Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Joshi #20884 üzenetére

    A felhős játék ugyanott áll technikailag. A probléma még mindig a késleltetés. Egyelőre nincs igazán megoldás rá. A LiquidSky-nak van egy olyan terve, hogy 4-5 világszintű központ helyett minden nagyobb város mellett lesz egy-egy kisebb központ. Ez drasztikusan csökkenti a késleltetést, hiszen a legtöbb emberhez 50 km-en belül lesz a szolgáltatás a mostani átlag 1500 km helyett. Ehhez viszont várni kell 2020-ig, mert akkor dobják ki a régi rendszereket, és onnan áttérnek az új hardverekre. Azokkal igen kedvező üzemeltetési költség mellett lehet kitermelni egy kisebb központ fenntartását is.
    Amíg viszont van régi, GPU-t userekhez dedikáló rendszer, addig ez nem vezethető be, mert a régi rendszerek fenntartási költsége sokkal magasabb, mint az új SR-IOV-s megoldásoké.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák