Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rekiii

    csendes tag

    Sziasztok!

    Óriási problémám van, amit megosztanék veletek, hogy ti ne kövessetek el hasonlót illetve, hátha valaki tud segíteni.
    Tegnap vásároltam egy HP 4625 multifunkciós készüléket egy áruházban. Az eladóval mindent áttárgyaltunk, megnéztük egy bontott doboz tartalmát, majd egy bontatlan dobozt vittem a pénztárhoz. Az ügyfélszolgálatnál lepecsételték a garanciapapírt, de a dobozt nem bontottuk ki. Ez nagy hiba volt, ugyanis itthon vettük észre, hogy nincs benne a 4 db patron. :(((

    Kedvesen felhívtam az áruházat, hogy ez van, adjanak helyette egy másikat vagy a hiányzó patronokat pótolják. Persze ők azt mondták, hogy bizonyítsam be, hogy hiányos volt a doboz. Végül felvettek egy jegyzőkönyvet és azt ígérték, hogy hétfőn a HP-központtól érdeklődnek, hogy ilyenkor mit lehet tenni.

    Mivel nem tudtam kipróbálni a gépet patronok nélkül ismét felhívtam őket, hogy ha a készüléket nem cserélik, akkor a pénzt adják vissza, mert 3 napon belül vissza lehet kérni, ha probléma van a termékkel. Erre ők azt mondták, hogy csak hiánytalanul tudják vissza venni, de mivel a patronok állításom szerint nincsenek meg, ezért így már hiányos. :(

    Ma vásároltam eredeti Hp patronokat, hogy ki tudjam próbálni, egyáltalán működi- e? Behelyeztem azokat a gépbe és a következő hibaüzenetet írta ki: "Használja a nyomtatóhoz kapott telepítő patronokat." Ezen teljesen kiakadtam és ismét hívtam az áruházat. Hétvége lévén nem volt bent olyan személy aki dönteni tudna ez ügyben, de ezt a hibaüzenetet még hozzácsapták a jegyzőkönyvhöz, hogy meg tudják mutatni hétfőn a főnöknek és a Hp központnak.

    Szóval én így jártam a saját butaságom miatt. Csak reménykedhetek abban, hogy valaha tudom majd használni a gépet! Ti meg tanuljatok az esetemből. :(
    Ha esetleg valakinek van valami ötlete, hogy mivel lehet működőképessé tenni a gépet, ha mégsem cserélik vissza, akkor szívesen fogadom!

    Előre is köszönöm!

    Becky

  • rekiii

    csendes tag

    válasz Gergőke88 #7355 üzenetére

    Köszönöm a segítséget. Egyelőre még azzal próbálkozom, hogy kicseréljék egy az egyben a nyomtatót, de valamivel mindig leráznak. Nem akarom annyiban hagyni a dolgot, mert nem kevés pénzem áll már benne. Úgyhogy ha nem cserélik vissza, akkor marad a DAS Jogsegély, hátha ők valamit tudnak segíteni. Ha ők sem tudnak mit tenni, akkor felhívom azt a számot.
    Köszi még egyszer!

Új hozzászólás Aktív témák