Hirdetés
-
Mozgásban a Kill Knight
gp A mai nap folyamán érkezik egy kipróbálható demó PC-re, így megnézhetjük végre hogy fest élőben a játék.
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teszla_
senior tag
válasz Mágus2 #149800 üzenetére
Csak megemlítettem persze, lehet kavics miatt is cserélve, de ezen látszott, hogy nem amiatt volt
Nem várok hibátlan, orvos tulajos, templomba járós autót. De a pénzügyi keretből próbálom a legjobbat kifogni. Nyilván költeni kell majd rá, mint minden használt autóra, ezzel tisztában vagyok. Ha ez a vonal nagyon nem jön össze,akkor nézegetek majd mást is, de olyat nem szeretnék venni, amit egy kicsit se tudok szeretni. Kiskorom óta imádom az autókat, így mindegyik olyan volt eddig, ami tetszett, vagy megfogott benne valami -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #149813 üzenetére
Vezérműszíj készlet megvan már.
Hepu vízpumpával.
Ez így tökéletes, még ár szerint is.Viszont hosszbordás szíj készletet is keresek hozzá, ebből is két fajtát találtam:
[link] 32ezer
és ez a másik:[link] 62ezer
A kettő között jól látom hogy csak a generátor szabadonfutó a különbség?
Mert ha igen, akkor megrendeltem az első linkhez külön a gen. szabadonfutót, ami kb 17ezer.
Így a 62ezer helyett csak 49ezerbe jön ki.Jól gondolom és logikus nem?
Köszönöm.UI: Elképesztő mennyiségű víz volt a lábtérben, mint ha újkora óta ott állt volna benne a víz.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #149860 üzenetére
ekkora a gond? vezérlés csere előtt nem emlékszem, hogy szólt volna és gondoltam, mivel ez nem lett egyedül cserélve így ez a baj, de ha ennyi minden okozhatja akkor együttélek vele
okozhat ez töltési problémákat? vagy ennyire ne misztifikáljam? az csak akkor jelentkezne, hogy ha alaphelyzetben is csúszna?freaghill: sajnos épp csere után kezdett el szólni és akkor nem volt keret feszítő cserére sajnos, azért érdeklődöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #149877 üzenetére
köszönöm szépen, akkor egyelőre marad így, nem tudom miért kezdte el, de nem is szeretnék annyira utánajárni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Winchester95
őstag
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #149725 üzenetére
Info, de csak kevés.
Ma este toljuk be, most lett idő... Mindegy.
A szóban forgó csavar nem lett kicserélve, mivel be van gyógyulva a hengerfejbe. Nem egy 2.0 PD volt nála vezérlés cserén, és ezzel a csavarral sose volt olyan gond, ebbe húgom nyolcszelepes PD-je is beleértendő, illetve egy kolléga is mesélte hogy ez gyakori, és nem szokták kiberhelni ilyen mocikból, mert birja a cucc... Nem tudom.
Mindegy, én biztosra megyek: meg tudod esetleg adni a méreteit és hogy 10.9 vagy 12.9-es legyen, és akkor én holnap legyártatom és elintézem az edzést, és majd kicseréltetem máskor.
Gyorsan ránéztünk a motorra, és a feszitő stabilan a helyén, meg a mellette még elérhető görgő vagy mi szintén, lent lehet baj. -
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #149953 üzenetére
Hmmm....nálam a 14 éves Ford 5000 km után se kér nagyon fél liternél több olajat .Akkor melyik motorral lenne ajánlott?Annyit közben találtam még,hogy inkább tiptronic mint multitronik.Mert utóbbi talán megbízhatatlanabb meg drágább javítani mint előbbi.Meg esetleg inkább osztrák/német oldalt nézzek ha ilyeneket szeretnék?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #149965 üzenetére
Igen, ebben az esetben hamarabb is elvihette volna... De nem is arról szólt a cikk, gndolom nem az vágta földhöz a tulajt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149973 üzenetére
uh. Ez nem hangzik túl jól... Akkor lehet 2.0 CR lesz. Csak annál meg 4 injektor, nagynyomású pumpa, DPF... az se olcsó.
CharlieDrop: nem, dehogy ha menne, akkor a 4,2 TDI lesz Haveromnak keresünk vmit. És évente nagyon keveset megy, a dízel nem igazán jó. Illetve nem akar 150 ezer km-nél többet futott kocsit, ami 7 éves dízelnél nem könnyű (tudom, tekergetés, de itt most más a preferencia). Plusz élmény autót akar. És az élmény az ne a szopás legyen legalábbis nem azon a végén...
i-sty: 4 injektor, ha újat akarsz 400ezer, nagynyomású még 200, DPF ha tisztítással megúszod akkor csak 50. De költeni se akar a kocsira ennyit, miután megvette, csak használni... szóval nem könnyű eset.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #149988 üzenetére
Itt azt mondja, hogy volt.
B6 diesel enginesA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Koszonom!
Sajnos nem tudom kulon linkelni, folulrol a 6. Nincs kulon motorkod feltuntetve, de alabb van csak kettostomegu is ugyan ezen motorokra, ott fel van sorolva az emlitett motorkod is.
"Skoda Octavia kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 TDI - 136 LE, 140 LE, 170 LE 2004.02. -->
Skoda kettős tömegű lendkerék + kuplung szett, LUK gyártmányú, Cikkszám: 600 0017 00"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Köszi szépen! Csak nagyon kevés idore tudok hazamenni, mert már egy jó ideje szlovákíában építjük a JLR gyárat, és nem akartam valamire ráfutni.
Bár, ha lököst lekellene szedni, akkor ki lehetne cserélni a fényszorót is .....
Illetve, ha itt tartunk fényszoróból milyen márkát érdemes?
Illetve a hutoradiátorból?Köszi szépen!
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Mágus2 #150043 üzenetére
Nem tudom hogy mikor regenerál . Nem emeli meg a fordulatszámot sose 950-1000 körülre, pedig nagyon szoktam figyelni az ilyenre! Piktogram sem mutatja, hogy mikor csinálja.
Ezt kérdeztem is már a múltkor hogy az mitől lehet hogy látszatra nem regenerál. A 2.0cr-nél mindig észreveszem a fordulatszám emelésből a regenerálást, de ennél nincs ilyen -
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150050 üzenetére
Igen, ugyan az. 91600, es valos, vetel elott a Skoda kiadta az auto teljes service history -at. A kompresszor valszeg azert ment tokre, mert 1 evet allt az auto. De az EGR nem... Es maig nem ertem, miert kerul egy Skodahoz tobb mint dupla annyiba az OE EGR, mint a BMW -hez egy gyari.
Rossz dontes volt minden teren, egy automata Mondeo az Octavia kozul kellett donteni. Sajnos Edesapam mellenyult, hiaba mondtam neki mar akkor is...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Az sajnos megeshet. Fekek is gyariak, amikor megvettuk, meg a gyari betet volt benne.
Nagyon nehez egyebkent is az idealis, nem remegos zonaban tartani az autot, nem csodalkoznek, ha a DMF tonkrement. 1-ben ki kell huzatni 3k -ig, mert 2. -be rakva kulonben remeg. 4. -be meg 60 -nal sem erdemes valtani, mert szinten szenved. Szoval ha erre nem figyel a user, konnyen hazavagja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150091 üzenetére
hmm... akkor azt a szálat kell végigfutni ameddig megy.Jó menet lesz.
Bár a könnyebbség hogy a 2 ülés tudom hogy kell kiszerelni, és a kárpitot is ki kell vennem.Szépen ki volt szárítva, tapintásra nem volt vizes, és amikor jött a +10 fok másnap reggelre megint vizes lett. (Nem volt se eső se nedves út amin mentem volna a kocsival) Gondolom nem száradt ki rendesen. Ezért egy hétig kárpit nélkül fogok vele közlekedni azt hiszem. -
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150136 üzenetére
Az lett, amit mondtal. Kb. az utolso pillanatban lett megcsinalva, meg par 100km, es a valto banja. Kuplung szetesett, de maga a tarcsa nem volt elhasznalva, kettostomegu mar logott, es bizony a valtoharangnak is nekikezdett. Ki kellett mindent cserelni, LUK ment bele, plusz valtoolaj, 260k lett a szamla vege.
A srac is megerositette, hogy valoszinuleg varosi auto volt.Haragszom anyara, mert tudta, hogy van ott egy hang, ami nem odavalo, es nem szolt. Egy valtocsere ha benezett volna, toltuk volna be a Dunaba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs