- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboy77
csendes tag
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már hasonló gondja mint nekem...
Szóval: kb egy hete kezdtem el használni a napi költéseimre (vásárlás, elektronikus számlabefizetés) a Bonus hitelkártyámat.
A probléma: az Android-os OTP app-ban a hitelkártyás költésekről nem érkezik semmilyen push értesítés, míg ezzel párhuzamosan a fő- és virtuális számlán történő mozgásokról annak rendje módja szerint szépen érkeznek.
A héten eddig háromszor beszéltem velük telefonon, mindent többször leellenőriztek ők is az ő oldalukon és én is a telefonomon (mindhárom számlához (fő/virt/hitel) aktív az értesítés beállítás), javaslatukra töröltem+újratelepítettem az appot, semmi sem segített.
Most ott tartunk, hogy hibajegyet nyitottak és kivizsgálják, de ezek után nem igazán vagyok bizakodó az eredményt illetően.
Ez így nagyon gáz, pont az lenne az értelme a push értesítésnek, hogy egy esetleges vissazélést rögtön észlelj és kizárd annak a lehetőségét, hogy lerámolják a számládat, illetve jelen esetben lenullázzák a hitelkeretet.Szóval járt már így valaki? Vagy esetleg van itt bennfentes OTP-s aki tudna segíteni?
Köszönöm!
-
blueboy77
csendes tag
Igen, látszik a hitelszámla. Sőt, a hitelkeret azonnal frissül a költés után, és az összesített forgalom is. A tételes tranzakciók viszont mindig csak másnap láthatók, ez fura. De azonnali push értesítés nem jött egyszer sem, amit nem tudok elfogadni. Három ügyintéző is ellenőrizte a dolgokat, szóval a Zótépé is értetlenül áll a jelenség előtt, kíváncsian várom mi lesz az eredménye a hibajegyemnek...
-
blueboy77
csendes tag
válasz
Oldman2 #16121 üzenetére
"Az app értesítései ingyenesek."
...már amennyiben érkeznek is az értesítések rendesen(...lásd a pár nappal ezelőtt írt problémámat) (long story short: fő- és virt számla tranzakcióiról szépen jön push értesítés, hitelkártya tranzakcióról semmi -> és erre az OTP se tudja egyelőre a magyarázatot)
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB