- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen házat vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Viperator #130102 üzenetére
Sajnos nem tudok tudományosan segíteni a kérdésben. Én szívócső-befecskendezéses benzinesbe feleslegesnek tartok rendszeresen adalékot önteni, de a VIF egyáltalán nem drága és vélhetően nem okoz kárt.
Mágus javasolta a dízelbe, megfogadtam a tanácsát, puruttya normál gázolajat (Shell, MOL, OMV) tankolok mellé. Nincs összehasonlítási alapom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vrsptr #130117 üzenetére
3-at átveszek (Budapest, Zalaegerszeg, Keszthely, Veszprém, Székesfehérvár útvonalon, kéthavonta M1 ).
Webox-szal 600 Ft/csomag.Csak óvatosan a 11*500 ml-rel, nehogy rajtad maradjon.
Nincs összehasonlítási alapom, hogy mennyiben más vele, mint nélküle, most vettem az autót.
-
veterán
válasz bulikavagyok #130140 üzenetére
TFSI-t csak a nagypályások vesznek , keress rá úgy is, hogy TSI.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130145 üzenetére
Nincs csip, nincs Golf - eladtam.
Dízel OFF-gép van helyette, de az se kap csipet, mert sajnos automata. -
veterán
válasz FoBCRaistlin #130199 üzenetére
Nézd meg ezt is, ez csak 4-5 ezer és asszem a Fabia RS-é: 6Q0 129 618G [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #130241 üzenetére
Norbi boldog lesz!
BTW én is Purflux gázolajszűrőt rendeltem ma, a minőségiek közül az volt a legkedvezőbb áron (~7300 Ft, OFF verda).A VW 507.00 az longlife szvsz is.
@#130240 atos19881101: Te hova is vitted automatáshoz? A Balaton környéke rémlik, de a Gugli nem segít. Nincs baja neki, de egy szervizre befizetném majd, ha nem horror.
-
veterán
válasz atos19881101 #130247 üzenetére
Köszönöm, ha nem gond, lécci kérdezz rá, hogy mi merre, hány méter (Ft).
Saab 9-3 Z19DTR, 2009; a váltó GM AF40, másnéven Aisin AWTF-80 SC, 6 sebességes, bolygóműves.
Nekem is izzad a hátsó, azaz váltóoldali főtengelyszimering, ill. a váltó is a baloldali kihajtásnál. A szervizben azt mondták, hogy még nem érdemes fogllakozni vele (elvileg értenek hozzá).Ami érdekelne, hogy érdemes-e a teljes váltótöltetet (7,25 liter) cserélni, ill. ez mi zsé? A szervizben leengedték a "fél" töltetet, ez 2,8 liter, azt mondták, hogy ezt így érdemes, 60 ezrenként leengedni annyit, amennyi magától lejön, ez lenne a 2,8 liter. Köszi szépen!
-
veterán
válasz aLávaló #130472 üzenetére
Kérdezd meg itt is. Nekem ő szerelte be kompletten 20 ezerért - csak a kart cserélte - egy akkor új Octi2 FL-en, 2012-ben. És abban az autóban se volt multikormány, csak egy alap board computer. Még a klíma is alap volt, semmi climatronic.
A 11. kerületet szerintem nem én ajánlottam, ha ajánlottam valakit, akkor ő a 22. kerben dolgozik, kb. a Campona magasságában, a 6-os út mellett (Trexler Z.).
Szerk: annyit ajánlgatom itt a tempomatot, aztán valójában alig használom évek óta. Ahogy megfigyeltem, VAG-nál simán dob fél litert a fogyasztáson, előtte sok Opelem volt, azoknál nem tapasztaltam ilyent.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #130537 üzenetére
Szia! Nagyon köszi!
Amit leengedtek belőle 2,8 litert, az nem volt éppen tiszta, inkább dzsuvás. Rendben működik amúgy.
Lécci küldd el az elérhetőségét, beugranék hozzá jártamban-keltemben, hogy nézzen rá.@(#130538) kk831228: egyelőre jól működik, ha beszarik, akkor van hozzá olcsóbban is. Például ez itt 150 000-ért. Sok foschtalicskába szerelték ezt a váltót (GM, Volvo, Ford, PSA, Mazda, Fiat, Renault)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130557 üzenetére
Szintén a B-re szavazok.
-
veterán
-
veterán
válasz atika88 #130616 üzenetére
2 okból javasolt párban cserélni:
- az újnak más lesz a színe, mert a xenonnak a használat során felfelé eltolódik a színhőmérséklete - lilásabb lesz
- a másik tapasztalati ok, amikor kimegy az egyik, nemsokára követi a párja is.Azt beszélik, hogy az Osram Xenarc Classic (10 e) mindenben megegyezik az Osram Xenarc Originallal (15 e), csak utóbbira 4 év gari van, míg előbbire 2 év.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atika88 #130625 üzenetére
Nemrég vettem új (használt) autót, annak is lila az egyik; feltételezem cserélték a másikat. Elég hülyén néz így ki, bár nagyon jól világít.
Az a dilemmám, hogy nem tervezem sokáig megtartani az autót, és ezt is párban illene cserélni. Vagy nem. Ha csere, akkor én a Classicot veszem 10-ért, ugyanaz a típus kell bele, mint a tiédbe.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130653 üzenetére
a gumid mondjuk nekem (se) nem tetszik annyira, kicsit homasita fílingje van (nem bántásból írom).
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130662 üzenetére
Természetesen nem néztem tesztet róla, öreg vagyok én már az ilyen racsing-gumikhoz. Ez már a semi-slick kategória?. Igazából egyik minta se tetszik a teszteltek közül - nem konkrétan a Yokohamával van bajom. Szubjektív.
-
veterán
válasz kaszaking #130750 üzenetére
#csakakasztrol.
A TSI-ben is barnul az olaj, újban is.
A mostani dízelemben (192 ezer km) olajcsere után megnéztem itthon, hogy faszán lett-e belőve a szint; 20 km után már sötét volt, de még nem fekete.@Mági: olajszint nem emelkedik egyelőre, mentem vele kb. 1500 km-t csere óta.
-
veterán
válasz K Norbi #130783 üzenetére
Úgy tudom, műanyag volt, nem láttam. Gondolom a súlycsökkentés miatt - és akkor pozitívan állok a kérdéshez.
A tokom tele van a műanyag szarokkal, az 5 éves, 100-110 ezer Ft-os kávéfőzőnk (made in France, nem China!) egy héten belül 2 hibát kezdett produkálni:
- szarakodik a bekapcsoló gomb -> YT videó alapján szétszedtem, megjavítottam 0 Ft-ból, de szándékosan úgy készítették, hogy tönkremenjen
- ereszti maga alá a kávét :/ felhívtam ma márkaszervizt, most kb. 30 ezer lesz a javítás (disztributor szelep), de ha 5 éves, akkor a kazán napjai is meg vannak számlálva, az 45-50 ezer.
Maga a szervizes ember mondta, hogy nem érdemes megjavítani! 5 éves cucc, napi 2 adag kávét főzünk rajta.
F@..om. -
veterán
válasz bajnokpityu #130803 üzenetére
Köszönöm a tippet.
Ma megnézek pár Jura gépet, és rákeresek amit javasolsz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #130806 üzenetére
Vettem egy Saeco Exprelia-t [kép]
~4000 adag van benne.Jura F50-eket néztem, a Saeco finomabbat főzött.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #130814 üzenetére
Waze, szétoffoljátok a VAG topikot, nekem lesz kellemetlen. Onnét indultunk, hogy műanyag az olajteknő a 3.gen, 2.0 tsi-n.
10 év múlva: jó esetben Tesla, de lehet kerekesszék is...
Van automata öngyújtóm, sőt a mosógépem is automata! 17 éve vettem, egy nyekkenés nélkül működik azóta, szerelőt nem látott, igazi nazi gyártmány (made in Germany, Siemens). Nem cserélem le műanyagra.
A délelőtti kávétesztelés - 2 napra valót kóstoltam - keresztbe tett a szombat délutáni sziesztámnak. :/
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #130819 üzenetére
Szép gép! Nem cserélünk? Mehetne az összefoglalóba, enyém meg törölhető :/
A viaszolás nekem is egy nap szokott lenni, nettó 8-10 óra.
@molnárpéter: Porszívót tavaly vettem Mielet, a középső sorozatból, nem volt annyira horror az ára, de itthon derült ki, hogy made in China.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #130906 üzenetére
Jó kis gép ám, szeretem.
Ráadásul most - hogy a Jogtanácsos ÚrConsigliereintézett rá jó kis vételár-csökkentést - teljesen őszinte a mosolyom. (Ezúton is köszönöm!)Te viszont képben vagy szoftver-turkálásban ha jól emlékszem. Az a bánatom, hogy leszabályoz 6.-ban 4000 rpm előtt, így hegyen-völgyön ugyanannyit megy végre, pedig megvan benne az akarat 4500-ig. Nyilvánvaló, hogy nem akarom megölni se a váltót, se magamat, se másokat, de zavar a helyzet. Egy svéd tuner ~ 33 ezerért (1000 SEK) kiírná a tiltást, ennyit viszont nem akarnék adni érte.
Tudsz valakit aki olcsón ÉS jól dolgozik? Gyorsan nem kell, elég az olcsó és jó.@momo2828: Azért néha igyekezz egy kis időt szánni a márkatársakra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs