- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz trassher #43576 üzenetére
Egyelöre draga, bar egy Renault zoe varosban, nem biztos, hogy mar most nem rentabilisabb egy kisautonal.
(#43577) Gergőke88 igy van. GTE azert a 12 misiert fullextra, panorama ablak, fullbör, dsg.....es 200 lo
(#43578) haddent ez meg nem igy van de ez itt nem tema
mod: sokat irtam, de nem. Röviditettem, nem offolom szet a topicot
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #43621 üzenetére
Közepkategoria mind a kettö . Az uj oktavia pedig melepöen jo, tagas stb, a superb pedig egesz megdöbbentöen jo lett szerintem. A skoda nagyon sokat ugrott elöre az elmult par evben.
(#43640) trassher En nem szerelnem ki a helyedben. Ha nem is akarod megcsinaltatni, ha eladasra kerül a sor, szerintem javit a helyzeten a "van klima, de nem müködik" a "nincs klima" opciohoz kepest. Egyre nehezebb autot eladni klima nelkül, sokaknak kriterium ma mar.
(#43650) haddent kb mind1, amelyikben hiszel. Viszkozitasbol, meg azt rakd bele, amit irnak a motorhoz. Ha mind kettö ajanlott, en kiprobalnam most az 5w30 at es megneznem lesz a különbseg pl olajfogyasztasban.
-
Declare
őstag
Csak a szokasos, dolog, amit ilyenkor linkelni szoktam...alacsony fordulaton a motort is es ha van kettöstömegüt is szepen nyirjatok + kokszolodik a katalizator, EGR.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #43748 üzenetére
Jam csak akkor tedd hozza ezeket az infokat mert ha valakinek csak annyi jön le, hogy jaa hurra, dizel, akkor menjünk 1200 fordulaton, az szepen elkalapalhatja magat, ha egy ujabb kocsija van. Utanna persze jön a sz@rfosdizel meg sz@arfos tsi a lancnyulassal meg bajokkal....de ugye 1200 nal jol fogyaszt es hala a turbonak lepadlozva meg is indul....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #44063 üzenetére
Belelapoztam a kommentekbe vicces, de jo körkep is arrol, hogy miert erölködik sok tudatlan erön felül is legalabb valami negykarikas auto megvetelen...aztan miert feszit a palyan benne....mert premium , mint az audi A3 ....atyavilag....szegenyek, ha tudnak, hogy meg egy A4 is csak felsö közep kategoria es az A8 is inkabb felsö kategoria, mint premium
Jo lesz ez a K astra egy bajom van csak vele. Mi az az erv, ami elviszi az embert mondjuk egy uj K astra iranyaba egy 140 lo körüli dizel mocival, amikor ezert az arert vagy egy egesz picivel többert kapni lehet egy 1-2 eves bmw t, vagy audit a masszazs ülest azert ehhez kevesnek erzem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #44065 üzenetére
Egy A4 audi egy felsö-közep kategorias auto, az A3 meg közepkategoria. Ez ennyi. Persze hivhatjuk vadaszrepülögepnek is, de megsem az
Az ülesröl meg olvasd el mit irtak, nem gyökeres ujdonsag, de sok fejlesztes van benne es nagyon menö ez amit linkeltel egy sima regebbi S line ülese az audinak, de köze nincs ahhoz, amiröl a cikkben irnak, se szellöztetes, se a rengeteg allitasi opcio, se masszazs....semmi.
(#44066) haddent Nincs lezer fenyszoro, az pont a bmw/audi, akinek van .
Nem erdekel ki mit gondol, vagy hisz. En nem akarok az autommal se kitünni, se "mutatni valamit" stb....a hatso kerek es pont a bmw, ami azt gondolom vitan felül all, hogy a kategoriaban verhetetlen vezetesi elmenyt adMAS
Idönkent picit ingadozo alapjarat az 1.7 cdti nel mi okozhat? Föleg ha meleg a motor, akkor jelentkezik. Nem zavaro, nem is nagyon feltünö, de valami nem tuti. Az ilyeneket nem szeretem, jobb ezeket idöben kinyomozni. Menet közben semmi problema.
-
Declare
őstag
válasz trassher #44068 üzenetére
Azert essel hasra, mert ez egy opel astra Körülnezhetsz a kategoriaban es nem fogsz talalni, meg csak hasonlo pciot sem, de körülnezhetsz a passat/a4 kateoriaban, ott sem, de meg az a6/bmw5 kategoriaba sem biztos, hogy ennyire komoly a comfort üles. Csupan ezert jar egy füttyentes az opelnek
A masik az igy van, igy gondolom en is. A baj, hogy ezert van a sok elöitelet, mert a sok idiota megveszi a 10 eves a4 audit, aztan jatsza az eszet, mert ö a premium auto tulaj....közben annyit er a kocsija, mint egy hasznalt astra, de ugye ez nem esik le se neki, se masnak, mert az van a közudatban, hogy huuuuuuuu audi, na az igen, az premium, az mereg draga ... csak arre akartam ravilagitani
-
Declare
őstag
válasz haddent #44071 üzenetére
Honnan tudjam mire gondolsz?
Hatsokereket, meg nem a drift miatt irom. En amugy sem vagyok az a vadallatkodo tipus az utakon. Egyszerüen az a kezesseg es maga az az elmeny, hogy odalepsz a kocsinak es nem erzel a kormanyon semmit, az eszmeletlen klassz. Egy sima kanyarbevetel is mashogy hat egy franko futomü es hatsokerek komboval
-
Declare
őstag
válasz _seth_ #44077 üzenetére
Csak alapjaraton, de azt is jobbara csak ha mar meleg a motor es nem is mindig. Menet közben semmit nem veszek eszre. Azert is kerdeztem, mert valami kezdödö dolog lehet ez es az ilyeneket szeretem csirajaban elfolytani(#44078) hafes ez eddig a legjobbnak tünö tipp, köszönöm! Azert meg körbejarom a dolgot, jo lenne potyara nem cserelni dolgokat, mint ahogy a turbot tisztittattam feleslegesen , linket mentettem! Neke Z17DTJ
-
Declare
őstag
válasz haddent #44107 üzenetére
Marketing fontos Az Opelnek is ra kellene lepni a marketing gazpedalra is, mert keves, ha itt mi beszelgetünk az uj K astrarol, de pl a Magyar opel oldalon nyoma sincs meg az uj astranak.....lehet barmilyen csili vili, jo, ha az emberek nem tudnak rola sehova nem fognak jutni.
Bmw pl mar most nyomja az uj 3 as szeriat, ami 2017/18 ban jön, hogy allitolag olyat üt vele az asztalra, hogy ujra elöre kerül az audival szemben...designra mondjuk ezt mar most adom, de allitolag a sportos/agilis menettulajdonsagokon kökemeny hangsuly lesz ujra
-
Declare
őstag
válasz deicide #44110 üzenetére
Na ez szep volt viszont a lo oldalbarugja, azt annyi a gepardnak
Persze, hogy lehet jo egy FWD ha van alatta egy komolyabb difi plane (most ezt tenyleg Neked irom?? ), de azert a komoly teljesitmenyt, RWD vel viszik at az aszfaltra, a komoly sport kocsik azok mind hatso kerekesek. Az összkerek is addig müködik, amig allo helyzeben lepadlozza az ember, utanna mar csak hatrany.Nekem a hatso kerekben az a vajpuha kezelhetöseg tetszik, ahogy a kanyarokban viselkedik.
-
Declare
őstag
Szerintem aki ilyen igenytelen hirdetest dob fel a netre, az a kocsijaval pont ugyan ilyen igenytelenül is banik. Meg nem fordulna a fejemben egy ilyen embertöl autot venni, meg ha egy egyszerü szivobenzinröl is van szo....
(#44130) molnarpeter : Elöbb utobb tönkremegy sajnos a dpf es eleg draga mulatsag a csere sajnos Ezzel együtt en maximalisan elitelem az összes ilyen lefalazom, meg kiszerelem, mert "minekazcsaksokveleanyüg" tipusu hozzaallast. Ha valakinek nincs penze egy autot fenntartani/karbantartani, ugy, ahogy az kigurult a gyarbol, akkor sajna az a helyzet, hogy olyan autoja van, amit nem engedhet meg maganak, ergo kisebbet, olcsobbat, egyszerübbet kell venni. Ezt viszont nem sokan latjak be.
Igy kerülnek az utakra a fekete füstöt okado, lelakott dizelek.... -
Declare
őstag
válasz stickermajom #44133 üzenetére
Utanna neztem mar en is, tudom, hogy nem egyertelmü a dpf es igazabol nagyon jol a Bmw/merci adalekos katalizatora müködik, ami tenyleg kiirtja a nanoreszecskeket is. Ettöl függetlenül ez nem ugy müködik szvsz, hogy gondolok egyet es netes cikkek alapjan en eldöntöm, mi a jo vagy mi a nem jo. Piros lampan sem megyek at, attol meg, hogy nem jön senki.
Nekem is dpf van es sokszor hasznalom rövid tavokon ezert olyankor akar 2-300 km alatt el is tömödik annyira, hogy beindul a regeneralo program. Ez kb 15 percig tart, amig annyi a teendö, hogy nem allitja le az ember. Ezen kivül ilyen rövidtavos nyuzaskor adok az üzemanyaghoz dpf tisztito adalekot is, hatha segit.
DPF es autot vettem, igy döntöttem, akkor ez ezzel jar.
(#44135) haddent Nekem mondjuk meg lehet nezni hatulrol a kocsit, egy pici szürke füstpamacs sem jön ki, barmit csinalok vele. Semmi A fekete füstöt okado dizelek, azok mind a tuningos, dpf/egr nelküli variaciok. Egy rendben leveö gyari modern dizel egy gramm fekete füstöt nem tol ki.
A nano reszecskek meg mas kerdes. Nalunk a temanak sokkal nagyobb szakertöi ( ) vitatkoznak ezen, nem gondolom, hogy nekünk kellene megfejteni, hogy mi a rossz vagy a jo az emberisegnek De mondom az uj adalekos katalizator allitolag 100% osan kiirtja a nanoreszecskeket is...csak az meg nem ezekeben a kategoriaju autokban van egyelöre[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Kinek mi. En pont a kopas miatt nem vettem Continentalt. Apumnak 40k-50k km alatt elkoptak a sportcontactok, ugy hogy ugye telen teli gumi....en nem versenypalyan nyomom, hogy kit erdekel kopjon, csak nyerjek 1 tizedet a kanyarban illetve az sem mind1, hogy mondjuk 10 oran keresztül hany decibel duruzsol a kocsi alatt.
Nyilvan ha egy OPC astraval nyomulnek es fundrive lenne a lenyeg akkor igazad van, nekem a sok autopalya miatt egy kiegyensulyozott gumi kellett, ami nem kopik le 1 ev alatt, jo a gördülesi ellenallasa es jol is tapad. Ezert lett michelin
-
Declare
őstag
Hehehe, kis humorzsakok...
Autopalya temponal egy 130-140nel a motor hang az sehol nincs a szel es gumizajhoz kepest. Siman lehet hallani egy hangos es egy halk gumi között a külöbseget. 10-12 oran keresztül baromi zsibaszto tud am lenni. A mostani teli gumijaim pl nem voltak tul jok, felteve a nyarit baromira eszrevehetö különbseg volt az autopalyan hangban. Söt a nyari es nyari között is.
Az astrat en meg a gyari gumijaival vettem (energysaver) 150k km körül es meg ezt a szezont is lefuthattak volna a kopas alapjan. Ehhez nezd a continak a 40-50k kopasat
Most michelin primacy3 -t vettem, ez jobban tapad, de hallhatoan hangosabb is valamivel, mint az energysaver volt. Sajna az energysaver vizes aszfalton nem tul meggyözö, könyebben feluszik ezert nem is vettem azt.
Fogyasztas nyilvan kevesbe fontos szempont, ezert is nem energysavert vettem, de ettöl meg szempont. Ha csak 10-20 ezerrel több marad egy evben a zsebemben ezek miatt a par decik miatt, akkor en annak csak örülök.
-
Declare
őstag
válasz haddent #44175 üzenetére
Azert irom, a fogyi nem fö szempont, de igen is tolja bele ebbe a fejlesztesbe is a penzt a gyarto, mert erdekes szempont.
150 vagy 160k volt a kocsiban. Nyilvan telen teligumival volt hasznalva, szoval nyilvan nem annyi km futott a nyari, illetve azt sem tudhatom, mennyit allt a nyari gumival.
Klebert en meg nem lattam uj auton. Nezd meg a potkereket es a dot szamot. Ha egyeznek akkor igen.
-
Declare
őstag
válasz haddent #44180 üzenetére
Szerintem is a 16 a tuti a Hastrara 17 nez ki a legjobban (az meg pont nem aranytalanul nagy), de az azert mar ezt a teljesitmenyt meg jobban visszafogna, meg a gumi is sokkal dragabb.
Ezt a michelin primacy3 at figyelmedbe ajanlom, sokat olvasgattam utanna es ennel jobbat en nem talaltam. A continental sportcontact, mondjuk brutal jo gumi, ha nagy utcai boyracer vagy es nem gond, hogy gyorsan lekopik, abban nem fogsz csalodni mondjuk annal fajdalmas egy kezifekes kanyar , viszont 16 ba az a gumi kipörögni se nagyon fog pirosnal, csak huuuuuuuuuz
(#44179) diegho ez a dunlop nekem is rajta van a listan. Most telen lesz aktualis a vasarlas.......aztan remelem most ezzel be is fejezhetem a 100k hufok belelapatolasat a kis astraba
-
Declare
őstag
Igen azert a tavolsagra erdemes figyelni Flensburg meg tölem is messze van viszont a sörük jooo
A karavan mondjuk a tipikus munkaswagen, azert azt is erdemes szem elött tartani. Talan nagyobb esellyel jobban lelakott lehet.
En inkabb egy ilyet neznek [link]. 2500 ert biztos elhozhato, km jo esellyel valos es mi több szerintem minden szerviz hatter siman lekerdezhetö. Sima szivo 1.6 ez meg sok 10k km t el kell hogy menjen. Szep belsö.
-
Declare
őstag
válasz trassher #44312 üzenetére
Azert linkeltem, mert szeintem is
Ez a vizhöfokmerö hianya tenyleg erthetetlen, de több ujabb autoban is an ez a jelenseg. En mar megszoktam, kb mar tudom milyen körülmenyek között, mennyi idö alatt, hogy melegszik be ( a BC n ki lehet nyomkodni es ezzel jatszottam mar parszor).
Amit nemreg probaltam ki es hanyatt is voltam töle esve, az uj mazda 6. Abban sincs.... ettöl függetleneül döbbenetesen jo kocsi.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44318 üzenetére
Nem azert kell ezt tudni. Azert az mar jo ideje nem szabad, hogy gond legyen egy autoban, hogy emelkedön felforr a viz Ilyen esetben, meg ugyis kigyullad valami figyelmeztetö lampa. Eppen erre hivatkozva hagyjak is ki sokan....
A lenyeg, hogy mikor eri el a kocsi az üzemi höfokot, mikor lehet odalepni neki batrabban stb. Erre a legjobb pedig az olaj, mert az az erdekes nem a vizhöfok (az csak egy tampont). Audiban sokaig volt ra külön müszer. Persze joideje mar csak a sport verziokban van naluk is. Ettöl függetleneül BC n ki lehet nyomkodni mindegyikben
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44325 üzenetére
Persze, nem vitatta senki, hogy hasznos a vizhöfok
Nekem volt szerencsem tesztelni, mert amikor csereltek a hütöfolyadekot, nem tudtam eleg idöt hagyni szegenyeknek es mondtak, hogy betettek hatra a kis flakont, könnyen elkepzelhetö, hogy ugyan fel van töltve, de ahogy jar a rendszer hozza kell öntenem meg. Meg is törtent, szepen sipolt es jött a lampa, hogy tul meleg a rendszer (nem akkor jelez, ha forr, csak ha mar atlepi az egeszseges hatarerteket). Szoval ilyen szempontbol nem hianyzik a vizhöfok.
Termosztat hibara viszont nincs nelküle orvossag (na jo, BC n ki lehet nyomkodni a vizhöfokot, de azert azt nem csinalja gyakran az ember menet közben)
En egy ilyen "most mar tiporhatod" lampaval kieggyeznek
Nyilvan egy igazi sportautoban van olajhömerseklet kijelzö müszer, ezek nem sport autok , de en el nezegetnem sajnos a sok erdektelen atlagjuzer tenyleg ennyit nez, hogy legyen a kocsiban üzemanyag, mennyivel megy eppen es mennyit fogyaszt. A mögöttes dolgok, hogy mivel lehet sokszorosara nyujtani egy turbo eletet vagy hogy lehet a kettöstömegüt megovni fogalma es igenye sincs....persze az anyazas megy, hogy sz@rfos....
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44336 üzenetére
Hogyne lenne recept. Mindenre vannak tippek trükkök. Pl kinyomot kuplunggal allitod le, valtaskor nem leugrasz rola, nem mesz vele 1000-1200 as fordulaton (vw dsg nel beszeltük pont, hogy mekkora csapda, hogy abban is van kettöstömegü, megis olyan okosan van programozva a valto, hogy 1200 ig is visszaejti a fordulatot....ja hogy hullanak a kettöstömegük...). Most hirtelen ennyi jut eszembe, de lehet irtak meg mast is. Nem nagy kunszt ezekre odafigyelni.
(#44335) haddent a benzineseker nem igen hallottam en meg panaszt. Nalam volt 1 napig egy ilyen. Döbbenet jo es minösegi. 2 literes szivo, gyönyörü hanggal. 7-8 liter körüli atlagfogyi, de ritkan esett a fordulat 5000 ala, mert olyan szep hangja volt hogy ihajj az az e-loop meg nagyon ügyes talalmany. Klima alig vagy egyaltalan nem fogja meg az autot . 6-7 literrel allitolag el lehet vele jarni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44343 üzenetére
Azt kifelejtetted, hogy ha meg van hajtva a turbo miatt ne lödd le a motort azonnal Ezen kivül en meg erre a melegites, illetve kettöstömegünel leirt par dologra figyelek, masra nem kell. Ha eltömödik a dpf, azt kitisztitja magatol, az egr meg a turbo az autopalya miatt nekem nem tömödik el.
Aki ezekre nem kepes, csak varosban hasznalja a kocsit, annak nem szabad ilyen autot venni. Egyre nehezebb lesz mondjuk elkerülni ezeket a dolgokat, de meg azert van ra opcio. Csak sajnos ezeknek a dolgoknak nem sok ember jar utanna, fogalma sincs semmiröl, csak megy a haborgas....ez pedig ilyen. Minel több dolog van egy autoban annal bonyolultabb es annal kenyesebb.
En ezt a telefonom karan tanultam meg. Minid Nokia fan voltam, csak olyan telom volt, minden 3-4 -ik evben megvettem az aktualis top telot. Semmi bajom soha nem volt egyikkel sem. Legutobb N8 volt, kb 4 evesen. Most megvettem a 930 as utolso nokiat. Mindenki mondta, hogy foliat ra, meg tokot, meg bumpert, meg igazabol az a biztos, ha ki sem veszem a dobozabol. Aj mondom en nekem nem lesz se tok se semmi, mert gyülölöm utalom, soha nem volt, nem is lesz. Na hat az elsö leeseseig birta es tönkrement a kamera.....most elviszem megjavittatni, aztan veszek ra tokot, foliat, kistaskat söt egy külön embert fogok 8 oraban alkalmazni, aki simogatja, hogy jo legyen a lelkenek......mert egyszerüen nincs alternativa. Ez van. Minden telefon, ami okos es gyors, az nagy es kenyes....tetszik nem tetszik ez van.
Ugyan ez van az autoknal a motorokkal es turbokkal. Az egyszerü, olcso, jo, massziv korszak vegetert..... -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44346 üzenetére
Ez mondjuk igy total nem igaz motortol is függ, de az enyem pl 3800 as fordulaton adja le a max teljesitmenyet [link]
(#44347) haddent ezt mar beszeltük Szerintem nem tulzas. Fontos a környezet vedelem. Gondold el mi lenne Budapesten, ha minden auto annyit pufogna ki mint egy zsiguli....azonnal megfulladna mindenki.
Telefonnal meg inkabb szerencsesnek erzem magam, h nem a kijelzö törött be....az N8 asom rengeteget utazott velem/turazot...azott el, pattogott kijelzövel lefele az aszfalton...soha semmi baja nem volt.
(#44349) diablo1984 nekem az a lenyeg, hogy raallitom a tempomatot 140 re es megyek vele egyhuzamba 11 orat es eszik 5,4 litert (ez friss adat, Hamburg, Cseh hatar kb 600 km 140 tempomat 5,4l/100). Visszafele versenyezgetve, 6,2-6,5. Mellette 60 ft/l a dizel javara az üzemanyag ara, hatranykent eves szinten fizetek 100-200 euroval több adot....nincs kerdes 1.4 tsivel az ovatoskodas +1,5-2 liter/100, a jatszas meg +4 liter/100 kb
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44351 üzenetére
Ugye nem azon akarunk vitatkozni, hogy egy zsigulinak vagy egy mai modern benzinesnek kisebb a karosanyag kibocsatasa?
meg nem valtja, de szükseges.....nem egyezik az allaspontunk...vannak ezzel meg eleg sokan igy a temaban
(#44354) diablo1984 minden hasznaltautoval be lehet nyalni...dizellel, benzinnel egyarant. Dizelt nagyobb körültekintessel kelll venni, de igy is nagyobb a riziko. En eddig nem panaszkodhatom..koppkopp
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44365 üzenetére
Az vigyazza magat Az ujabbak legalabbis biztos. 10+eves kategoriaban nem tudom. Elektonika mindent felügyel. Start/stopot is kiiktatja ha forro a turbo, meg ugye a komolyabb gepekben külön van szivattyu amelyik leallitas utan is keringeti az olajat a turbonak, amig le nem hül.
Ezen kivül athuzhatod manualba es akkor meg ugy valtasz ahogy akarsz.(#44367) AMD Power ez a csont mar annyira unalmas mindenkinek olyan kocsit kell tartani, amit fenn tud tartani. Aki ezt elhibazza, az magara vessen. Nekem egy porsche panamera teli gumizasa is csödközeli lenne, megis meglehetösen sokakat az sem raz meg ha ellopjak a hazelöl. Akinek csöd egy uj turbo 300k ert az ne vagyen turbos autot. Akinek csöd egy 100k s magasnyomasu szivattyu ne vegyen dizelt. Akinek a kettö együt csöd az se vegyen. Melle megnezed mennyit mesz egy evben, mennyit sporolsz gazolajon es maris kijön, milyen autot kell venned. Az emberek 90% nem azert vesz dizelt, mert szereti a hangjat, vagy a szagat, hanem kalkulal. En is szivem szerint benzinessel jarnek.....de ezeket az altalanos lozungokat nem birom....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44370 üzenetére
nem tudtam mar szerkezteni az elözöt
Ha padlozod, akkor felpörgeti, szoval nincs gond. Ha normalisan nyomod, akkor meg az also es felsö fordulatot is addig engedi, ami epp a hömerseklethez jo a moornak. Vagy mondom athuzod manualba. Ha van kormanyvaltod, akkor meg különösen jo moka Fokozatmentesen es villamgyorsan valtasz le/fel. Ket kez a kormanyon, baromi jo. automatabol csak kormanyvaltos kellene ellenben varosban meg halal kenyelmes.
mod: ezek amiket irtam, a par eves technikara vonatkoznak. Egy regebbi biztos nem figyel semmit. Az ujabbak tanulnak is, vezetesi stilushoz igazodnak stb....nagyon komoly rendszerek
(#44373) AMD Power igy van, erre akartam ravilagitani, csak azert mondom, ne irjunk mar altalanos igazsagokat, mert olyanok nem leteznek. Kinek mi...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #44384 üzenetére
Ez is lehet, bar ha H astra OPC böl kihoznak 409 lovat ([link]),akkor az insigniabol sem lehetetlen az a 440 talan
Bar ha egy igazan komoly sportautot akartok, bö 3M hufert tietek lehet [link] es basszus mind ezt 1 literes motorbol innentöl kezdve nem erdekel ki mit mond, csak a downsizeingggggggggggggg
-
Declare
őstag
Nekem valahogy nem szimpatikus ez a gaz dolog pl miert nem megy minden taxi gazzal, ha ez akkora talalmany? En elvetve ültem eddig gazos taxiban...legutobbi meg rangatva is ment (magyarazta az ember, hogy ez akkor is nagyon jo, hiaba rangat, de enyhen megfaradva egy hajnali oraban, keves maradt meg belöle )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Minden ember függö. En autopalyan biztos nem indulnek el gazos kocsival, 1000+km re. Meg nem buheraltatnam meg az automat, szovel nekem gondolati szinten sem erdekes. Ha otthon forolodnek vele, lehet elgondolkoznek ezen egy egyszerü kis szivo benzin+gaz kombon. Viszont a macera, ujabb plussz hibalehetösegek, hol lehet tankolni hol nem....azert van az a szint amire, azt mondom nekem nem.
Tovabbra is azt gondolom, ha ez tenyleg olyan fenekig tejföl lenne, az összes taxis azzal jarna, de megse nagyon teszik. Pedig ha valaki akkor önaluk aztan csak ez lehet a tema, hisz abbol el. Minden egyes megsporol filler az ö zsebeben marad.
Ettöl meg mondom lehet jo, de autopalyara disel valo, innentöl kezdve en max csak technikai erdeklödes miatt kivancsiskodom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Tök jo, hogy feldobtatok a temat, erdekes
Ez a dizel-gaz nagyon jol hangzik, de a gyakorlatban ez a cikk alapjan nagyon nyögvenyelösen, mondhatni nem jarhato sajnos.
A dizellel 6 liter/100 atlaggal eljarok, ez benzinessel 8 körül lenne, gazzal 10-11. Utközben kerdes, hol tudod tankolni jo aron az LPGt, a gazositas ugye indul egy szerelesi költseggel, kesöbb + nyüg es macera a tartaly, szürö, vizsga, meg azert neten gyorsan rakeresve ott is vannak kinlodasok (miert rangat, miert kapcsol at, miert....). Nekem 20-25k km alatt evente sokat nem hozna a dizelhez kepest. Nyilvan ha a dizelnel valamit szervizelni kell, akkor azert valtozik a keplet
Erdekes volt ezeket a tapasztalatokat azert atolvasni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nagyon off, nagyon nem ide illik, de beszeltünk multkor a gazos autokrol es gondoltam megosztom ezt a felfedezesemet.
Az uj golf a nemeteknel rendelhetö cng gazos opcioval gyarilag. Engem ez tökre meglepett. Viszont utanna megneztem, hogy a környeken azert nem sürü a cng kut, illetve annyiba kerül mint a gazolaj. Szoval olyan oriasi megterülest ebben nem erzek igy elsöre -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44643 üzenetére
Igen ez tenyleg nagyon menö a diselben egyszerüen alig van különbseg eröben es fogyiban. Agyonpakolva, 4 emberrel a fektavok nönek meg erösen, meg a huppanokon ring nagyobbat az auto, meg nyilvan a kanyaokban viselkedik egeszen mashogy, de menet közben az eröbeli különbseg nem drasztikus. Allo helyzetböl indulva azert kell a nagyobb gaz (plane, ha klima is megy), de ha mar gurul nem veszes a dolog. Hihetetlen jo ez es ugye a fogyi is alig emelkedik...4,8 liter körül van a rekord, föuton direkt fogyira jatszva. A negativ rekord meg 7,8, de az csurig csomaggal/emberrel, klimaval, padlogazokkal.
Kis 1.7 cdti megint kap egy igen erös vallveregetest a julist sikerült közel 6000km el zarni. Jo mondjuk nem volt problemamentes....a bal hatso kerekben a nyomas 2,3 rol 2,2 re csökkent
Nincs egyebkent tovabbra sem senkinek valami opel szaki ismeröse vagy nem hallott ilyenröl? Több topicban is vannak emberkek/szervizek, akik kifejezetten az adott markara feküdtek ra es odaviszi az ember a kocsit es csukott szemmel kicsereli/kitapintja ha valami baj van, tudja, mi szokott elöjönni, mit kell idöben kicserelni stb.
Szivesen felkeresnek egy ilyen szervizt, ilyen totalis atnezesre. Azert 7 evesen, közel 200k km el, biztos lenne mar par olyan aprosag csereje/meghuzasa, akarmi ami jo lenne. Szeretek a problemaknak elebe menni.....
Neten van par ilyen bp-i specko opel szerviz, de igazabol ezekbe igy vakon en nem bizom. Plane Bp-n nem. Markaszervizbe megint csak akkor mennek ha pisztolyt tartanak a fejemhez, igy marad a sajat szerelöm, aki viszont akkor tud hibat elharitani, ha jelentkezik, mert nem opel szaki...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44648 üzenetére
Ez az 1.7 cdti azert könnyen lefullaszthato, de ezt sok mas fiatalabb dizelnel is eszrevettem. Nyilvan a benzinest könnyebb, de azert ez sem olyan, hogy gaz nelkül 2 esbe elindul a 40%os lejtön, mint amit a regi szivosokrol meseltek
szakszerviz kellene nem markaszerviz. Nem bizom bennük. A bp-iekben megkevesbe. Oda beallitanak nemet rendszammal tuti kicserelnek nekem a fluxuskondenzatort 450ezer+afa ert, "mert az mar a halan volt, meg jo hogy odaig eljutottam" felkialtassal
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44654 üzenetére
igy mas a dolog, kereslek majd mindenkepp, ha bevinnem hozzajuk.
(#44655) Jofi81 Rola mit lehet tudni? Van valami honlapja esetleg?
(#44656) haddent temanal vagyunk szvsz ez fizika. A dizelben sokkal nagobb a nyomatek es ennyi a kulcs. Neked lehet sokat dob a matrica
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #44661 üzenetére
Ezt megertem nekem ennel kevesebb penz es talan kevesebb idegeskedes is eleg volt, hogy azt erezzem, eladom, mert csak az jut eszembe, hogy bosszusag....ugye az elejen, elöször a gyarihibas vadi uj akku mizeria, utanna a kiegö xenon, ami izzocsere utan 2 hetet vilagitott es megint kialudt es akkor igy kiderült, hogy a trafo a ludas, aztan a random autopalyan felvillano szervizkulcs, amiben meg egy hibas piti szenzor volt a ludas. Minimal szervizköltseg, par korabol kifolyolagos kopo dolog csere megoldott mindent, de iszonyu ideges voltam a legvegen mar, mert folyamatosan volt valami.
Szerencsere ezutan minden jo lett....de aterzem a bosszusagot
Szvsz probald elengedni ezt a kidobott 70k-t....csereltesd ki a klimakompresszort es utanna lehet semmi baja nem lesz a kocsidnak jo ideig....
Meg egy tanulsag, hogy ilyen foltozasoknak nincs ertelme.
-
Declare
őstag
válasz trassher #44674 üzenetére
nem azt akarom mondani, hogy ugyan az a kettönk story-ja, de:
- az akku nekem 1,5 honapig jo volt, aztan egyik nap gyengelkedett, masodiknap meghalt, pedig gyari hibas cellazarlatos volt a kezdetektöl fogva.
-xenon: kiegett az jobb elsö...ok...ennyi idösen kieg....kicsereltek, minden faja, 2 hetig vilagit, aztan megint nem...kiderül, hogy a trafo. Az hogy az izzo csereles utan miert vilagitott a hibas trafo tovabbi 2 hetig, senki nem tudja...
szoval csak azt akarom mondani, hogy ez az egesz egy nagy fekete magia
(#44672) haddent : Persze, utolag en is mosolygok a lenyeg viszont, hogy vettem egy hasznalt kocsit, aminek fel evig folyamatosan baja volt ergo folyamatosan bosszusagot oozott. Az akku zarlat is ugy indult, h mindenki mondta, h egy uj bosch akku nem lehet rossz...biztos a kocsinak van elektronikai zarlata vagy rossz a generator. Akkor nyomoztam, hogy tölt e a generator, amennyivel tölt az normalis e, bezarva mekkora az aramfelvetel......a xenont en cserelni nem tudom, szerviz, idöpont egyeztetes...aztan megint nem vilagit....miert nem vilagit? rossz az uj izzo? elektronikai zarlat? rossz a trafo....trafo csere, szerviz, idöpont..........folytassam?
tök mind1, mi okozza, folyamatos bosszusag, ami az autohoz kapcsolodik. Ok, a vegen kiderült, hogy egy gyarihibas akku, egy elöregedett xenontrafo es egy hibas kis szonda volt minden ami baj, de ez fel ev folyamatos nyomozas, füleles, cseteles, szerviz........
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest