Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huszti74

    csendes tag

    Sziasztok!

    A kérdésem egy EU webshopos vásárlásra vonatkozik. Július 21-én paypallal fizettem 199 €-t egy telefonért az efox német webshopjában. A fizetéskor a csomag biztosítására nem volt lehetőség. Másnap feladták sima DHL-lel, de július 23 óta - miszerint Feuchtból a célországba elküldve - semmi nem történt, a mai napig "úton van". A különböző fórumokon említett feuchti logisztikai központban található Bermuda háromszögben tűnt el az enyém is... A posta annyit tudott a csomagról, hogy a kocsi megérkezett Németországból, de a csomagom nem volt benne. Ezért emailben felvettem a kapcsolatot az efox-szal, ők közölték, hogy várjak türelemmel... Augusztus 3-tól a Paypalon keresztül kezdtem velük levelezni, amiben kértem, hogy vagy küldjék el újból a telefont, vagy utalják vissza a pénzt a számlára, de csak az időt húzták továbbra is. Mivel semmi érdemi reakciójuk nem volt, ezért 27-én részemről Claim lett belőle. Ebben újból kértem, hogy vagy küldjék el a készüléket, vagy utalják vissza az összeget. A Paypal tájékoztatott, hogy az eladó reagált a megkeresésükre és megküldte nekik is a tracking számot, aminek a státuszában azóta sincs változás, a készülék szállítása folyamatban...
    Mivel lassan 10 év internetes vásárlásai alatt még nem történt velem ilyen, így Tőletek érdeklődöm, hogy ilyen esetben mire számíthatok? Mikorra várható, hogy vagy a pénzhez, vagy a telefonhoz hozzájutok egyáltalán valamikor?
    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák