- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz atos19881101 #211911 üzenetére
Akár, de a volvo vagy a peugeot is ott van ezen a téren és mamataxi üzemmódot mind tudja ami esetleg elkerülhetővé teszi a sok regent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211938 üzenetére
Bocs ha már kitárgyalt dolgot kérdezek, de az akksid és generátorod milyen állapotban van?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211944 üzenetére
Mert a regeneráció alatt akksit tölthet és akksi nagyon töltés alatt regenerálhat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #212036 üzenetére
Minden hőmérsékletjeladó. Elolvad, tudod hogy 1000°C, kész.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Bandit21 #212106 üzenetére
Ha így hajtod, akkor a BCM elkezdi a hibás cellához igazítani a többi tölthetőségét. Pont így jártam Hanssal. Egyik nap 36km, majd 26 és estére már csak 12km volt a hatótáv. Ezek után majdnem két hétig minden modult külön kellett összetölteni a kocsin kívül és újra tanítani visszarakva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #212145 üzenetére
Hansban a nullázás és illesztés addig nem aktiválódik míg a kocsi nem ment pályán egy regenerálósat. Adpf tisztítás után kellett csinázni csak utána nullázódott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Vélelmezhetően azért nem kaptál választ mert még senki nem tapasztalta az itt lakók közül. Általánosságban elmondható hogy nincs olyan hogy plug&play csak kijelző csere csak és szigorúan típusazonosak között. Bizonyos funkciók a kijelzőhöz terveznek amikhez kell pl megfelelő kontroller is.
A VAG csoporton belül nekem Audival és VW vel van tapasztalatom de egyiknél sem a kijelző csere volt a módja fejlettebb rendszer használatának.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
HA jól látom, akkor itt teljes fejegység csere lesz. Ha jól látom, akkor ehhez kelleni fog a kesztyűtartóba a navi számítógépe is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #212454 üzenetére
fizetős ha éppen menend
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz focvis #212591 üzenetére
Tavaly ilyenkor amikor az e-tron egyik modulját kellett cserélni akkor a hibrid/ev vonalon volt -hangsúlyozom emlékeim szerint, de ugye egy vén f@sz vagyok már ... - 40k+fa a rezsi óradíj ami a kiírt művelet tekintetében szorszódott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Neked, ahogy már mondtam volt, hibrid kellene. Szerintem utána hamarosan rászoknál a villanyra is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #212709 üzenetére
Ugye ha jól emlékszem kétszer is gyerkőc lapot húztál a balcsi talira. Na ha nem így tettél volna akkor kipróbálhattad volna Hansot. Kérdezd meg a többieket milyen volt villannyal vezetni - hangsúlyozom h csak a vezetési élményt kérdezd, mást ne
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #212712 üzenetére
Ami most van tényleg kis kompromisszummal 500km-n belül mindenkinek megteszi. Persze ha vki lóbszó távokat megy akkor nem sok a varia. De nem is ok nélkül mondom a dízel plug-in-t neked. Hansnak most a hidegebb időben 80%+ várossal és dilibogyóval lett 8.14 a fogyija. Hetente 2-3 alkalommal kap max 10kwh delejt (mert az akksija már csak nyáron vesz fel ennél többet sajnos), és így tudok vele menni átlagban 750-850 km-t pedig amikor tankolok ált 15-20 liter még benne van. Amikor elengedem kicsit a tankolást akkor megvan az 1000km is, ha meg mindíg tölteném szerintem 1200 is összejönne.
Nem azért mondom mert a saját választásomat fényezem. Egyszerűen erre ez a legjobb. Jah és csak halkan jegyzem meg, hogy ha pl Hansnak odalépsz akkor bizony lelép nagyon sok autót.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Reggie0 #212715 üzenetére
De te nem is úgy vezetsz mint átlag jóska. Hangsúlyozom megint h napi inga és szabálykövetés! Hans nyáron megtesz 36 km-t is ha tudja az ember a villanyvezetést. Ezzel szemben télen városban örülünk ha a 20-25 összejön. Egy dízellel is lehet menni 400km vagy alatta, csak úgy kell használni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz imyourfriend #212855 üzenetére
Hát azért a kopók ára meg van ám rendesen. Más kérdés h azon kívül tényleg nem nagyon van mit költeni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz dellfanboy #213087 üzenetére
Bérelt autónak -tizstelet a ritka kivételnek- véres a torka. Pár hónapja egy 1.9 pdtdi-t béreltem. A 2.5 tdi passatom fogyasztását hozta. Ilyen ez ha mindenki megnézi a végét
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dellfanboy #213092 üzenetére
A passatom 8.3-mal ment átlagban. Automata 2.5 tdi első kerekes. Vagy melyik autóra gondoltál?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
A munkatársad kérdezd meg hogy tisztában van-e az üzemeltetési költségekkel. Nézzen tárcsát , lengőkarokat, egr-t , dpf-t hogy miéyen árban van és ha ok, csak akkor engedjen a szívének. És bár nem engem kérdeztél, de mindkettő okés. A 3.0 a legkiforrottabb és az olcsóbban üzemeltethető - a 4.2 nagyon állat de mindenből kettő van benne: motorvezérlő , turbó miegymás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
válasz yodamester10 #213350 üzenetére
Aki 1.4-t csipeltet az mindenre képes!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Morris #213372 üzenetére
Mert azok a kis motorok szerintem már hegyezettek. Még a nagyobbakba is úgy vannak tervezve manapság a zőCCSég jegyében hogy sok tarcsi már nincs bennük. Márpedig ha kell a teljesítmény akkor nagyobb motor kell, ahogy Muneztől hallottam: tesa, a kóla amit iszok az két liter!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Morris #213381 üzenetére
És ez egy olyan választás elé állítja az embert amit mindenkinek magának kell eldöntenie. Lóerő vagy méret. Azért a gyártók mindenből csinálnak megfelelően ellátott példányokat, nem?
Ne érts félre, nem akarom senkinek megmondani milyen autója lehet. Csak az van hogy a csipesz mellé illenők nagyobb fék meg esetleg máshogy programozott elektronika is - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Morris #213385 üzenetére
Na jó én is szeretnék egy h1 hummert de nem az autógyártót okolom amiért nem telik rá. Ez az a kompromisszum amit bizony a júzernek kell felvállalnia.
De nem akartam én senkinek rosszat szólni és ha véleményem is van - nagyon elfogadó vagyok másokkal szemben mert hiszem hogy mindenkinek jár autó aki szeretne.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz yodamester10 #213389 üzenetére
Első körben nem kell magyarázkodnod nekem. HA így érzed akkor elképzelhető h találtál igazságot abban amit mondtam.
Ezután meg az adott típus homologizációja nem azért van mert a gyártó eldöntötte h csak, hanem mert szem előtt tartják a biztonságot és az élettartamot. Persze ki lehet préselni a maximumot az adott alkatrészekből - a kérdés csak az, hogy ez mennyire biztonságosan tehető meg a már említett faktorok beáldozása nélkül. Mert az adott konfigot nem kevés munkaórával rakták össze és persze mindenki jobban ért a dologhoz.Senkit nem kárhoztatok amiért szeretne jobban menő autót. Csak nem kell megállni a teljesítménynövelésnél. Meg el kell fogadni hogy ennek vannak árnyoldalai is amikért felelősséget is kell vállalni.
Kérdés: ha jó értem a villanymotor teljesítménye lett állítva? A hűtésével mi a helyzet? Vagy a villanymotor nem kopik jobban a nagyobb terheléstől? És tényleg érdekel mert nem tudom!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz focvis #213391 üzenetére
Csak ahogy öregszem hajlok arra, hogy a gyártó szakijainak elfogadjam azt amit mondanak. Pl etron lekérdezéskor volt olyan h a meghajtóműben fémreszeléket jeleztek munkalapon és cserélték is. Gondolom ha ilyen esetben felmerül a csip akkor legott gond lesz a garival pl.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Héló! Nem pályázni az ügyeletes köTSög címre ami az enyém! Karácsony van, csak a malac lehet disznó!
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz yodamester10 #213663 üzenetére
Pont azét - én is phevezek és nincs vetélytársa a dízelnek hosszabb úton. Szerdán lenoymtunk egy SzegedKomáromSzeged utat. Bevallom volt 1-2 helyen kis versenyzés 190ig amúgy 140 végig de tankoláskor 7.7 lett. Ha figyelembe vesszük a méretet és súlyt akkor nincs sok versenytársa a fogyinak.
Helyben a vellany üt mint a kerék kátyú után, de nagyobb távon nem hoz semmit. Pláne hogy a phev aksit jellemzően lassabban lehet tölteni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz yodamester10 #213676 üzenetére
Mai világban sincs hosszú utakra versenyképes alternatívája a dízelnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- DIGI kábel TV
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Politika
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen