- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Megtaláltam azt ahonnan a Start/Stop deaktiváló kábelt rendeltem Passathoz és volt Superb-hez is tehát azt is be rendeltem sajnos nem ugyan olyan, a típus szám valamiben eltér plusz amúgy is elég lenne kiszedni..
Már csak egy Superb váltó körüli szétbontó videót kellene találnom, amit eddig nem sikerült. Esetleg valakinek van tapasztalata vele vagy tud direkt linket?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Ez elég szép szerintem. Bár azért városba be tudta cuppantani az anyagot úgy látom!
Kb 1 literrel fog többet enni ahogy nézegettem, mint a Passat és közel sem annyit, mint az A6 evett. Azért is gondolkoztam az optimalizáción, mert ha lehet lejjebb faragni az sosem gond.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz tibbike01 #214534 üzenetére
Ki lehet kapcsolni, de utána mindig dobja a hiba üzenetet, ha rá dugod a gépet. Kábellel ez nem jön elő többet.
Szét fogok nézni OBD-vel benne mit lehet ki be kapcsolgatni, de a Start/Stop sajnos elég gázos csak szoftverrel megoldva..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Corsa02 #214538 üzenetére
Ez még 18-as modell szóval ki lehetne csak nem akarom, hogy a diagra dugva jelezze (még, ha jó esetben csak egyszer is egy évben.. ). Ezzel meg el tudom felejteni azért is akarom így.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
veterán
válasz yodamester10 #214582 üzenetére
+80 paci azért elég szép!
#214577 Nekem az A6-ot ők csinálták az elég jó lett és nem volt vele baj. De mivel a lényeg a fogyasztás csökkentés lenne így lehet elengedem az ötletet. Ahová a 190 nem elég a 220 sem lenne.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Igen az A6 is kevesebbet evett kb fél literrel. Meg fürgébb is lett szóval néha meg jobban be kajálta hiszen meg nyomtam neki, de ez nem is gond hanem természetes. Köszi az infókat és tippeket, meglátom még. Először kipróbálom majd egy ideig a nélkül aztán, ha sokallom akkor kap egyet.
Jó fogyasztás terén a Passat magasra tette a lécet az tuti!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Hahó.
Megtörtent a Passat eladása hétfőn és tegnap elhoztam a Superbet. Megvolt a dsg olajcsere valamint a haldex is, sima olaj stb most volt decemberben szóval az majd ha megvan a 10k.
Egy nap után nyilván sok tapasztalat nincs vele, mentem vele kb 150 km, de azt már most érzem hogy jóval stabilabb, mint a Passat volt ami érdekes, mert talán Qru említette, hogy szerinte fordítva van. Bár lehet a 4x4 miatt az, de valahol az A6 és a Passat között érzem fel úton ilyen téren. Belül tetszik, nagyon sok hely van benne bár parkolni nem lesz a legjobb bele, de ez eddig sem zavart.
Színezett az üveg, de le akarom fóliáztatni a legsötétebbre. Llumar még mindig jó? Az előzőek azzal voltak, de egy ideje már nem voltam.
Optimalizálást egyelőre elengedtem, nagyon jól húz és annyira nem tűnik veszesek a fogyasztás, de majd egy két hónap alatt kiderül aztán, ha úgy van kap egyet.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Aaaa akkor rosszul emlékeztem.
Most Nokian téli van rajta, de szinte új és elég jó érzésre is az autó. Az ülés hála az égnek nem alap benne, de nem is Alcantara szóval nem tudom melyik ez pontosan...
Nyári gumi megmaradt a Passatról szóval azt sem kell vennem. Bár felnin gondolkoztam még passat esetén is, lehet majd érik a kisördög a vállamon, de egyelőre marad a gyári 17.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Köszi a tippet. Igen alapból sötét, de nem annyira ami nekem elég lenne.
Az enyémben ilyen ülés van. Semmi más nem releváns csak amiatt linkeltem.
USB aljzat csak a hamutartónal van az autóban? Meg akarom venni ezt a Carlinket, de ott elég gazul fog ki nézni közepén...[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Már rá is kérdeztem két helyen a fóliára aztán várom az ajánlatot. Egy llumar másik pedig az általad ajánlott.
Van benne igen amin meg is lepődtem, de a méretet pontosan nem tudom később megnézem.
USB aljzat kicsit bosszantó, passatban jobb helyen volt a könyöklőben, "rejtettebb" .The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
-
veterán
válasz BigBlackDog #214667 üzenetére
Sehol nem találom..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Nem is értem..
Remélem nem lesz rá szükség, ha igen akkor a muszaly nagy úr ideiglenesen is..
Minden esetre így pár nap után nagyon tetszik. Sokkal jobb az út fekvése és stabilitása, mint a Passatnak volt ez eléggé meglepett. Az is, hogy eddig kB fel literrel eszik csak többet, bár városi meg nem nagyon volt benne mert vidéken vagyok és pálya valamint vidéki utak voltak csak.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Hahó!
Nos lassan kezd beérni minden az autóval kapcsolatban.
Megvolt a nagytakarítása kívül-belül aztán a fóliázás is ahol végül a llumar nyert, mert 15-el olcsóbban csinálták meg. Motor optimalizáció egyelőre még nincs és nem tudom, hogy lesz-e, mert meglepően jó a fogyasztása. Városon belül 8 liter alatt van pályán pedig 6 körül így az átlagom egy teljes tank után 6.5-re jött ki amiből 150 km volt kb városon belül és 800 körül pedig pálya. Meglepően jó a Passathoz képest, hiszen nehezebb, 4 kerék meghajtás és +40 Le.
Nagyon szeretem és az ismerősöknek és családnak is jobban tetszik, mint a Passat ami kicsit furcsa volt elsőre, hisz az egy VW volt.
Megvettem a Carlinkit 5.0-át és nagyon király a működése egy dolog zavar, hogyha nem megyek CP/AA-ra egyből akkor folyamatosan azt írja ki felül, hogy USB beolvasás történik szóval amikor nem kell kihúzom úgy oldom meg...
Megvolt a full szervíz is egyedül a Haldex nem lett "bántva" azt mondta a szerelő ismerős, hogy ahhoz ő nem nyúlna, mert egy zárt rendszer és nem kellene baja legyen.Egyébként ő a "kicsike":
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Corsa02 #215656 üzenetére
Ez elég jó cucc igen viszont akinek nem csak Android Auto hanem Apple Carplay is kellene azoknak sokkal jobb választás lehet egy CarlinKit 5.0!
Én is azt használom és tökéletesen működik mind a két telefonnal.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Corsa02 #215676 üzenetére
Nekem eddig a Passatban és a Superb-en is jól működik. Egyetlen anomáliát láttam eddig, hogy amikor bedugva hagytam egyszer nem töltött be a HMI csak fekete kép volt. Lehúztam aztán ment rendesen. Bár mivel csak egy USB van az is a hamutartónál nem hagyom bedugva, mert idegesít kicsit, hogy olyan "igénytelenül" ki lóg és nem tudom kényelmesen be zárni csak, ha erősen feszíti a kábelt..
Passatban sokkal jobb helyen volt a könyöklőben..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Szeretnék nyárra felnit venni a Superb alá, viszont brutal árakat látok mindenhol. Van esetleg olyan megbízható hely ahol akár használt, de jól árasitott felnik et árulnak? Nem feltétlen szeretnék újat venni.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
veterán
Az enyémben az már nem volt benne, nem tudtam mire szolgál a lyuk ott...
Minden esetre beadom a derekam mind a motor optimalizálásnak mind pedig a 19"-os felni szettnek. Igaz ez helyből dob az autó vételi árára kB 6 kilót, de a felni el adható lesz, ha mégsem jönne be. Bár mivel ez A Superb3 gyárija ez az Acamar nem hiszem bármi gond lenne ahogy a gumik is elég prémiumok rajta és keveset futottak.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
LA-t néztem, mert az A6-ra ők írták és semmi gond nem volt vele, de az egyik autó szerelő ismerősöm aki sokat szokott foglalkozni és csinálja is azt mondta, hogy inkább bizonyos Szabó Krisztiánt keressem fel, mert Ő rá esküszik és jó pár autó után sem volt sosem gond még vele. Adok a szavára aztán így majd hétfőn hívom és megmondja mikor megoldható, meg mennyi az annyi. Addig is ki írom a fogyasztásokat, hogy tudjam mihez kötni. Bár pont ugye változni fog a kerék és gumi is szóval így kicsit máshogy jön majd ki az eredmény, de nagyjából akkor is lehet látni majd a dolgot.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Hahó!
Két kérdésem lenne (újra)...
Az egyik, hogy ACC esetén a tempomatot sehogy sem lehet 160 felé vinni, ez szoftveres max és nem átírható?
A másik is ide vonatkozik igazából, hogy passzív ez nem tud lenni esetleg? Feleségem nem meri használni, mert "nem ő irányít teljesen"...The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Róla van szó. Ezt jó tudni, köszi.
Úgy még nem próbáltam, ez ó hacknek tűnik, majd megnézem.
Nem zavarja, hanem fél tőle, hogy nem fog időben fékezni..
Arra gondoltam igen, de akkor az nem opció szóval marad a kikapcsolás.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Igen én is ezeket mondtam, na de hátha majd rá veszi magát.
Még valami eszembe jutott. Nyilván nem önvezető, de azt a figyelmeztetést, hogy Lane Assisst esetén ne kelljen folyamatosan fogni a kormányt ki lehet venni?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz rbalint88 #216467 üzenetére
#216465 Azért azt ki hagyom, de azért köszi a tippet.
#216466 Igen erre próbálom rá szoktatni.Magamnak én is arra teszem mindig, legkisebbre. Bár azt nem értem, hogy beállítottam már, hogy mindig az előző távolságot vegye fel, de mégis "közép" távolságra teszi. Ez azért lehet, mert teljesen ki kapcsolom és amikor kell meg be?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
veterán
ACC-hez egy kis infó. Beállítottam offline állapotban így egyelőre megjegyezte a követési távolságot, kíváncsi vagyok meddig..
Ugye ahogy mondtam (rácsodálkozva) nem lehet x60 felé vinni a tempomat sebességét szóval rá próbáltam, hogy többel megyek és úgy nyomok rá hátha úgy megjegyzi, de nem. Fixen annyira áll rá. Érdekes bár nem mintha nem lenne elég a legtöbb esetben.
Másik dolog végre össze jött a motor optimalizálás nagy nehezen. Valami miatt mindig tolódott, de pénteken össze tudtuk hozni. Eddig nagyon élem a dolgot és aki csinálta eléggé profi benne. Szabó Krisztián, nem tudom ismeri-e valaki itt. Jó ideje nem hirdeti magát sehol viszont kb 15 éve csinálja. Örülök, hogy ki vártam a dolgot. Nyilván checkolni nem tudom csak az Ő és ismerősöm szavára adni miszerint nem csak egy stockot tett rá, hanem minden védelmet amit lehetett hőfokok stb ellene benne hagyott valamint egyedileg írta rá a szoftvert. Az autó gyönyörűen húz, még Ő is meglepődött rajta..
Fogyasztásról még nem igazán tudok beszámolni, mert egyelőre nagyon élem.
vMax maradt, ahhoz nem akartam nyúlni itthon elég az bőven, ha néha kell.
Ami meglepő volt számomra, hogy alsóbb sebességeknél is érzem persze, hogy lett növekedés viszont x40 felett főleg, amikor rá lépek gondolkodás nélkül megindul, de nagyon érezhető szinten.
Egy hibát is észre vett egyébként ami pedig az AdBlu rendszer error üzenete volt. Az autó még nem írta viszont szerelővel egyeztetve, ha az maradt volna benne szoftveresen akkor csak idő kérdése lett volna, aztán megáll az autó hibára rá valamint utána jött volna az EGR, DPF... Szóval ez "tövestől" ki lett gyomlálva, így nem kellene ezekkel sem baj legyen a jövőben.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz ArthurShelby #216893 üzenetére
Hmmm, ez érdekes akkor. Lehetséges, bár egy "alomból" vannak ezért furcsállom.
Még most cseréltem le a nyárira a kerekeket szóval nem néztem meg a végét, de németbe amúgy sem járok egy ideje azért sem vetettem ki. Eddig y15 volt amit mentem vele pont a tegnapi nap, de még volt benne és elvileg 230, ha jól tudom ami a gyári korlát. Itthon elég az is bőven. Főleg mivel minden pályán 50 km-ként felújítás van...The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Corsa02 #216898 üzenetére
Lehet pont egy limitelt szériát fogtam ki..
Viccet félre téve neten olvastam sokat és nagyon sokan írják a 160-as limitet viszont sokan pedig 210-et. Nem tudom mitől függhet, biztos valami más a kettő között.
Bár tempomatot amúgy sem szívesen használnék 200 körül, ha ACC, ha nem.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz BigBlackDog #216900 üzenetére
+#216901
Akkor arra sajnálta az első tulaj..
Ez a rejtély is megoldódott.Még volt valami amit meg akartam kérdezni, de most nem tudom szóval ahogy Arnó' mondaná: I'll be back..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz 426os #216906 üzenetére
Nekem új, de egyébként nem.
2018-as modell, magyarországi. Gondolom a Raiffaisen nem tudta ki gazdálkodni, hogy a drágább verzió kerüljön bele az ACC-ből....
Vezetői céges autó volt teljesen ismert, számlás stb szerviztörténettel és egyébként elég jól felszerelve azért is mertem bele vágni. KM nem kevés benne a korához képest, de pálya km amitől annyira nem tartok.
Megvan kb két hónapja, de nagyon jól elvagyunk egyelőre szóval úgy tervezem most ez maradni fog legalább egy bónusz fokozatig.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
Jó ideje bőr vagy fél bőr üléseim voltak most ez kellemes, hogy egyáltalán nem az mégis nagyon kényelmes.
Lane Assist esetén azt lehet állítani, hogy mennyire legyen "agresszív" egyébként?
Elég sok a pályán a javítás vagy átépítés és néha verekedni kell vele, hogy ne a fehér sávot kövesse, hanem a sárgát ami éppen az ideális..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen