- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Még javulhat az Arrow Lake-S platforn teljesítménye
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple notebookok
- Mini PC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen processzort vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz bandi0000 #218454 üzenetére
Egy új autónál is előfordul hogy cella v modul hibás lesz. A márkaker nem cseréli csak a teljes csomagot. Keresned kell egy hibrid specialistát aki el fogja vállalni. Egy modul anyagára kb 1700€+ posta . Ebből van passatnal ha jól láttam 4 db. (Hansnál 12, etronnál 30 körüli darab). Visszahívást nem ismertek el rá. Hansnál volt egy modul csere. Hidd el nekem ha azt mondom hogy nem akarsz vele foglalkozni - lehet pár év múlva lesz mindenhol tudás és alkatrész de ha ez most stresszel akkor neked nem lesz jó
Ha bármit jelent neked Hansnál a gyári kb 50 km-ből 275knál van cca 30. Jah és sokan azt hiszik, hogy ez olyan mint ICE. Hát nem. A ráírt hatótávja csak a gyártó szabályait tartva hozható, tehát aki arra veszi hogy városon belül csak ezzel megy meg fog lepődni.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz johnny82 #218461 üzenetére
Akkor most abba gondolj bele hogy nekem dízel plugin van
Viccet félretéve - a plug in nem azért született szerintem hogy valaki csak ev / ICE módban használja. Akkor van értelme ha generál használat mellett ér el vele az üzemeltető fogyasztás csökkenést. Nekem pl a túlnyomórészt városi használat mellett 7,27 most a vegyes és ebben már az is benne van ha pályán regeneráltatom a kocsit Németben Amikor még odafigyeltem rá volt ez kevesebb is.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz imyourfriend #218482 üzenetére
Nagyon nem mind1 hogyan használja az embör - lehet a 4.2vel is 10 liter alatt járni meg a 3.0val is felette- habitus kérdése. Hans is tud 8-9 liter fogyasztani ha nem töltöm és még nehéz is a talpam. De a spritmonitoron is látszik hogy 6 liter is van ha éppen lötyögős-ráérős a karika.
MOD
ÉS jellemzően sok a város nálam![ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz DonThomasino #218544 üzenetére
Ha kell a + vedd a 150 lovat
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz focvis #218546 üzenetére
Szerintem - de ezt ugye nem kell kp-nak venni - nem nagyon lesz tartós az a húzás. A qc-n megbukik egy turbó aminek 150 lovat kellene fújni? Nem gond, tekerjük le és adjuk el 115nek. Még ha azonos felépítéssel is jön lehet kevésbé stabil. A másik, hogy a 115 lovat pl lehet kevesebb olaj, kisebb fék és kisebb hűtő is elég kordában tartani de a 150 lovasat már nem biztos. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
3,0 alatt a touareg egy tévedés. Ne mókold, keress belőle 3.0-t és ha kell azt csináltasd meg. Hidd el nem ok nélkül szar az összes R5 2.5 abban a bódéban. Nem a motorral van a hiba hanem a tömeggel ami sok neki és nem szellőzik ami miatt a blokk megcsavarodik és onnan soha nem lesz jó, ráadásul senki nem tudja megcsinálni. Az enyém 500k+ km-rel ment el és még akkor is messzi volt az élhetetlenségtől.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz imyourfriend #218881 üzenetére
A 3 lityós teljesen élhető de az igazi a v10 5.0
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz 426os #219006 üzenetére
VINre kereső csak az adott típust gyártó szerverein van ami vagy egyáltalán nem hozzáférhető vagy fizetős. A VAG nál tudsz venni 1 napos hozzáférést valami 10 € körül.
MOD
Illetve régebben volt ilyen , most nem tudom.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz molnarpeter #219195 üzenetére
Ezért a pokolba fogsz kerülni - éhgyomorra korán reggel megszopatni....
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
bazz 3.0 touareg már 2 millió körül van. Na annak nem lesz hasmagasság baja seholsenem. Se.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz sasa134 #219652 üzenetére
Bocsásd meg hogy ezt írom de nem lesz neked jó az etron- sem semmilyen hybrid vagy elektromos. Ezek esetében hatótávot centizni nem lehet és nem is érdemes. Persze tudom én vagyok a helikopter
Az audi nem arra tervezte ezeket, hogy tisztán ev/ice módban használják. Ha nem együtt használod akkor sehogy sem fog kijönni a matek és csak csalódás lesz a vége.
Más kérdés hogy szerintem semmilyen más phev sem erre van tervezve.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz CharlieDrop #219655 üzenetére
A tiszta ev jó erre. Pláne ha van otthon és a napi végcélon töltési lehetőség. A hybrid le tud gatyásodni azért.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz sasa134 #219663 üzenetére
Egy hibridnél azzal kezdeni hogy mennyi a tiszta ev hatótáv... nem a legjobb ómen. Tapasztalatom szerint (tisztelet neked és a kivételnek) az ezzel a kérdéssel indító emberek nincsenek tisztában azzal pl hogy az ev hatótáv egy becsült és nem konstans adat. Nem akartam én neked rosszat , még csak beszólni se
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Tom1939 #219784 üzenetére
Izám is mindennel tiltakozott az automata ellen. Tényleg mindennel. Aztán meglett az első közös automata és lassan 20 éve az ő kritérium listáján is fenn van az automata váltó. Én azt szok mondani hogy előbb-utóbb mindenki felnő az automatához.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Azért nem adnak ki semmit ami törvényileg nem kötelességük mert nem akarnak pereskedésbe tanúként részt venni. Ha valamelyik majom nem akarja hogy a neve ott legyen vagy nem mondott el valamit akkor itthon végeláthatatlan tyúkperekbe lehet bonyolódni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Coyot #220306 üzenetére
Az nagy hiba volt a parkolóan nyomkolászással! A kompi ilyenkor túlhasználódik és nagyon sok üzemórát kivettél belőle. Menet közben a mozgó levegő elég jól hűti. Ezeknek 200 óra körüli üzemidő van tervezve és sajnos száraz kompresszor. Normál esetben nem is szabad neki 30-90 sec-nél tovább működnie egyfolytában .
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Hát komáim! Máma voltam Audinál. Beszélgettem kicsit emberekkel. És nem kicsit elkeserítettek.
VAG csoport mocorog, hogyan lehetne a bevételt megtartani és ezzel biztosítani a megszokott munkaerőt a minőséghez. Az EV-k terjedésével a szagszervizek időszakos (gari alatti) szerviz bevételei drasztikusan csökkentek. Ugye egy EV 30k méter alatt kell hogy menjen és akkor is csak szűrők cseréje van, uh a sz@r kezdi elérni az állat. Ha jól értettem, akkor a Laceless és Corsa2 phórumtársunk által megpendített de hivatalosan még nem bejelentett dolgok meg fognak valósulni hamarost. Pl nincs diag harmadik fél programjával, nincs beállítás és úgy általában semmilyen mókolás vcds/OBD11, Carista meg mittoménmivel.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Reggie0 #220326 üzenetére
Amiket itt leírtál nem célok egy német exclusive márkánál. Különösen ha a tervezési költséget is megtérülésbe kell számolni illetve a normázás sem viccből van úgy ahogy. Itt megemlíthetném az én történetemet amikor ropogott a futómű lengőkarok cseréje után.
Senki nem tudta mi baja akárhova vittem, majd Audinál amikor a kárelhárításon voltak mondtam h nézzenek rá én fizetem természetesen nem a biztosító. 1 óra munkadíjjal megoldották (nyomatékra kellett csak húzni mindent.... - ennyit a szagszervizen kívüli munkavégzésről) én meg dalolva fizettem ki az 50k-t mert azóta is kussol a futómű.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Na! Most már elég a kisker üccsis felhozatalból, legyen már téma valami 2 liter feletti is
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Audience #220451 üzenetére
Azért láttam már egyet reccsenő váltót amit csak p-be raktak és hát alak ide v od a kocsi súlyát nem bírta meg. Ez nejelenti azt h minden esetben lesz neki feltétlenül következménye de, nagyon nem ajánlatos a váltó reteszére engedni a súlyt. LEgutóbb a gumisnál hallottam egy automatát visszaengedés után akkorát reccsenni hogy utána segítettem kitolni a passatot....
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz ArthurShelby #220465 üzenetére
Még nem láttam ilyet de must have
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest