Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Belba

    őstag

    válasz vakondka #10138 üzenetére

    Nem tudom...

    Én azt gondolom, hogy ha a Vevő már a regisztrációs levelet sem kapja meg, akkor a megrendelés-másolatot sem fogja megkapni, illetve a visszaigazolást vagy bármilyen fontos email-üzenetet a megrendelésével kapcsolatban!

    Szerintem jobb, ha ilyen email-címmel le sem adja a megrendelését! :(

    Nálunk is a Vevők 70-80%-nak Freemail illetve Citromail postafiókja van, mégis a 90%-nak megérkezik a levél, csak gyakran többórás késéssel... (Kipróbáltam : volt olyan, hogy 4 óra múlva érkezett meg a Freemail fiókba a megrendelés-másolat!) :W
    A fennmaradó 10%-nak is megérkezik a levél, de ezeknek a Spam-fiókjában lapul.

    Azt is tapasztalom, hogy pl. hírlevél-küldésnél a Freemail rendszere a Vevők 70%-tól "Mailer-Daemon" (Nincs ilyen fiók, Megtelt a fiók, stb.) üzenettel jön vissza, holott a címzett MEGKAPTA a hírlevelet! :F
    Szóval, egyáltalán nem biztos, hogy blokkolva van a leveletek, csak a Freemail üzenete ezt hiteti el veletek! (Na, én ezt onnan tudom, hogy annakidején több Vevőt felhívtam, akiktől ilyen hibaüzenet jött vissza, hogy figyelmeztessem őket : nem jó az email-címük. Ők meg döbbenten közölték, hogy nem értik, mert megkapták a leveleinket!)

    És akkor ti hogyan küldtök Visszaigazolást, vagy más értesítést a megrendeléssel kapcsolatban? :F
    Mindent telefonon intéztek?

    < A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

Új hozzászólás Aktív témák