- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
2XKO - Augusztusban indul a publikus teszt, amire már lehet jelentkezni
gp Ezzel együtt érkezett egy hosszabb fejlesztői kérdezz-felelek is a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz
Mágus2 #182935 üzenetére
Levettem mindkét hátsó kereket - úgy rá voltak tepve pneumatikussal, a kerékkulcsra egy hosszú csövet kellett rakni.
Megnéztem laikusként amit meglehet, nem láttam semmit lógni/lazának (féktárcsa, nyereg, kérek)
Bónuszként észrevettem, hogy egyik gumiban egy szeg, másikban egy facsavar van. Szóval, holnap mehetek gumishoz is.
Legalább eddig nem engedtek...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Csaby25
senior tag
válasz
Mágus2 #182957 üzenetére
Köszi. Hát ez szívás. Online rendeltem és a másikat küldték. Felhívtam őket és azt mondták hogy ez talál alváz szám után. Octavia I-re vezetokar . Amúgy azt honnan lehet tudni melyik talál?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz
Mágus2 #182966 üzenetére
Köszi!
Akkor nem kell visszaküldenem..
Azért kezdtem gyanakodni, mert anno rendeltem gömbfejet alváz szám után és túl rövid volt... Most nekem is megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy az összhossz ugyanaz, de ez csak egy feltételezés volt és senki sem tudta megerősíteni. Most, hogy egy igazi szakember is megerősíti, nincs miért aggódnom és végre logikus, hogy miért nem talált a gömbfej...
Még egyszer hálás köszönet'A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Mágus2 #182997 üzenetére
Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..
"Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
artiny
őstag
válasz
Mágus2 #182998 üzenetére
egy kis update:
Ma voltam vele sztrádán 40km ert, mentem 160km/h val. Megertem a szerelohoz. Letekertuk a kupakot, de elotte mar lehetett latni,hogy alul a viz kiegyenlito tartalynal mar csopog a hutoviz. Kicsit meg lett tekerve a kupak, erezni lehetett a nyomast,jott volna fel a viz. Kicsit vartunk,de azt mondta a szerelo,hogy most meg nagyobb a nyomas,,,Azt mondta,vissza nyomja a vizet a tartalyba. Nezegettuk, azt mondta nem henger fejes szerinte,nagyon kicsi az esely rá.Nincs akkora nyomas benne,hogy leropitene a tetejet. Hogy hutöt kéne cserelni. MOndtam neki az EGR -t,de nem harapott rá.
Majd mondta lehet a vizpumpa lessz hibas,amit ujjan tettunk bele. Majd csinalt egy probat, levette a csovet, gazolgattam az autot, es nyomta a vizet a pumpa a csobol ki. Azt mondta akkormeg sem az lessz a baj. Rarakta gepre, ott sem mutatott hibat.
Beszaltunk a kocsiba, mondta tegyem a klimat maxra, Futesre,,,,,de a kocsi nem futott meg 3 perc mulva sem. (azt mondta,ilyen melegben mint ma,le kellet volna mar egesse a kezunket a futo nyilasbol a kocsiban ulve) Hideg levegott fujt a futes. Azt mondta akkor lehet megis csak hengerfejes lesssz. Lehet jovoheten csinal ra valami tesztet, hengerfejre - valami lottyot tesz a vizbe + vakami muszert is lehet hasznal hozza,,,,, es ha kipufogo gaztol elszinezodik majd akkor, azt mondta az a baj....
Neked mi a velemenyed errol, hogy nem fűt
// elozmeny: https://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_182708-182708.html //
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Mágus2 #183123 üzenetére
Most győztem meg magam, hogy maradjon.
. Az a ribanc kazán elrontotta a kedvem, ugyan lassan már emésztem; csessze meg, lehet rámegyek a kondenzációsra.
Birodalmi pénzben 13 K lenne. Amúgy jó áron, 4,1-ért vettem, utána rálocsoltam ~900-at, 800-ig számoltam is - ez 14,5 K uniós egység.Nálatok van bármi anyagi előnye a PHEV-nek? (Itt nincs tulajdonszerzési illeték, kb. 150 e Ft lenne, nincs adó, kb. 50 e Ft/év lenne, ingyenes a parkolás egyelőre.)
[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz
Mágus2 #183247 üzenetére
Köszönöm válaszod, időközben arra jutottam, hogy nem a helyén beépítve, hanem az alsót kivéve összenyomva fixre sikerült harmadikra lelégteleníteni a rendszert, valamiért a helyén (mikor a kuplungszerk is ellentartott valamennyit) csak mixelte a folyadékot a levegővel.
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #183387 üzenetére
Kettőnk közül, ha valaki ért hozzá az inkább Te leszel
Először én is az IC-re vagy EGR-re tippeltem
Aztán írta hogy elment fűtése, ETKA-ban meg találtam ilyen alkatrészt (2-es), gondoltam hátha.Reméljük nem felejti el megírni, hogy mi lett a végkifejlet
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
fesii
aktív tag
válasz
Mágus2 #183557 üzenetére
Köszönöm a választ. Tovább adom valakinek...
Igen egyszerre a 4-től szerintem kapnék egy enyhe szívrohamot.Arra gondoltam hogy kicseréltetek kettőt de jó magyar felfogasként ki tudja mennyit megy még el az egyes hengerbe lévő. Nehogy már kidobjak az ablakon plussz pár ezer kilométert.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Mágus2 #183682 üzenetére
Végül kiderült hogy a kicserélt wastegate szeleppel volt a gond... de mivel márkaszervíz, így nem kaptam korrekt magyarázatot, szerelővel nem tudtam beszélni. Kicserélték az egészet, hibakód nincs, azóta beletettem 700 km- az autó úgy megy ahogy kell. A trafó és gyújtókábelek cseréje pedig rendbetette a hideg alapjárat és katalizátor előfűtés alatti kihagyásokat, apró fordulatszám megingásokat.
Egyébként katasztrófa volt ez a márkaszervíz, teljesen vakon voltak.. annyi pozitívumot tudok elmondani hogy 2 év garancia van a beépített alkatrészekre, mást nem. Telefont, amikor jöttek a bajok már fel se vették, ha személyesen bementem, látszott hogy sunyulnak, bújkálnak..
köszönöm a segítségeket!
most a váltóolaj cserén gondolkozom, 160e km, manuál 6-os váltó. menjen?
mod: csak hogy ne maradjunk gond nélkül, "hangja van" a klímának, és a fordulatszámmal erősödik.. főleg alacsony fokozatban zavaró és alapjáraton is hallható.. okozhatja kevés klímagáz/olaj, vagy kezd meghalódni a kompresszor?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mágus2 #184599 üzenetére
Mágus, szerinted az ott nem egy repedés a váltóházon (pirossal jelöltem)? Olyan mintha a legalsó pontján könnyezne ki az olaj...
Egyébként elvileg márciusban cseréltek rajta váltót (bár ebben már nem vagyunk olyan biztosak, mindenesetre a pénzt elkérték érte), sajnos külföldön döglött le.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #184599 üzenetére
Igen a szettben benne van a tömítés, de itt nem láttam olyan mint, ha fém a fémen lenne.
Na majd megoldódik akkor, ha kicserélem.
Köszi.Sebi ne aggódj az szerintem sem repedés.
Azért az feltűnt volna amikor alatta voltam, mert néztem erősen, hogy az olajat honnan kapja. De majd azt is lemosom aztán kiderül honnan ereszt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #184861 üzenetére
Köszönöm. Mit javasolsz:
Új adagoló vagy jó ha felújíttatom?
(Nyáron miért nem csinálja ezt amúgy, csak hidegebb időben?)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
w333
félisten
válasz
Mágus2 #184969 üzenetére
Köszi neked is ... gondolom valami lyesmi van benne ?
Igazából mindegy a lényeg hogy azonnal nyomja a meleg, télen ez jól jön !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #184998 üzenetére
Kössssz. Visszaengedi a gázolajat. Nem tetszik nekem ez hogy reggeli első indításnál tekerő lantot nyom, majd utána jó egész nap. Csak nem jó igy, nem?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
rob210
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #185275 üzenetére
Jelentem a hűtővíz túl híg volt (-12) le lett szívva és feltöltve töménnyel. Te ránézésre megmondtad
Most így 7ekm után ismét lecseréltem az olajat és kapott egy man szűrőt. Most már barátságosabb színe volt, mint a múltkorinak.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg