Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #26629 üzenetére

    A távolabbi jövőben szerintem mindenki inline raytracinget fog használni. Az tűnik jelenleg messze a legjobbnak. A mostani dynamic shader raytracing nem elég gyors, és nem véletlen, hogy nem csak a Crytek nem akarta használni, hanem volt itt még a Wargaming, illetve a Gaijin is, amelyek szintén saját megoldást fejlesztettek. Nagyon is gyorsat úgy, hogy hozzá sem nyúltak a a fixfunkciós hardverekhez.
    Ahogy viszont fentebb írtam, az inline raytracinghez új hardverek kellenek. Tehát értem azt, hogy a Microsoft miért cserélte le a jelenlegi, abszolút nem hatékony dynamic shader raytracinget, csak ezzel ugye az erre tervezett hardvereknek is kampó.
    Sehol sem írtam, hogy a dedikált hardver hülyeség. Azt írtam, hogy az a működés hülyeség, hogy külön shaderek futnak egymás után részfeladatokkal, mert meg lehetne oldani ezt egyetlen shaderből is, és akkor sokkal gyorsabb lenne a feldolgozás. És a DXR 1.1 pont ezt hozza az inline raytracinggel. Tehát maga a Microsoft is hülyeségnek látta a korábbi modellt, ha nem lenne az, akkor nem hoztak volna rá egy sokkal gyorsabb alternatívát. Így már viszont elég sok értelme van a dedikált hardvernek, mert az inline raytracinggel nem kell benyalnod azt a sok, hardverek rossz kihasználáshoz vezető lassító tényezőt, amire a dynamic shader raytracing ma rákényszerít. Jó dolog tehát a dedikált hardver, ha nem kényszerít rá, hogy leharapjam a másik kezem. Így már valószínűleg tetszeni fog például a Cryteknek is, mert gyorsabb kódot is tudnak írni a saját megvalósításuknál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák