- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell asztali gépek
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Beyond Good & Evil – 20th Anniversary Edition teszt
gp Egy tisztességesen felújított és néhány kellemes újdonságot tartalmazó kiadással ünnepli a Ubisoft a kultklasszikus huszadik évfordulóját.
-
Akciófigyelő: júliusban is ajándék jár a Honor 200 mellé
ma A Magic6 Lite is akciózik a nyár legforróbb hónapjában.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
válasz
vakondka #10138 üzenetére
Nem tudom...
Én azt gondolom, hogy ha a Vevő már a regisztrációs levelet sem kapja meg, akkor a megrendelés-másolatot sem fogja megkapni, illetve a visszaigazolást vagy bármilyen fontos email-üzenetet a megrendelésével kapcsolatban!
Szerintem jobb, ha ilyen email-címmel le sem adja a megrendelését!
Nálunk is a Vevők 70-80%-nak Freemail illetve Citromail postafiókja van, mégis a 90%-nak megérkezik a levél, csak gyakran többórás késéssel... (Kipróbáltam : volt olyan, hogy 4 óra múlva érkezett meg a Freemail fiókba a megrendelés-másolat!)
A fennmaradó 10%-nak is megérkezik a levél, de ezeknek a Spam-fiókjában lapul.Azt is tapasztalom, hogy pl. hírlevél-küldésnél a Freemail rendszere a Vevők 70%-tól "Mailer-Daemon" (Nincs ilyen fiók, Megtelt a fiók, stb.) üzenettel jön vissza, holott a címzett MEGKAPTA a hírlevelet!
Szóval, egyáltalán nem biztos, hogy blokkolva van a leveletek, csak a Freemail üzenete ezt hiteti el veletek! (Na, én ezt onnan tudom, hogy annakidején több Vevőt felhívtam, akiktől ilyen hibaüzenet jött vissza, hogy figyelmeztessem őket : nem jó az email-címük. Ők meg döbbenten közölték, hogy nem értik, mert megkapták a leveleinket!)És akkor ti hogyan küldtök Visszaigazolást, vagy más értesítést a megrendeléssel kapcsolatban?
Mindent telefonon intéztek?< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gumi és felni topik
- Óvodások homokozója
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Autós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen