Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rizso

    addikt

    válasz .Fabricius. #82777 üzenetére

    Az, hogy a kereskedés nem cseréli a terméket.

    Igen, internetes vásárlásnál nem él a 10k feletti termékek esetén azon jogszabályi kötelezettség, hogy 3 napon belül cserélni kell, de a fogyasztó javára eljárhat a kereskedés saját hatáskörben, ha akar, és a tapasztalat az, hogy leggyakrabban így szoktak eljárni.

    Én mint kereskedő mondhatom azt, hogy igen kedves uram, cserélem Önnek a terméket. Mert mi az érdekem? Hogy nálam hagyja a pénzét. Ha nem cserélem neki, eláll a vásárlástól, akkor
    - megveheti újra nálam, de ez mind macera, mert intézni kell az elállást, az új megrendelést, korábbi termék árának visszaszolgáltatását
    - megveszi máshol a terméket, én intézek ugyanúgy mindent, viszont nincs eladásom, csak plusz munkám

    Tehát a kereskedés érdeke, hogy ne álljon el az ügyfél, ügyfélnek meg az, hogy minél előbb legyen egy hibátlan terméke.

    Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró

Új hozzászólás Aktív témák