Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    Hali!

    1. SimplePay fizetési felületén mostanság bekérnek bizonyos személyes adatot:
    Név/Telószám (ezek megadása nem kötelező), az email, pontos lakcím viszont kötelező.
    Szóval ez mi ez? :U

    2. OTPDirekt telószámon melyik menübe kellene eljutnom, hogy ellenőrizni tudjam, hogy be van-e állítva telószám a bankkarimhoz? Már nekifutottam párszor, de valahogy nem találom... :B (Nincs Smartbank vagy Internetbank)

    3. Ha valamiért nem tudom ellenőrizni a 2. pontban leírtakat, akkor komolyan ebben a vírnyákos időszakban foglalhatok időpontot és mehetek be személyesen elintézni a dolgot, hogy jövőre is tudjak fizetni a bankarimmal? :W

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák