált oldalon egy csomó adat nem megfelelő/hibás!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25259 üzenetére
Mint írtam veled nem vitatkozom a továbbiakban, úgyis kialakult véleményed van amit nem lehet és nem is kell megrengetnem, nekem mindegy.......
Aki olvassa amit írtál és amit írtam az úgy is értelmezni fogja.A linkelés meg nem így néz ki nálam:
http://www.cars-data.com/en/renault-megane-elysee-14e-75hp-17800/specs.html
De biztos velem van a baj ugyan úgy mint a kocsimmal is.
Aztán most öltögetheted a nyelved[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #25280 üzenetére
Nincs azon mit fikázni, szép szürke
Pedig tegnap pont láttam egy szép fekete felnit piros csíkozással egy szuzukájon, gondoltam is rád.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Urak emlékszik valaki arra a linkre amit ha jól emlékszem Magus tett be és a tsi motor dugatyú kontra szelep problémáról szólt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25329 üzenetére
Ahogy írtad is a súly miatt nem fogod meg.
Szerintem 140-is simán húz aztán nyel egyet és 170-ig még szépen elmegyeget.
Nekem csak 1.6-os volt de 150-ig szépen húzott ami egy 1.6-tól elvárható volt azt hozta.
Pedig az 75 paci volt csak könnyű kaszni.
Sok sihedernek okoztam vele meglepetést
Pedig én nem vadulok.
Csak furcsa volt nekik, hogy nem távolodok, akár hogy löki a füstöt a tuning gépük.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25331 üzenetére
Igen ezzel én is találkoztam.
Mentem nőtincsre múlt hónapban van némi emelkedő szépen cammogok a magam kis spórolós üzemében felfelé erre kivég mellém egy Matiz mert mért ne mindig a Matizosokat fogom ki aztán előz szerintem 2-3 perc elteltével már kínos lehetett neki aztán feladta és behúzódott mögém amikor már a 3.-ik nagyobb kocsi érkezett meg mögé.
Én tudtam, hogy a 75 ló nem hegymászásra van kitalálva ő nem tudta a picsa 800ccm-ről hogy az még gyengébb és főleg nem fog rallyzni vele felfelé.Sok a hülye ezért nagyon észnél kell lenni az utakon.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Srácok ismeri valaki a FACET márkát vélemények tapasztalatok?
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25412 üzenetére
annyiba kerül a friss forgalmi.
Legalábbis a mi okmányirodánkban ennyit kellett fizetni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25414 üzenetére
Mi derül ki?
Ha bemész az okmányirodába 608 forintba kerül a matrica a hátsó rendszámtáblára amit neked kell leszerelni és letakarítani.
Koszos rendszámra nem teszik fel!!!
Maga a forgalmi cseréje mivel hivatali hiba nem kerül semmibe.
Ennyi ezen nincs mit meglátni ez így van.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25418 üzenetére
jut eszembe a vizsgaállomáson kapott papírt vidd magaddal mert az kell az átminősítéshez.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz 14adam #25480 üzenetére
Nem kevés skodával találkoztam már életemben ezért is van a topik amit nyitottam
De annál nincs jobb mint sonkát és tojást zabálni aztán jó nagyokat fin.ani
Így húsvétkor.Most valahogy nem lenne kedvem szerelni, de tény, hogy az egyik legkönnyebben otthoni körülmények között szervizelhető kocsi
Renault power
-
rob210
nagyúr
Úgy látom a VW nek nem jött össze rendesen ez a TSI motor.
Tegnap kapott a cég megkeresést, hogy a VW visszahívta a tsi motorokkal szerelt autókat turbóhiba miatt.
Itt nálunk 7 autót érint a visszahívás.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #25505 üzenetére
Nincs baj az új benzinesekkel, csak ez a tsi nem jött össze a VW-nek, van ez így.
Kb. ezért mondtam, hogy egy kutya fülét gyártja már az összes autógyár.Én egyébként benzines kocsiból mostanában csak ezt a TSI-t hallottam, hogy visszahívták.
Motorikus hiba miatt, mert futómű és egyéb gondok voltak más gyártóknál is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Kellemes Ünnepeket a locsolóknak és ha vannak közöttünk locsoltak akkor nekik külön Sok locsolót kívánok.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Templomegere #25525 üzenetére
Nézzétek nekem autószerelő mondta aki nem szokott hülyeségeket beszélni, illetve talán már itt is olvastam valakinek a tollából.
De egyébként a tapasztalat is ezt diktálja.
Apósjelölt sose használ kéziféket mindig sebességben hagyja a kocsit.
Eddig az összes autójának a váltójában cserélni kellett a szimeringet.
Ez azért csak jelent valamit.
Az enyéim még sose eresztettek, én kéziféket használok.Egyébként pedig simán elképzelhetőnek tartom, hogy a sebességben rögzített autó váltó rudazata folyamatos feszítés alatt van így el tud deformálódni a szimering fel tud venni más formát mint a kör.
De persze ha ti azt mondjátok, hogy nem így van ám legyen egy biztos én kézifékezek após sebességezik és a tapasztalat engem igazol.Ettől még mindenki úgy áll meg ahogy akar, meg azért ehhez 3-4 év folyamatos sebességezés kell.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25530 üzenetére
Ez így van ha nyomod a váltó kart az sem tesz neki jót.
Ezért mondtam én senkit nem akarok meggyőzni nekem ezek a tapasztalataim ezért teszem így.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Formula-1
- Witcher topik
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Amatőr csillagászat
- Mobil flották
- Villanyszerelés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!