Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    Sziasztok!

    A Dodge-dzsal kapcsolatban lenne egy kérdésem, a könnyebbség okán egy képzeletbeli példával megvilágítva:

    Tegyük fel, hogy felveszem az Acrobatics passzívot, valamint az utána következő három darab Acrobatic Improvementet. Egy 40%-nyi Dodge értéket jelent. Ez eddig világos.

    De mi van akkor, ha teszem azt én Trickster is vagyok a Ghost Dance Ascendancy passzívval (5% chance to dodge attacks), és mondjuk egy Darkray Vector's van a lábamon (legyen éppen 5 darab Frenzy charge, ami 10% chance to dodge attacks értéket jelent)?

    Az egyik lehetőség, hogy ekkor is 40% a dodge értékem, mert a három darab (Acrobatics, Ghost Dance és Darkray Vector) % chance to dodge attacks "tulajdonságom" közül az Acrobatics alapértéke a legmagasabb, és ehhez jön még a három darab Acrobatic Improvement passzív (3%+4%+3%) additional chance to dodge attacks értéke.

    A másik lehetőség, hogy 55% lesz ez az érték, mert a sima % chance to dodge attacks passzívokból/cuccból jövő értékek is összeadódnak, nem csupán az additional % chance to dodge attacks.

    Aki próbálta már/ismeri: melyik a tényleges működési mechanizmus?

    Mirman: Köszi! :R
    Csak néztem egy netes karaktertervezőt (EmmitJ/PoESkillTree), és ott úgy számolt valamiért, hogy pl. a Ghost Dance + Acrobatics + 3 darab Acrobatic Improvement 40% össz dodge értéket tett ki (miközben kijelezte a részleteknél mindegyik komponenst). És nem tudtam, hogy a program rossz, vagy pedig ez a hatásmechanizmus.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák