Hirdetés
-
Aktívan készül az LPDDR6 és DDR6 szabvánnyal a JEDEC
ph Egyelőre még egyik opció sincs véglegesítve, de a várható sebesség körvonalazódik.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Tudom persze, mindenkinek más a fö szempont egy-egy autóvásárlásnál/autófenntartásnál, de sosem fogom megérteni ezt a kismotor-mániát, kövezzetek meg nyugodtan.
Olvasom a kommenteket itt, beszámolókat ott, 1.4-es, 1.6-os G Astrákkal sikerül 6-8 literek között eljárni, nyilván egy H Astránál a némiképp nehezebb kasztni miatt föleg megvan 7-9-10 is akár ( klímával, rövid utakkal satöbbi ), mert ahhoz hogy a gyengébb motor elvigye a kasztnit, ahhoz benya kell értelemszerüen...
És emellett látom a magam példáját, hogy a 2.0 Turbóval közel fél év után 9 - 9,5 közötti stabil átlagokat produkálok úgy, hogy nem figyelek oda, hogy mennyire tudom lenyomni a fogyit, elforgatom a motort 4-5 ezrekig, hogy halljam a turbót, pályázáskor tartós 160-200 közötti sebességekkel utazunk hétvégente, hétközben pedig tizenpár km-re járok munkába, plusz az " átlagos " felhasználás, városi rohangálás satöbbi, ugyanúgy klímával...
Persze, lehet mondani, hogy az 1,5 - 2 Liter ( mondjuk cirka 20-30% ) fogyasztástöbblet, viszont van az autóban boogie, és tartalék, ha a helyzet úgy hozza, márpedig a mai közlekedési trend alapján egyre többször jön jól, ha eröböl ki tudsz kerülni valakit, és nem csak reménykedsz, hogy most nem maradsz ott.
Természetesen nem bántásból írtam ezt, csupán mint véleményt, lehet vele nem egyetérteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest