Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bati0501

    őstag

    válasz Declare #36301 üzenetére

    De éppen ez az,h a dieselnél esetlegesen felmerülő költségek miatt alapból elvetjük mi a diesel autók nézegetését-illetve ahogy mi használjuk az autót,arra nem is kell/jó a diesel. :)
    Am persze,utánanéz az ember.Csak ha van ~ két milkád egy autóra,akkor próbálod kiválasztani a lehető legjobbat,hagyva pénzt a különböző ktg-ekre,de ha ezt úgy csinálnád,h tudod,h a turbó ~100e km környékén kuka,kompresszor nem tudom,kettőstömegű is vhogy 100e környékén (ha automata,akkor a ktg 2-3 szorzót kap),kuplung is sanszos,főleg,ha már leveszik a váltót...szóval ha így nézzük,akkor vagy 1 misiért veszel autót- az előbb néztem,még a rendesen összetörteket is drágábban adják(VI Golf Variant), vagy gyűjtesz még,h legalább 3 misid legyen,h két milkás autót tudj venni.
    Sztem nem logikus.

    Nem tudom,h te olvastad-e,én igen a becsületesnepper írását,h a magyar használt autó vásárlónak mi kell...abban van,h ha már vissza van pörgetve az órája,de lóg a bele,akkor is jó lesz,mert kevés km-es.
    Na mi nem vagyunk ilyenek,de amikor még csak nézelődsz a neten,akkor első körben nem a majd 200e-et futott 4-5 éves autókat fogod először megnézni.

    "A 3-4 eves autokban azert van annyi, mert az sanszosan meg 1 tulajtol van, kicsi az eselye a tekergetesnek :) " Ezt nem értem.
    Épp azt kérdeztem,h h lehet,h ennyi autóban ilyen sok km van egy pár év alatt- és nem a visszatekerést hiányoltam.

    Ez a 3% a vadiúj,a három hónapos,a másfél éves és a három éves autókra vonatkozik.
    És nem a legalább 3 éves autókra.

    VW Golf VI 2012- : 34 db
    Max. 100e km: 19 db
    Arány: 55,8%

    VW Golf VI: 253 db
    Max. 100e km: 111 db
    Arány: 43,8%

Új hozzászólás Aktív témák