Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz GeryFlash #26830 üzenetére

    "Nincs olyan játék ami ugyanolyan beállításnál 2060/2060S-nél 1440p-n jól megy 4k-n meg kevés lenne a 2080TI"
    Monster Hunter World? VRAM meg nem fogy el 2080 Ti-n, 11 Gb simán elég 4K-ra mai játékoknál.

    Ugrásszerű gépigény növekedés lesz, de nem duplázódás...
    Egy kategória ugrás a realisztikus. Főleg mivel az Xbox 2080S kaliberű GPU-ja lesz a legerősebb a konzolokban és ezzel mennek 4K-ra. Tehát kénytelenek lesznek úgy megírni a játékokat, hogy egy PC-s 2080S-en menjen 4K-ban, még ha nem is maxon. Aki azt várja, hogy egy konzolos 2080S szintű GPU kétszer gyorsabb lesz, mint a PC-s 2080S, csak mert ez konzol és majd jól megoptimalizálnak mindent, az nagyot fog csalódni.

    A másik dolog, hogy igazi nextgen játékok majd 2022 végére várhatóak. Amik csak nextgenre jönnek ki. Amíg egy játéknak PS4-en is mennie kell, addig nem lesz nagy ugrás. Márpedig menniük kell, mert különben töredék játékosbázist fognak elérni a drágán lefejlesztett játékkal.
    A 2020-2021 játékok csak feljavított PS4 cuccok lesznek. Kapnak 4K textúrát, meg RT-t, meg jobb effekteket, stb. De olyat nem tudnak, hogy PS5-n van 100 NPC egy helyen meg végtelen látótávolság brutál geometria mellett, közben PS4-n meg áll ott 5 ember és az orrodig se látsz, mert különben elforrnak a Jaguar magok.

    Nézd meg pl. a kiszivárgott Godfall gameplayt. Alapvetően semmivel se több, mint a PS4 God of War, csak kapott jobb textúrákat, effekteket, világítást, stb. Tehát pont azt, amit könnyű butítani.

  • gbors

    nagyúr

    válasz GeryFlash #26830 üzenetére

    jelenleg átlagosan 70-75%-os a teljesítménycsökkenés 1440p és és 2160p között, de ez nagyrészt a VRAM mennyisége miatt.

    ???? Semmi köze ehhez a típusú teljesítménycsökkenéshez a VRAM-nak. A 2.25x annyi pixel miatt kell sokkal több kraft a 4K-hoz.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák