Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz GuB3Ra #2772 üzenetére

    Nehéz elhinni miután hallottam már 5850-est itthon, és 5870-est is vendégségben.
    De van olyan ismerősöm, akinél a monitor mellett ül a nyitott oldalú gépházban egy 4870x2, és csak röhögött, mikor elmeséltem, hogy én azzal nyírtam ki egy ugyan olyan kártyát, hogy vizesblokkot tettem rá, mert nem bírtam elviselni a hangját (és nálam el van "rajtve" a gépház az ágytámla mögé, a fejemtől ~3 méterre, nem ~1m-re ülök tőle takarás nélkü). -> Ő azt állítja, nem olyan vészes a hangja. :P
    Azt elhiszem, hogy idleben kussol, mint egy 8800GTS-512, de hihetetlen, ha terhelve nem zúg fel úgy, hogy elnyomja a hangját annak, ha porszívóznak a szomszéd szobában. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz keIdor #2793 üzenetére

    Mert akkor hova való, konzolba tennéd a hydra chipet, oda minek? Mert többre meg nem hivatott a játéknál, a PCI-E 2.0 miatt 4 GPU-nál többet nem érdemes rákötni, és ahova elég ennyi, ott nem az lesz a gond, amin ez a chip lazít.
    Szerintem inkább semmire nem jó ez a Hydra, azonos kártyákkal jobb lesz a házon belüli CF/SLI, eltérő kártyákat pedig még ha jól is lehetne megoldani, akkor sem hatékony, mert maga a rendszer drágább, vagy legalább is nem olcsóbb. (drágább alaplap kell ahelyett, hogy a kisebbik kártyát is lecserélnéd).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TESCO-Zsömle #2797 üzenetére

    Kitértem erre is: Most komolyan össze akarsz kötni két eltérő tudású Quadro kártyát egy Hydrás alaplapban, ahelyett, hogy bérnéd egyel, vagy ha nem elég, akkor az újból vennél még egyet, kettőt, és kötnéd őket SLI-be? Ha meg nem renderelni akarsz velük, vagy software renderer lesz, akkor eleve nem kell se SLI, se Hydra, csak CUDA, aztán bevágni 6 VGA-t egy lapra, vagy Tesla fiókokat egy szerverbe.
    Mert a 2.0-ás PCI-E vezérlés miatt még csak a maximálisan összeköthető kártyák számát sem növeli meg érdemileg. Tehát semmi gyakorlati felhasználási lehetőséget nem látok mögötte.

    (#2796) gbors - Ez megint más kérdés, de ahhoz sem kell Hydra, hogy változtassanak az SLI/CF profilokon.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gbors #2801 üzenetére

    - hogy változtassanak az SLI/CF profilokon.
    - ez nem profil kérdése
    Nem a profilokban tárolják el, hogy milyen technikát alkalmaznak az egyes programokhoz? :DDD
    Ezt a supertile-t én is nézegettem akkoriban, mikor x2-m volt, de eleve nem is értettem, hogy akarják ezt megoldani úgy, hogy hatékonyabban működjön, mint mondjuk a sima SFR.
    Szerintem amit meg tud tenni a hydra, azt meg tudják tenni SLI/CF alatt is. A vegyes gyártós/generációs trükközés pedig csak poén, nem hasznos dolog, sőt...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz VinoRosso #2803 üzenetére

    Kihagytad a CUDA-t!!! :Y :C
    Mellesleg igen, én is épp elpasszoltam a Physx gyorsítóként funkcionáló 8800GTS-em, hogy ha véletlenül elárasztanának minket Physx-es játékokkal, akkor eladom a radeont is, és a két összegből veszek egy fermit. Amúgy sem vagyok elégedett vele, víz alatt sem merem tuningolni. :DDD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gbors #2806 üzenetére

    Igen, valahogy erre gondoltam, hogy supertile-hoz is kéne valami előzetes becslés, melyik GPU mely darabkákat számolja. Pedig tényleg, ha elég sűrűn osztják fel, akkor sorjában kiosztva is jobb valószínűséggel oszlik szét egyenletesebben. De gondolom épp ebből van még gáz, hogy nem szerencsés túl apró darabokra szeletelni a képet, nyilván nem lehet pixelenként felosztani, vagy mégis? :DDD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz hugo chávez #2839 üzenetére

    Én még tovább merészkednék ezzel:
    Volt ugye a pletyka, hogy Fermi Certified gépház, és hányszor dobták vissza mielőtt megkapta a logót. Na de én a szóbanforgó ház esetén úgy emlékszem, SLI rendszerekkel való kompatibilitásról (is) volt szó. Akkor még az sem lehetetlen, hogy mikor azt mondták, hogy 300W hőt kell elvezetni, akkor az már magára a kétkártyás SLI rendszerre vonatkozott. Elvégre a Tesla max 225W, de itt letilthatják az ECC-t is, ami állítólag már számottevő terület, és ha dolgozik a chip, ez is mindig működik (ha direkt le nem tiltják), továbbá a Radeonok kapcsán tudjuk, hogy a GDDR5 chipek is tudják zabálni az áramot, és a Teslán tömérdek RAM van, Geforceon csak fele ennyi lesz (vagy még annyi se). Órajelek tekintetében pedig nem feltétlenül kell 6x lekörözni a Teslát. És itt lehet kicsit másképp értelmezni a TDP-t, mint Teslánál.
    Szóval szummázva még az sem teljességgel lehetetlen, hogy játékok futtatása során egyenesen kevesebbet fogyasszon, mint egy 5870, és akkor a kétchipes kártya is jöhet pár hónapon belül 300W-ig.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz tlac #2841 üzenetére

    Jó, hát csak szerettem volna egyszer én is elindítani egy poén-találgatást. :DDD
    Bár ez olyan, hogy ha osztoznak a Tesla nyákján, akkor amiatt is kellhet ennyi csati. De ott részletezik is, hogy elég a 2x6 is, lehet csak kompatibilitási okokból van 6+8, de beéri 6+6-al, mint egy 5870 1Gb, aminél a 2Gb talán 6+8, vagy nem?
    Elég fura azon a képen hogy 3 kötegből jön le két csati.
    Sőt, az alaplapból is jöhet 150, csak akkor lefagy a PCI-E 1.0-ás lapban Furmark alatt. Olyan nagy ügy, hogy nem kapja meg a PCI-E certification-t? Csak egy matrica marad le a dobozról, és persze ilyen (vagy inkább valami jobb EK/Coolance/stb OEM) blokkjával kell árulni, és a requirementbe írni, hogy az eddigi rendszerigényhez képest kell még +1 duplaradi. :D

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #2888 üzenetére

    Én értem a problémáját, bár végső soron neked adok igazat.
    Ahogy elkezdtem olvasni a friss hsz-eket, én is valami hasonlót akartam a fejedhez vágni, mint Rocket, csak kicsit pontosabban, kifinomultabban, és nem ilyen már-már inkvizíció jelleggel, csak poénkodósabb hangnemben. De megelőzött. :DDD
    Szóval én valahogy úgy fogalmaztam volna, hogy:
    Az elmúlt hónapok során szinte mindig az aktuálisan az éterben keringő információk kereti közt elképzelhető legrosszabb becslések kerültek nálad túlsúlyba.
    (Ami ráadásul mostanra nem kicsit viccessé is vált, miután sorra az derült ki, hogy túlbecsülted a pöcegödör mélységét, és minden infó kintebb taszigálta a szarból a jósgömbödben lebegő Fermi-t. -> A dolog pikantériáját pedig az adja, hogy utólag ---a konkrét kérdésben JOGOSAN, de azért kicsit viccesen-- letagadod ezt.)
    Így remélem érted. Szóval nem mindig tiportad sárba, de gyakrabban kerested rajta a fogást afelé, hogy összedőljön, és ritkábban elmélkedtél arról, hogy "...ne adj Isten, ez így még kimondottan jó is lehet" (de néha azért volt ilyen is). A labilitást folyton feszegetted, de a stabilitást már nem annyira kerested, és ez irányba inkább kerekítettél lefelé, mint a labilis oldalon felfelé.
    --> Ezzel összességében folyton megőrizted azt a hangulatot, hogy a Fermi valószínűleg szar lesz, esetleg mégse, még ha nem is ez volt a kitűzött célod (amit nehezebb elhinni a múltad miatt, bár ez esetben most hiszek neked).
    --> És végül: Igen, ebben a topicban minden egyes mondat elé oda kell képzelni, hogy "Szerintem", és/vagy "Pillanatnyilag úgy hiszem", akkor is ha nincs ott, tehát tényleg írhatsz bármit.
    ---> Viszont vedd figyelembe, hogy neked itt van egy kis rangod, némi karizmád, és bőséges tehetséged is, szóval nagyon könnyen tudod manipulálni a közhangulatot (akár akaratlanul is "reflexből).
    Na, remélem lejött belőle, hogy szerintem mi mellett nem akart elmenni szó nélkül Rocket.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz lsc #2956 üzenetére

    Nem, csak bízunk benne, hogy jó lesz a Fermi, és amit tippelgetni lehetett, azt jórészt már tudjuk (csak a gyakorlati szereplését nem láttuk), így nem kell minden nap 6x leírni, hogy 2456, vagy nem is, 5678, sőt 123456 SP lesz benne, és DX 13, vagyis DX23, de DX25.6b, meg Physx 2.0, izé, 4.5b, és 1234,6FPS-t csinál majd a megfelelő játékokban (amik most már tényleg jönnek!!!), mint a Radeon topicban szokás a megjelenés előtti időkben. :))

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #2973 üzenetére

    A 9600GT-8800GTS és a 8800GTS-GTX285 viszonyaiból kiindulva ez még igen jól jöhet, nem?
    Ezek után tényleg nem hiszem el, hogy ne legyen gyorsabb az 5870-től.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gbors #2980 üzenetére

    Hát ez az, ezért esett le némelyek álla a prezentáció alatt. :DD
    Amúgy olyasmiből saccolok, hogy a G92 felépítésének is a 128sp-s kivitel is inkább a vége volt, mint az optimuma, arra jött a GT200, nem is gyorsult annyit, mint várták, most viszont tiszta lappal indul, így a több, mint 2x annyi SP tényleg hozhat látványos ugrást (az elődhöz képest). A Radeonknál pedig dupláztak mindent, és mégsem érték el a dupla teljesítményt, tehát ha ezzel vetjük össze, akkor nem olyan nehéz elé csusszanni.
    És persze a Radeon is erősen RAM sávszél limitáltnak néz ki, itt pedig tágabb lesz a busz, és talán az órajel is nő.
    De én most egy szép kis 15-20%-ra gondoltam, nem arra, hogy lekörözi.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz schawo #3145 üzenetére

    Fú bazmed, azt a MIR-ről selejtezték le a ruszkik, vagy mi? Nem elég egy szolíd 800W-os? Én 800W-osban is 1:30 alatt forralok fel ~1 dl vizet az instanc cappuchino porhoz. :DDD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #3183 üzenetére

    És ezért kell visszafogni hardware-esen a VRM-et. :))
    Na jó, ez igazából azért ugrott be, mert épp ilyesmi "javaslattal" akartam előállni a Fermi kapcsán, amit aztán akár driverből ki is lehet kapcsolni. :DDD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Bluegene #3205 üzenetére

    De, DX 10.1-ben minden sima lesz, amit amúgy DX11-ben tesszelálnának. Se shadereket nem kap helyette, se a korábbi radeonok xenos tesszelálást.
    Ha ezzel akarsz játszani, jól jött, ha a jövőre való tekintettel táraztál be <5 Radeont-t. :C

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Zeratul #3296 üzenetére

    Ugyan már. Az Unigine szerintem tesszelálás nélkül sem 200FPS-el röpköd CPU limitre, ez a kifogás így egy badarság. :(

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #3419 üzenetére

    Csak nehogy azok a csúsztatott DX 10.1-ek is olyanok legyenek DX techdemózás terén, mint a DIRT2.
    most már ügyelnek arra, hogy kétes játék ne legyen hivatalosan PhysX-nek jelentve.
    Jól tennék. Én is rá voltam izgulva a physx témára, aztán mikor pofán vágtak azzal, ami a Batman-be került az Apex-ből, akkor a Terminatort, Shattered Horizont, Borderlands trió után már le is mondtam a dologról, dobtam fel az apróra a geforce-om, és már nem javasoltam senkinek geforce beszerzését. Gondolom nem csak engem sikerült ezekkel elidegeníteni.

    Viszont az is tény, ha most tényleg beszáll pár értelmes Physx cím, és a teljesítményéhez igazítva emberire lesz árazva a kisebbik fermi-geforce, már elgondolkodtatna. (~20k külön Physx gyorsítónak beállítani valamit, úgyhogy ezt kapásból levonom képzeletben a Fermi árából)

    Főleg ha sikerülne olyan körülményeket összehozni pár nevesebb játékban (célszerűen az első DX11-esekben), hogy a tesszelálást is megedzik egy kicsit, mondjuk épp arra a határra belőve a High detailt opciót, hogy egy Cypress már kezd kivérezni, egy Fermi pedig még épp a kapacitása határán táncol. Ekkor a gyakorlati tapasztalatból azt szűrnék le, hogy ütős fizikához és tesszeláláshoz is Fermi kell. (Ez utóbbi poént nagyon szeretném látni, még akkor is, ha én magam szopok a HD5-ösömmel, mert iszonyat karó lenne az AMD szemében ez a fricska, amit nem látott a szálkáktól :DDD)

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz VinoRosso #3423 üzenetére

    Minden marad SM3.0-ban, és beraknak még 1-2 kirakat effektet, amikkel a DX11-et promózzák? :U

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gbors #3430 üzenetére

    Jó, most kiragadtál egy megkérdőjelezhető címet a példaként hozott 4-ből, a lényeg itt amúgy is az volt, hogy a bejelentés/pletyka nem felelt meg a valóságnak, így a későbbre bejelentett Physx címektől is elvette az ember bizalmát (és kedvét).
    Egyébként én nem vagyok benne biztos, hogy ne lett volna haszna. Mivel elég szokatlan játék, így elképzelni is nehéz, hogy mit lehetett volna kihozni belőle Physx effektek terén. (bár egy tippem lenne, hogy mikor belelősz földbe/kőbe, és száll a por és szilánk, akkor a célon is látszódhatna a lemorzsolódás, illetve ottmaradhatna a földön a lemorzsolt rész, míg odébb nem állsz, erre is rá lehetett volna küldeni utólag a hull shadert -vagy hoghy nevezik, amitől ilyen papírformát ölt minden...)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz h.adam.92 #3442 üzenetére

    Nehezen, mert az még két összeragasztott nyák volt, eddig csak a 2. kiadású GTX295 volt 1 nyákos, és 2 GPU-s termék az nv-nél (vagy talán volt kisebb szabadúszó fejlesztés más magokkal, de nem rémlik).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Gaboman #3445 üzenetére

    Szerintem meg az a "teszt" kb. szart sem ér ilyen formában, max durva becslés, de inkább olyan találgatás kategóriába sorolnám még ezt is, mintsem a tesztekhez.
    Nem reatil GF100-at vetnek össze "szimulált" eredményekkel (vagyis hogy nem ugyan abban a gépben jár a két VGA, hanem hasonlóban).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz h.adam.92 #3451 üzenetére

    Megint beletrafáltál, mert a GTX295 lényegében két darab GTX275, csak az ASUS Mars a full 2xGT200. :D
    De tényleg érdemesebb lehetne a GT200 40nm-es fattyaiból összetenni valamit.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz h.adam.92 #3454 üzenetére

    Nem teljesen, pontosabban a GTX295 = 2xGTX275, a GTX260 órajelein. :DDD
    A GTX295-ön is 240SP-s chipek vannak, mint a GTX275-ön, vagy akár GTX285-ön, de a memóriavezérlő csak 448 bites, mint a GTX275-ön, vagy a GTX260-on.
    Az a kártya pedig érdekes, de nagyobb poén lett volna, ha egy Radeon GPU-val építik egy nyákra a G92 magot, az többet és látványosabban profitálna belőle. :))

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz T.Peter #3481 üzenetére

    Jó kis demók.
    A hajasról az jut eszembe, hogy bárcsak olyan hajak lennének már ma a játékokban, amilyen Nalu-nak volt a Gef6, vagy olyan, mint Luna-nak a Gef7 techdemókban (személy szerint ez nekem jobban tetszett akkoriban).
    Vagy legalább 1 játék használná már a Physx-et ténylegesen fizikát számolni, rombolható környezetben az UT3 techdemo mapokon kívül.
    A raytrace-nek meg egyelőre nincs értelme...

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImpIon #3520 üzenetére

    Nekem olyan sejtésem van, hogy eddig egyetlen játék sem használja(/hatta), és ezután is esetleg olyan helyen fordulhat majd elő, hogy pl. Crysis 2 DX11-VeryHigh, mikor már nem tudnak/akarnak értelmesebb dolgot kitalálni, de azért be akarnak dobni valamit, nehogy maradjon fölös erőforrás a hardware-ben, amit nem aknáznak ki, még ha gyakorlatilag alig lesz is különbség a végeredményben.
    Egyéb helyeken pedig lehet még haszna, otthon használható GPGPU programokban is jól jöhet. Ha már úgy is sokkal gyorsabb a GPU, mint a CPU, akkor miért is ne bánhatnánk pazarlóan ezzel. Főleg igaz lenne ez, ha a Geforce-ok sem lennének visszafogva DP-ben, és fele sebességen mennének.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImpIon #3522 üzenetére

    Ez csak a számítások pontossága. Ugyan az, mint mint mikor papíron számolsz, és eldöntöd, hogy hány jegy pontosságig fogod kiírni a rész-, és végeredményeket. A számítási modelltől is függ, hogy ez meddig növeli a téyleges pontosságot, és hol megy át álpontosságba.
    Pl. ha azt mondod, hogy valamit nem 56km-esre, hanem pontosan 56000003 mm hosszúra kell építeni, és fontos, hogy épp 3mm-el legyen hosszabb a kerek 56km-től, nos, az álpontosság. :))
    Ha viszont pontos eredményekre van szükséged, amihez kellően megbízható és pontos bemenő adataid vannak, valamint kellően komplex modellel dolgozol, ami ebből fakadóan regeteg egymást követő részletszámítást eredményez, akkor jól jöhet a 64 bites pontosság.
    Grafikában nem vagyok otthon, de szerintem amíg nem növelik a 32 bpp értéket, addig kár lenne a maitól pontosabban számolni az árnyalásokat. Bár DisplayPorton átmegy már színcsatornánként 10 bit, és egyre több monitor dolgozik 10 bites vezérlőpanellel, de én nem futottam még bele olyanban, hogy készülne valami új szabvány e tekintetben, főleg nem olyan, ami a játékokat is érinti, azok amúgy is le vannak maradva színkezelés terén, még a HDR sem túl öreg, pedig mai szemmel nevetséges, hogy meddig kellett rá várni.
    Talán videókodoláskor/dekódoláskor sem árt a túlpontosság, mikor eltérő kódolási szabványok közt konvertálnak. (Pl. NTSC és PAL DVD-k közt, SD anyagokat szórnak HDTV-re, Blu-Ray-t masterelnek miután AdobeRGB-ben renderelték a CGI-t, vagy akár PC-n nézel bármiféle filmet, stb.)
    Hirtelen ennyi jutott eszembe.
    Az meg, hogy ki mire vágyik a maga szakterületén, az már egyéni szociális problémák és elmebajok kategória. Ha valakinek jól esik 100 jegy pontosságig kiszámolni valamit, hogy utána 4 jegyre kerekítsen, vagy ne adj isten hogy ez alapján válasszon egy táblázatból 4 szabványos érték közül, az is szíve dolga. :))

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz VinoRosso #3530 üzenetére

    Ja, én a hsz beküldése után ~1 órán belül is azt kaptam már, és a főoldalon sem találtam ezt az elvileg mai hírt. (Elolvastam helyette a Cameron-ról szóló cikket :DDD)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Bj Brooklyn #3535 üzenetére

    Valahogy olyan érzésem volt, mint ha ezt a cikket Bundás írta volna. :DDD
    De poén: "Lehetetlen, de bizonyosan megcsinálják." :))
    Nem értem miért kell duplafermivel hülyíteni a népet. Ebből max az lesz, hogy néhányan azért nem vesznek 5970-et, mert erre várnak, de ez egyrészt amúgy is szűk réteg kis százaléka lesz, és házon belül is igaz lehet, hogy azért nem áll sorba valaki 2db GF100-ért, mert várja az egynyákon kétmagos szörnyet.
    Szerintem a legjobb lenne, ha összecsomagolnának két referencia kártyát, mint "SLI edition", a gyártók még megfűszereznék azzal is, hogy ráhazudják a dobozra, hogy együtt tesztelték őket (mint a dual channel memória csomagoknál szokás). Persze kiegsézítve egy nagy sárga felirattal keresztbe a dobozon, hogy: "SLI certified motherboards ONLY." :C

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz zuchy #3545 üzenetére

    Én sem hiszek a gyakorlati megvalósításában, de elméletileg azért nem lehetetlen. A Teslát 225W alatt tudták tartani, és RAM-okból elég össz-vissz annyi, mint ami egy Teslán van. Itt csökkenthetik az órajelet, és a feszültséget is, az AMD duplachipese is herélt verziókból legózik. Megbolondíthatják a cuccot valami hardwares VRM vezérléssel, ami visszafogja a csúcsokat, mint a Cypressnél is tették. Ezzel együtt már nem lehetetlen becentizni 300W-ba, még ha összességében veszélyesen jön is ki 0-ra a forgalmazása.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ImpIon #3547 üzenetére

    Gyorsabb lehet, főleg ha alkotnak valami nagyot a driver terén, és nem AFR-el osztják meg a feladatokat, hanem a 4 tömb helyett 8-ra osztják le a cuccot. (Ez az elképzelés gbors meglátása alapján, valahonnan korábbról...) Elvégre ha jól rémlik, a DX11 is ígért valami újítást a multiGPU-k terén, lehet hogy itt sikerül kiaknázni.
    És nem az egy GPU-s csúcskártya 180%át kell elérniük, hanem az 5970+5;20%-ot (alkalmazások függvényében mindenhol legyen legalább egy hajszállal gyorsabb, de minimum egál, és néhol azért domborítson fölé valami kézzel foghatóbbat is).
    Pl. ha 70%-os gyakorlati teljesítményre herélnek, és 80%-os SLI hatásfokot feltételezünk, akkor 2x70x0.8=112%. (És ez a fogyasztásra még nagyobb mértékben igaz lehet, mert a fesszel négyzetesen aránylik a fogyasztás, nem lineárisan, így belőhető a 300W) Ez átlagos fölény a leggyorsabb Fermihez mérve, de ha 1 Fermi ~20%-al gyorsabb egy Cypressnél, már megéri két herélt Cypress helyett (mert az 5970 sem 2 teljes értékű 5870, szintén a fogyasztás miatt). Ha ehhez mérve árazzák (ez már neccesebb, de legalább megfelelnek a kissé hibás chipek is), már jó lehet, de erőfitogtatásnak mindenképp elmegy.
    És persze itt is bennmarad a házi tuning lehetősége, ami többet remél, mint az 5890-en, hisz itt méginkább visszafogott chipeket kapsz, a PCI-E tápábelt pedig nem vágja meg minden táp, átmegy azon több is, mint a szabvány engedi. Na persze ilyenkor már szinte kötelező felvizezni a kártyát, de ha kell, a tiéd lehet a leggyorsabb VGA. (És már az 5850-re is megéri vizet tenni ha húzni akarod, mert forró lesz, és leszabályoz a kártya.)

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Bici #3560 üzenetére

    És arról sem esett szó, hogy az AMD chipje már rég kint van, a Fermi pedig csak jövöget, de olyan időtávon belül, amivel a Fermi követi a Cypresst, megint jöhet valami AMD chip...
    Szerintem a teljesítmény nagyjából sejthető, a fogyasztást viszont enyhén túlbecslik. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz cszn #3564 üzenetére

    Amit mondasz, az is átfogó nagy igazság, viszont ebben a kérdésben az Itanium64 esete is Zeratul #3563-as elvét igazolja. Azóta véletlen sem veszek AMD CPU-t, hogy kihozták az x86_64-et. :P

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #3582 üzenetére

    Már mióta itt van! Nem látod? Olyan gyorsan húzott el melletted, hogy észre sem vetted, és a menetszél lesodorta a szemüvegedet? :DDD
    Itanium - Én nem a "szerencsétlen" programozókra, és "szegény" producerekre gondolok, hanem magamra, és én, mint kontár úgy vettem le, hogy mint végfelhasználó, összességében jobban jártam volna vele. (Akár ott elkezdve, hogy MS kénytelen lett volna mélyebben belenyúlni a windows kernelébe...)

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #3609 üzenetére

    Nem feltétlenül, lehet hogy azok léptek ki, akik nem bírták elviselni, hogy a csapat másik fele egész nap methet füstöl, és gőze nincs már arról, hogy kéne összehegeszteni a játékot a megjelenésig, de nem is érdekli. :))
    Illetve megjelenés tekintetében egy ilyen érdek is lehet csúsztatás mindkét irányba, emlékeim szerint tavaly még korai időpontot pletykáltak, utána jött hír a késésről. (persze nem ez a valószínű, de az sem, hogy az nv egy bughalmazt szeretne látni, ami kapcsán csak kiröhögik a csoda-DX11-es játékot, és az nv logót.)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz tome.jr #3684 üzenetére

    3way+physx. :K :W

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TESCO-Zsömle #3687 üzenetére

    Csak ez gyakorlatilag két darab (tuningolt) ASUS MARS, csak szarabb. :P

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TESCO-Zsömle #3690 üzenetére

    Na, mert akkor fejtsd ki kérlek, ez mivel teljesít majd jobban, mint 2db tuningolt ASUS MARS? (ha nem számítjuk bele, hogy a 285-ösöket tovább lehet húzni, de talán futja két vizesblokkra a marsokra abból, amivel ez a classified rendszer többe kerül, és úgy megint meginog az előny)
    Sőt! Két darab mars mellé betehetsz egy harmadik 285-öst Physx-re! :DDD

    Nem hangzana jobban az aláírásod így: A szomszéd nője mindig ideát van. :DD

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TESCO-Zsömle #3692 üzenetére

    Oh, tényleg, nem néztem meg mennyibe fáj, azt hittem leesett már az ára a marsnak, és nem hittem, hogy ilyen tesco-gazdaságos kiszerelés az a classified rendszer. :B

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Crytek #3701 üzenetére

    Nem csodálkoznék ha agyontesszalálnák hogy nvvel jobban menjen.
    De akkor lenne nagy szardobálás atisok részéről tuti persze jogosan!

    Ja, tök jogos lenne a szardobálás, csak épp nem az nv, hanem az AMD felé! Ők adják már el nekünk a VGA-kat 4 generáció óta a hardware-es tesszelálás dumával. És lassan az lehet belőle, hogy ami eddig feke luk volt, mert semmi sem használta, még most is az marad, mert túlzottan belassul vele a játék, és többet ér kikapcsolni (legalább is a régebbi - ha azokon megy majd egyáltalán valaha/valahogy - és az újabb középkategóriásokon is, max a csúcskártyákon érheti meg - AMD oldalon, nv-t meg még ki tudja)

    Szerintem csak mutatóba lesz egy-két látványeffekt. Tipikusan olyan, amit akár már DX9-el is meg lehetett volna csinálni, de a DX11-el elég gyors, és látványos, így ideális kirakat-feature.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TESCO-Zsömle #3779 üzenetére

    Mert ez olyan játék, mint amiből pl. az Apple is él. Megveteti veled azt is, amire korábban nem is vágytál, és reméli, hogy a megszokásából kifolyóan a továbbiakban már elsőbbségi igényt formálsz rá.
    Pl. áradoztál bizonyos feature-ökről, amikkel nem álltak jól a fejlesztésben, így odaadtak neked valamit, ami csak egy mellékág volt korábban, és remélik, hogy lenyomják a torkodon olyan formában, hogy a jövőben szükségét érezd.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz HW Junkie #3814 üzenetére

    Igen, de még mindig nem látom szállingózni a ~24"-os 120Hz-es FullHD monitorokat, sőt, normális panellel (VA vagy ISP) szereltbe pedig még egyáltalán nem botlottam bele, a vastagon 200k feletti árkategóriás EZIO és társai közt sem, ahol már a DisplayPort Audio-t is támogatja az elektronika, esetleg 85Hz-ig mennek el (már ehhez sem elég a sima DVI vagy az 1.4 előtti HDMI). Pedig HDTV-ből csinálnak ilyet, és a DisplayPort is adott már PC-n, és nem csak a 3D, hanem a sima mozifilm lejátszás miatt is érdekes lenne. Ez már két elég húzós indok egy monitorcsere mellett, mégsem lovagolja meg egyelőre senki. Talán a 3D-s bluray tartalmak megindítják a görgeteget ebbe az irányba is. :U

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz rocket #3810 üzenetére

    Az AMD is teljesen szétcsúszott már e téren. Mostanában párossávan jönnek a driverek: az aktuális WHQL, és rögtön rá az aktuális igényeket is kielégítő nem-WHQL, de hivatalos "hotfix" driver. Na meg itt is sokkal több már mostanában neten a beta és RC verzió, mert hiába van havi 1 WHQL, ha abba épp nem sikerült még belevenni a WHQL tesztre küldés előtt azt a játékot, amivel számottevő mennyiségű user akar majd játszani azalatt a durván 4 hét alatt, mire kijön a következő WHQL, vagy akár az alatt a pár nap/hét alatt, mire kidobják a következő hotfix drivert, és jobb, ha addig találsz magadnak egy beta verziót, mint ha írsz egy emailt a supportnak minden nap, hogy "mikor lesz már driver, ami....?".
    Nv-nél pedig már kevesebb a beta driver a neten, mint egy időben volt. De sosem értettem miért kell attól megszédülni. Ha napi buildek vannak, akkor sem vagy köteles minden nap két-restarttal végzett frissítésre, csak ha valami gondod van egy programmal, akkor tehetsz egy próbát, ahelyett, hogy ölbe tett kézzel ülsz a gép előtt, hogy "majd jövőhéten játszok is", ez csak a tetszőlegesen sűrű cserére ad lehetőséget, nem kötelez semmire, és ott vannak a fórumok, ha valaki kipróbál egyet, tud tippet adni...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz HaZsolt #3819 üzenetére

    Hallottál már az nTune programról? Feltelepíted, beépül a GUI-ba, és ott is lehet ilyeneket állítgatni, nforce-os lapon a CPU-t is, ha pedig ilyen [nem jut eszembe a neve] certified a gép, még több mindent lehet babrálni egy helyről.
    Vagy ott van még az nhancer nevű program, rengeteg eldugott opcióval.
    De ez amúgy is inkább a CCC-n-nvCP kérdése, nem maga a driver, de szerintem az is le van még maradva.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz HaZsolt #3821 üzenetére

    Olvasd el újra. ;]
    Az már nagyon mellékes, hogy az AMD mit pakol bele egy telepítőbe, és az nv-nél pedig hány külön pakkot kell telepíteni. Ha fordítva lenne, akkor azért lehetne panaszkodni, hogy a tweakelő progit a felhasználók 5-10%-a veszi igénybe, és csak foglalja a helyet, minden driverrel együtt le kell tölteni azt is mindenkinek, ha kell, ha nem, stb. :P

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FireGL #3832 üzenetére

    Te akarod hülyeségnek kihozni amit írok. De írok egy légből kapott példát:
    Ha a 879.03.34-es driver verziót még nem tesztelte az AMD az UT engine 1.0.1053.2-es buid-jával (amivel épp akkortájt fog megjelenni egy nevesebb játék, mire kikerül az AMD-com-ra). Mire odaértek, hogy a rewiever-ek panaszkodtak az AMD-nek és a 879.04.12-es driverbe már be is vették a probléma javítását, addigra az ahavi megjelenésre szánt 879.03.34 már az MS tesztjein vizsgázik, és mire megjelenik az AMD-com-on, addigra talán már a boltokban is van a kérdéses játék is. (Eredmény, hogy aki első nap rohan a boltba, az aktuális driverével bugzik, és várja az ahavi új drivert.) Viszont, a 879.04.12-es driver verzió, ami a legelső olyan driver, amivel bugmentesen futtatható, már nem lenne WHQL logóztatva időben, hogy az lehessen az ahavi WHQL release az AMD-com-on, vagy eleve voltak vele más problémák, és csak az 879.04.15-öst szánnák yy.mm drivernek, de az a verzió már csak addigra jutnak idáig, hogy már ki is kellett valami WHQL-t tenni az AMD-com-ra. Kikerül az ahavi WHQL driver, a friss játék még továbbra is bugzik vele, várhatsz még egy álló hónapot. :W

    Szép meg jó a WHQL, de mint te is írtad, a játékok kompatibilitása nem ettől függ. Viszont a driver megjelenések körülményeit erősen behatárolja, ha ilyen merev ütemtervet tűznek ki, mint az AMD tette, hogy havonta egy WHQL, és se több, se kevesebb, sőt, minél kevesebb beta-t engednek kiszivárogni netre. Sokszor már eleve 20-30 napos a driver, mire kikerül az AMD.com-ra. Könnyen megeshet, hogy csak azután fedezik fel az első bugokat egy adott játékkal kapcsolatban, mire ezt már lezárták, szóval a legrosszabb eshetőségben akár 60 egész napba is beletelhet, mire megérkezik a kívánt driver a felhasználókhoz. (Persze vannak beta tesztek, RC-k, és press-rewiev, de a 30 napos késés így is becsúszhat, és a 60 nap sem lehetetlen, ha csak az otthoni felhasználók kezdik tapasztalni).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FireGL #3834 üzenetére

    Nem tudom. Ilyen kib@szott nehéz megpróbálni elolvasni amit írok?
    - Van bármi köze a WHQL logónak a játékokhoz?
    # Nincs. (Esetleg közvetve, de közvetlenül semmi.)
    - Többlet időigény, mire egy driver megkapja a WHQL logót onnan, hogy a programozók elkészültek vele?
    # Igen. (Nem is olyan kevés.)
    - Van-e bármi műszakias megfontolás abban, hogy havonta egy WHQL driver kerül ki az AMD-com-ra, se több, se kevesebb, illetve hogy csak WHQL-eket raknak ki?
    # Nem, csak emberi megszokások és hasonlók motiválhatják az efféle ütemezést. Nem igazodik sem a házon belüli fejlesztés státuszához, sem a külső tényezőkhöz, mint pl. a játékmegjelenések.
    És jó, vannak hotfixek is, jól elrejtve, és hülyén is kezelik őket.
    - Összeadódhat-e a WHQL logóztatás átfutási idejéből, és a merev ütemtervből adódó "tartózkodási idő"?
    # Igen.
    - Lehet ez kellemetlen a végfelhasználónak?
    # Igen. És szerintem ha épp hazahozol egy játékot, akkor pár nap - 30 nap - még 30 nap, ami így sorra jöhet rá, az elég hosszúnak érződik, és bosszantó lehet.

    Akkor most kérlek fejtsd ki részletesen, hol a probléma, amit az én nehéz felfogásom idézett elő (tudod, nehéz megértenem...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz HW Junkie #3839 üzenetére

    Nem teljesen értem ezt az érvelést.
    Azt mondod, hogy a 120-200Hz-es ISP panelnél a belső elektorina sokszorosítja a bemenő képkockákat. Ezzel csak azt tudnád bizonyítani, hogy egyik monitor/TV gyártónak sincs elég gyors feldolgozó áramköre. De nézzük akkor sorban:
    - A belső sokszorosítás azét szükséges, mivel az 1.3-as HDMI-n sem megy át a körülbelül 1920x1080@60-tól magasabb képfrissítés, vagy ezen a frissítésen magasabb felbontás. Sokkal üdvösebb, ha nem a software sokszorosítja a képkockákat, és küldi át a megjelenítő felé hatalmas sávszélesség igénnyel a duplikátumokat is. Ezért jött be az 1080p24 mód is, hogy ezt a legegyszerűbb módon áthidalják. De az 1.4-es HDMI növelte már a sávszélt, ahol ott a 3D támogatás is, vagyis az is elég lesz, ha 48 fps-t fogad, és azt duplázgatja felfelé. A 3D-s Blu-ray-eken nem lesz ezzel gond ilyen esetekben (ha a megjelenítő fel van rá készítve, hogy 1.4-es HDMI-n 3D-s anyagot fogadjon).
    - A TN panelekhez is kell vezérlőelektronika is, ez már megcáfolná, hogy lehetetlen lenne ISP-hez is elkészíteni (jó, a bitek számát nem árt növelni, de ez már részletkérdés).
    Van már DisplayPort 1.1 is, amin átfér az 1920x1200@120Hz is, PC-hez ez tökéletes, de mióta van DisplayPort Audio, még a TV-ken való elterjedése sem lehetetlen.
    Ezek alapján én nem látom tényleges akadályát. a 120Hz-nek és a 3D-nek.

    Egy dolog van, ami tényleges probléma, hogy a válaszidő sem fix érték, így TN paneles 120Hz-es monitorokon is van itt-ott némi szellemkép 3D-ben. De úgy látszik itt 2ms-re tuningolták már azt az ISP-t is, gondolom nem véletlen, tehát ha ilyen jó az overdrive, akkor ebből sem biztos, hogy gyakorlatilag több probléma adódhat.
    És én kevésbé vágyom a 3D-t, minthogy ne akadozzon a kép 60Hz-es panelen 23,976fps filmeknél, ott pedig nem gond ez sem.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz HW Junkie #3843 üzenetére

    Igen, mert pl. HDMI bemeneten sem tudna fogadni 120Hz-es jelet, és eleve nem is erre készítenek fel egy TV-t manapság, hanem a 24p, 50i, és hasonló videó formátumokra gondolnak, esetleg 60Hz-re PC-nek.
    A Dual-link DVI-n is átmegy már at 1920x1200@120Hz, de jellemzően az 1920-as PC monitorokra sem tesznek csak single-link csatit, mert úgy is 60Hz-es a panel is.
    A mozifilmek akadásmentesítése a belső duplikálással volt egyszerűbb TV-ken, és gyakorlatilag leszarták PC-ken. Most, hogy a 3D miatt PC-nél is kénytelenek lesznek behozni a 120Hz-es paneleket, és a Display porton átmegy akkora adatmennyiség is, talán megoldódik végre ez az ügy.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #4146 üzenetére

    :W
    Na, hogy ott rohadna rá a keze a billentyűzetre, aki az AMD-nél ezt kitalálta.
    Miért fáj az nekik, ha berakok a gépbe egy Geforce-ot is, ha már megvettem a Radeonjukat? Ezen nincs mit spórolni, nincs összefüggés a Physx teljesítmény és a Radeon sebessége közt. Akár van Physx gyorsítóm mellette, akár nincs, ugyan olyan gyors (=drága) Radeon-t kell vennem. Illetve ebben a felállásban csak CUDA-ra (és Physx-re) tudom használni a másodlagos kártyám, semmi másban nem segít.
    Ez tökéletesen olyan döntés, ami csak felhergeli a felhasználót, de érdemi hasznot nem termel. (Jó, szűk réteget paprikáz fel, de ugyan ilyen szűk bevételtől esik el miatta az nV, és nem az AMD javára, hanem csak elmaradt bevétel lehet az nv-nél.) Az AMD-nél ettől egy centtel sem lesz több a részvények osztaléka, nem fogy több Radeon (és minimálisan kevesebb Geforce kel el).
    Ez csak szivatás, de érdemben csak a felhasználó szív, nem az nv.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #4243 üzenetére

    Ugyan már, hányan járnak arra a fórumra, és hány játékost érintett az a szitok-kampány? Hány nagyságrend távolságra van ez a szám az átlagos warez letöltésekkel (úgy bármilyen játékra nézve)?
    Szerintem egyszerűen csak nem volt elég jó a játék. Én is feltettem, és ~23%-nál abbamaradt a kampányom, mert meguntam. A mizériáról is csak itt olvastam (tőled, de ez mindegy). Pedig még Physx gyorsító is volt a gépemben, és az nem rémlik, hogy végül ment-e rajta forced SSAA, vagy sem, de nem volt zavaró alising.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák