- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
ma Ráadásul bevezetési akcióval indítják az értékesítést ajándék fülhallgatóval és gyorstöltővel.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huszti74
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem egy EU webshopos vásárlásra vonatkozik. Július 21-én paypallal fizettem 199 €-t egy telefonért az efox német webshopjában. A fizetéskor a csomag biztosítására nem volt lehetőség. Másnap feladták sima DHL-lel, de július 23 óta - miszerint Feuchtból a célországba elküldve - semmi nem történt, a mai napig "úton van". A különböző fórumokon említett feuchti logisztikai központban található Bermuda háromszögben tűnt el az enyém is... A posta annyit tudott a csomagról, hogy a kocsi megérkezett Németországból, de a csomagom nem volt benne. Ezért emailben felvettem a kapcsolatot az efox-szal, ők közölték, hogy várjak türelemmel... Augusztus 3-tól a Paypalon keresztül kezdtem velük levelezni, amiben kértem, hogy vagy küldjék el újból a telefont, vagy utalják vissza a pénzt a számlára, de csak az időt húzták továbbra is. Mivel semmi érdemi reakciójuk nem volt, ezért 27-én részemről Claim lett belőle. Ebben újból kértem, hogy vagy küldjék el a készüléket, vagy utalják vissza az összeget. A Paypal tájékoztatott, hogy az eladó reagált a megkeresésükre és megküldte nekik is a tracking számot, aminek a státuszában azóta sincs változás, a készülék szállítása folyamatban...
Mivel lassan 10 év internetes vásárlásai alatt még nem történt velem ilyen, így Tőletek érdeklődöm, hogy ilyen esetben mire számíthatok? Mikorra várható, hogy vagy a pénzhez, vagy a telefonhoz hozzájutok egyáltalán valamikor?
Köszi![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!