Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #2236 üzenetére

    A refrekció szót kerested? ;) Igen, vicces. Mikor lőttem párat egy távoli fatörzsre, elmosolyogtam, hogy "Nézd már, balra hord a fegyver, tök realisztikus - lenne, ha nem tudnám akár én magam is beállítani, pedig nem is vagyok stalker...", aztán lőttem párat a földre is (ami porzik, nem sérthetetlen, mint abszolút szilárdságú és rugalmatlan, mint a fatörzs ;]), és akkor már nem hordott félre, és ebből leesett, hogy nem a lövedék hord félre, hanem a torkolattűzzel kiszabadult parázsló hamu az, ami balról kerülte ki a becélzott fatörzset. :))
    Én sem ezt mondtam, hogy az ex-szoc miatt nem lehet értékelni a látványt. Ez az a faktor, ami nem vesz rá, hogy játsszak vele, illetve másrészről pont ezt akartam én is kifejezni, hogy effektezés ide, vagy oda, ha ők eleve ezt az ocsmány valamit akarták megjeleníteni, akkor hiába DX-akárhány. Persze a látótávolság ettől még viccesen alacsony, és most már tudom, hogy a poligonlimit miatt, tehát az engine is szűkölködik itt-ott. De hiába bármilyen csoda árnyaló, ha az elkent sárga rozsdán úgysem látszik meg, ha tovább maszatolják, és majdnem minden beleolvad mindenbe, egyszínű az egész, a végén csak egy sárgás-szürkés paca a monitoron. És mindezt úgy, hogy ha a részletekre figyelsz, akkor épp ellenkezően, olyan mintha vonalzó mentén rajzoltak volna meg mindent a faágaktól kezdve (jó, tudom, hogy minden sokszögvonal lesz a végén, de attól még van, ami a végén mégis ívnek vagy parabolának, és van, ami csak sokszögvonalnak látszik, és ez az utóbbi).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák