- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Kompakt vízhűtés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen processzort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10109 üzenetére
Meg van jól írva, csak a külső benchmarkot nem ismeri a Crossfire profil. Ha enélkül méred, akkor tökéletes. Ezért nem használják sokan a külső benchmarkot, mert többet árt, mint használ.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10109 üzenetére
100 dollár az pont 30 ezer nálunk :] nekem mindig drága kártyám volt (ezelőtt 6800 gt volt) de nem szívtam meg ezt mivel a konzolportoknak elég és ha épeszűn vásárolok következőnek sem fogok 50-60 ezernél többet kiadni érte
az a baj h ha van ennyi pénzem akkor az táplálékkiegészítőkre megy el v koncertre stb, nincs prioritásban a pc bármennyire is szeretem
nagyon sokan így vannak vele, én is lelettem már csórózva itt h ilyen gépem van pedig a valós ok a fent említett, sokaknak nem ér 400 ezret 1 pc mégha telne is rá[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10113 üzenetére
haha ismerős a szitu, én is most fogok végezni a sulival aztán az utsó vizsgaidőszak örömének lecsengése után keresek én is melót és én is ivy bridge platformot szeretnék : DD
tulképpen pont addigra lesz fölös pénzem gépre mire jönnek a nagy címek év végén (kivéve most max payne 3 bár elfog futni vhogyan xd ) és addigra remélem kijön az összes kepler h lehessen válogatni ill vmi árverseny is lesz már addigra a mostani gépem árából kb 1 ssd jön csak ki xDD
ill még bízom ebben a nyereményjátékban h meglesz a ph-s egérpad és aláíratom abu-val és eladom az aprón 200 ezerért xDDDdon't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10163 üzenetére
Nem, ezen a grafikonon négy adat van. Tranyók, órajel, energiafelvétel és IPC. Azt mutatja, hogy Moore trövénye és a Dennard Scaling hogyan változik. Moore törvénye láthatóan él, de a többi az erős skálázhatósága megfeneklett. Ez napjaink legnagyobb problémája, hogy azok a szabályok már nem használhatók, amelyekre a 2000-es évek elején, illetve azelőtt a chipek tervezése épült. Ez hozta el a többmagos processzorokat is, de minél közelebb kerülünk a CMOS határaihoz, annál erősebbek a fizika törvényeiből eredő limitációk. Pontosan ezért megy mindenki a heterogén többmagos fejlesztések irányába. Most, hogy a Dennard Scaling ennyire lapos grafikont mutat új elvek szükségesek a chiptervezésben. A teljesítmény növelésének egyetlen módja az maradt, ha a lapka átlagos pJ/FLOP aránya egyre kisebb.
Olyan nincs, hogy 3D-s tranyóelhelyezés. Már a planáris tranzisztorok is 3D-sek. Ez csak egy marketingszöveg. Ennek a neve valójában FinFET. Az Intel azért vezette be, mert el akarják kerülni a SOI használatát. Idővel persze elkerülhetetlen lesz, de egyelőre jóval több cég készít bulk wafert, így addig kell húzni ezt, ameddig lehet. A fenti problémát nem oldja meg a FinFET sem, sőt még az FD-SOI melletti FinFET sem fogja. Az egyetlen út az adott lapka pJ/FLOP arányának a csökkentése. Ezt jelenleg két módon lehet. Követni Pollack szabályát, ami a jóval egyszerűbb processzormagokra való tervezést próbálja előtérbe helyezni. Ilyenkor az adott processzormag kisebb lesz, így több fér bele egy adott tranyóbudgetbe, és azzal, hogy a különböző bonyolult feldolgozó logikákat (pl.: out-of-order helyett in-order rendszer) egyszerűsítik csökken a pJ/FLOP érték. Ezzel a teljes lapka throughput teljesítménye növelhető, cserébe viszont drasztikusan esik az egy szálon elérhető teljesítmény. A másik opció a heterogén többmagos felépítés, vagyis a lapkában két célirányos megközelítés lesz a magokra, azaz LOC és TOC dizájn. Az előbbi magok a hagyományos értelemben vett processzormagok, vagyis továbbra is a késleltetésre érzékeny feldolgozás az elsődleges feladatuk, így alapvetően gyúrnak az egyszálú teljesítményre, míg az utóbbi magok lényegében megfelelnek a lapka IGP részének, vagyis kifejezetten a throughput terhelést igényeit tartják szem előtt. Ezzel a módszerrel a processzormagok pJ/FLOP értéke nem csökken jelentősen, de az IGP ezt kompenzálja, így az átlagolt érték már csökken, ezenkívül megmarad a magas egyszálú teljesítmény is. A hátrányok a LOC és TOC dizájnnal ott keletkeznek, hogy eléggé meg kell változtatni a programozási szokásokat, illetve úgy kell tervezni az IGP-t, hogy az a rendszer szerves része legyen, és ne csak egy kiegészítője. Ez az oka annak, hogy az AMD a GCN-t már úgy tervezte, hogy ugyanazokat a 64 bites pointereket kezelje, amelyeket az AMD64-es processzormagok. Ugyanez lesz a Larrabee integrálásával is, illetve az NV Maxwell is erre tart, csak nyilván ARM alapokra építkezve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10215 üzenetére
[link] - ez meg elfut a next gen gépeket. Szóval, ha az UE4 nem fut, akkor az nem a hardver hibája. Mondtam, hogy Sweeney évekig kergetett a Larrabee-val egy álmot, és természetesen évek munkája ment a szemétbe a Larrabee lufi kipukkanásával. Szóval azon szerintem nem kell csodálkozni, hogy gyengének titulálják a next gent. Egyszerűen rossz irányba fejlesztettek évekig. Az sem véletlen, hogy partnerek UE3-at választanak még a next-genhez is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10217 üzenetére
Minden tech-demo jelenleg. Még az UE4 is. Next gen gépet meg nem mutathatnak a nagyközönség előtt, szóval csak videóval lehet megmutatni mit tudnak. A stúdióban felvették a rendert és kiadták. Az a kérdés, hogy kinek a next gen gépe volt, amiről ezt felvették. Szerintem a Wii U-t kizárhatjuk. Erős, de nem ennyire. Szóval marad az új Xbox, vagy az új PS. Előbbire tippelek, mert a Square Enix az FF-eket Xbox-ra fejlesztette, bár mennek PS3-on is. Neal Robison anno nem is mondott olyan balgaságot, amikor Avatar szintű grafikát jósolt. Egyszerűen csak a hardverre kell szabni a motort.
Azt elhiszem, hogy az Epicnek kellemetlen, hogy Larrabee sincs, és az E3-as hírek szerint CUDA kompatibilis GPU sincs az új konzolokban. Ezekre a pillérekre helyezték az új motort, és jó esély van arra, hogy az első után a második is összetörik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10220 üzenetére
Mondom, hogy ami next gen és valóban a háttérben futott, annak PC-ről kellett mennie, mert új gépet nem vihettek az E3-ra. Régi gépről persze futtathatnak, de az Ubi standján voltak játékok, amelyek PC-ről mentek, csak Xbox kontrollert mutogattak.
A Square Enix az FF demóját valamelyik next gen konzolról vette fel. A japánok mindig is durvák voltak a dizájnban és nem hülyék a programozáshoz sem, szóval feltételezve a next gen konzolok erejét ilyet simán kihoznak.
Azt tudom, hogy a Crytek és az Epic biztosan PC-ről demózott. Hirdetik is a konzol halálát, illetve a next gen gépek gyengeségét. Ezen állítások mögött az állhat, amiről régóta pletykálnak, vagyis hogy egyetlen next gen konzolba sem kerül NVIDIA GPU. A Crytek és az Epic azt mondja, amit az NV kér. Az NV-nek pedig a konzol nem kívánt alternatíva úgy, ha nincsenek benne a gépekben. Inkább a felhő.
Az Epic számára nyilván nagyon nehéz, mert az UE3 túlkoros, míg az új rendszert két olyan technológiára alapozták, ami a konzolon nem érhető el (az egyik PC-n sem, gondolom ez nincs is benne). A Cryteknek könnyebb a dolga azért, mert a CryEngine 3 használható next genbe is. Nem ideális, de saját technológiákra építenek, szóval fejleszthető.Poén amúgy, de a lesajnált Carmack és az ID Tech 5 áll a legjobban a next gent tekintve. A nagy öreg ismét jól lőtte be az irányt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10222 üzenetére
Én Carmack meglátásával értek egyet. A konzol és a PC mellé beépül a felhő. Megmarad a konzol és a PC létjogosultsága, de a felhő egy réteget el fog vinni. Az új konzolok sikeresek lesznek, de a felhő miatt nem annyira, mint a mostaniak, így az élettartamot is hosszabbra fogják tervezni. Szóval 2022-2024 előtt nem jön ezeknek leváltójuk. Az biztos, hogy az LG és a Samsung a felhőre gyúrja az okostévéit. Szerintem ezzel más is megpróbálkozik. A Sony-nak itt lehetne egy értékes ütőkártyája, mert rengeteg PS exkluzív játékot birtokolnak. Ezeket akár a saját okostévéikre is elérhetővé tehetnék a felhőn keresztül.
A PC marad, de mivel mindenki platformhoz fejleszt, így erősen platformosodik úgy 2 éves távlatban. Egyszerűen előny lesz, ha a GeForce-ot NV APU-hoz, míg a Radeont AMD APU-hoz veszed. 2016-2017-ben pedig már nem lesznek VGA-k, ebben szerintem az NV-nek igaza lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10232 üzenetére
A marketing az mindig megy, ez nem az UE4 sajátja. Nyilván nem limitációkra fogják felhívni a média figyelmét. A licencelők meg tudják, hogy mit akarnak. Bár, ahogy elnéztem az E3-at szokatlan dolog került elő. Rengetegen inkább saját motort fejlesztenek, vagy legalábbis a kiadók megpróbálják házon belül elintézni ezt a kérdést. Sajna a teljes körű licenc az minden szempontból nagyon drága. Márpedig egy AAA játéknak erre szüksége van, ergo, ha veszel egy motort, azt ugyanúgy sok helyen át kell írni, mintha az egyik fejlesztőcsapat technikáját odaadnád egy másiknak. Bár ez nagyon függ az igényektől, de látványosan esik a licencre az igény. Ezért jött az UDK és a CryEngine SDK is ingyen. A garázsfejlesztőknek éri meg ebbe belevágni, mert olyan az Epic és a Crytek alap licenceket biztosító üzleti modellje, hogy nincs benne kockázat. Ha nem termel egy bizonyos minimum pénzt a játékod, akkor nem kell fizetni. Ha túlléped az 50000 dollár bevételt (UDK esetén, CryEngine-nél nem tudom mennyi a határ), akkor meg a bevétel egy része a motor tulajdonosát illeti.
Az NV azért öli a pénzt az UE-be, mert lényegében ez az egyetlen értékelhető licencpotenciállal rendelkező motor, ami még épít a PhysX-re. A többiek mára elpártoltak a technológia mellől, ami elvileg azzal megmagyarázható, hogy a next gen konzolokban állítólag nem lesz CUDA kompatibilis GPU. Egyszerűen enélkül logikátlan erre építeni, mert a PhysX hátránya, hogy a fejlesztéseket a GPU irányába tolják, és ezen a ponton a CPU-s optimalizálás jelentősen háttérbe szorul, miközben a Havok, a Bullett és az ODE (csak hogy a legismertebbeket említsük) ebben sokkal jobb, mint a PhysX.
Ha a játékok szemszögéből nézed, akkor a legtöbb GPU PhysX-es játék UE3-as. Így lesz ez a készülőkkel is. Az AAA kategóriában egyedül a Metro: Last Light nem UE3. Ott volt még az ARMA 3 is, de ugye nemrég mondták a fejlesztők, hogy elvetették a GPU PhysX-et, mert abban a környezetben, ahol használnák, nem jelentene semmilyen előnyt. Ezzel az ARMA 3 is csak CPU-n dolgozó PhysX-et kap.
Szóval az NV-nek kötelező vakon bíznia az UE4-ben, mert ez maradt mára az egyetlen next gen motor, ami PhysX-et használ. Ebből a szempontból a legtöbb támogatást kell nyújtani neki, még akkor is, ha ez máshonnan veszi el az erőforrást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10236 üzenetére
A GPU-s PhysX egy alapvető átalakuláson megy keresztül már idén is. Eddig úgy volt, hogy megkaptad a beállítási lehetőséget. Jellemzően Off és Medium/High. Te eldöntötted, hogy melyiket akarod. Az új játékokban az NV és a fejlesztő dönti majd el, hogy mi az ami az adott kártyára megengedhető. Például ott a PLA benchmarkja. Az mutatja, hogy miképp fog működni. Például High opció GTX 570 alatti teljesítmény mellett nincs. GTS 450 a belépő a Medium szintre. A többi terméken Offra lesz kényszerítve. Ugyanígy a Borderlands 2-ben GTX 680 kell a max. beállításhoz. Nem számít, hogy a GTX 460/560 is bírná (sőt szerintem még a GTX 550 is) üzletileg nem éri meg, azon futtathatóvá tenni a legmagasabb opciót. A hosszútávú terv nyilván a platform. Az NV tudja, hogy az x86 hiánya a legacy szoftverekben gond lesz, mert ARM-os APU-val ott nem mennek semmire. A PhysX-et azért akarják fenntartani, mert ez lesz az extrája az ARM-os APU-nak. Ha x86-os processzorod van, akkor a PhysX eleve nem lesz bekapcsolható, mert üzletileg nincs mellette érdek. Szóval itt alapvető változás előtt áll minden. De ez nem csak az NV-nél lesz így. Az AMD is előtérbe helyezi a platformot. A VGA-kon már alig lehet keresni, de ha a VGA-kat úgy veszik meg az emberek, hogy vesznek hozzá egy AMD, vagy NV APU-t, akkor az már úgy értékes. Nyilván valahogy rá kell bírni a usert, hogy ne mixelje a gyártókat, és ezeket az extra funkciókkal lehet a legjobban megtenni. Az NV-nél a CUDA, míg az AMD-nél a HSA. Persze a GeForce és a Radeon működni fog Intel proci mellett is, csak a funkciók listájáról ki lehet húzni pár dolgot. Az meg világos, hogy az Intel sosem fogja támogatni a CUDA-t. Az NV tiltja a reserve engineeringet, szóval ilyen feltételek mellett senkinek nem éri ezt meg támogatni. A HSA az kicsit más tészta, mert open platform, és a fejlesztést is konzorcium veszi át az AMD helyett, de az Intelt szerintem így sem érdekli majd. Az ARM-ot, és az ARM partnereit annál inkább.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10240 üzenetére
Akkor lehet, hogy a Highra csak ajánlott a GTX 570. Az biztos, hogy GT440-en már nincs PhysX és GTX 450-en nincs High. Ezt majd az NV eldönteni, hogy melyik termékre mit engednek.
Szerk.: My specs:
Inte Core i7 3770K 3.5GHz (Turbo 3.9GHz)
Gainward GTX460 GLH SLI
8GB RAMSettings: 1280×720, DX11 (High specs), PhysX Normal
As I wrote before, I don’t have posibility to set PhysX to another level. It’s automaticly set to Normal.
Mondjuk neki meg nincs GTX 460 SLI-vel. Valszeg ez a limitáció nem működik még tökéletesen. Benchmarkban ez még annyira nem lényeges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10242 üzenetére
Nem hiszem. Többen panaszkodtak arra, hogy nem jól detektál a motor, valakinek GTX 480-on is Off opció volt egyedül. Kérdés, hogy hogyan dönti el a max. PhysX szintet a benchmark. De ezen még dolgozni kell, ahogy a panaszokat nézem. Persze mindegy. A megjelenés még messze van, szóval idő bőven van ezt javítani. Meg amúgy is Kínának fejlesztik ezt a játékot. Kár, hogy nem Chinese Army a neve. Gondolom a cél ugyanaz, mint az America's Army-val. Többen lépjenek be a seregbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10249 üzenetére
És közben az a jó, ha minél többen felső szintre tudják azt a csúszkát húzni. Ezért az optimalizálás, hogy ezt minél több hardveren meg lehessen tenni. Ez a fejlesztő érdeke is, de a PhysX az sosem erről szólt. Ott csak az számít, hogy olyan gépigényt lehet rendelni a játékhoz, amilyet az NV kér. Erről szól a PhysX, nem többről. Egyszerűen az új VGA vásárlását segítené elő. Ha az nem elég, hogy lassú high-on (sokan eljátszanak 20-30 fps között is), akkor majd most nem lesz high opció bizonyos VGA alatt.
Igazából a TWIMTBP is erről szól manapság. Csak nézd meg, hogy mely játékok rendelkeznek max beállítás mellett óriási gépigénnyel: Metro 2033, Crysis 2, Max Payne 3. Az NV-nek az IGP-k megeszik a belépőszintű piacát, egyszerűen számukra már nem éri meg az, ha a játékos elvan egy 100 dolláros kártyával. A The Secret World bétája GTX 670/680 alatt nem játszható maxon. Ez nem vicc, így állították be (GTX 560-on el sem indul, GTX 470 a minimum, aminél nem fog 2560x1600-ban ezer évig tölteni, majd lefagyni). Persze DX9-en már gyors mindenen, de a cél az, hogy vegyél erősebb VGA-t, mert az nem jó az NV-nek, ha veszel egy IGP-t, és örülsz neki. Sajnos manapság egyre többen ezt az irányt választják, mert jönnek a cuki mini PC-t, meg a lapos monitorok PC-vel a hátulján. Ezek mind IGP-vel mennek, az NV-nek pedig eszik a piacát. Jól látható, hogy a cég részesedése most 15% körül áll, pedig 2010 végét még 25% fölött zárták. Minél többet eszik meg az IGP, az NV annál agresszívabb üzemmódba vált. Idén ráadásul waferekért fizetnek, így a nyereségük az Intel negyedéves bánatpénzével egyenlő. Persze ezt a pénzt megérdemlik, mert lényegében Intel tette ki őket a nagy nyereséggel kecsegtető piacokról, mennyivel másabb lenne most a helyzet, ha az NV még gyárthatna chipsetet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Löncsi #10251 üzenetére
Ezt a "állítsuk a csúszkát maxra" hozzállást kb. 14 éves korban kinövi a többség.
de szép is lenne ha így volna...
amúgy is, szerintem bárki elvárhatja, hogy ne csak játékélményt, hanem szép látványt IS kapjon a pénzéért (mármint ha megveszi, ugye )steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10251 üzenetére
De mi az amitől ez megváltozna idővel? Egyedül az UE4 maradt a PhysX mellett. Rengeteg fejlesztő a partnerük volt, de egyszerűen otthagyták őket, mert statisztikailag kimutatható, hogy a PC fennállásának történelmében egyetlen gyártófüggő API sem maradt életben. Az elején fellendült, majd később otthagyták a fejlesztők, ahogy jötten a független/nyílt alternatívák. A PhysX-en már az sem segít, ha átírják OpenCL-re, mert a next gen motorok elenyésző része épít rá. Konkrétan csak az UE4. Eközben a licencelés is láthatóan visszaesett, mivel az kiadók megpróbálják a motorkérdést házon belül elintézni. Ráadásul egyre többen választják a saját fizikai motort.
A PhysX-nek a mobil ad majd új értelmet. Ott nincs egy Intel, aki kirakja az NV-t a piacról, ha nem tetszik nekik az üzletpolitika. PC-n megtették, nem adtak nekik licencet, illetve megakadályozták az Ion terjedését. Ezzel most az Intel fizet évi ~300 milliót az NV-nek 6 évig, de simán megérte nekik, mert egy céggel kevesebb harapdálja a tortát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Löncsi #10254 üzenetére
na jó, de nem a PhysX az egyetlen fizikai motor a piacon.
szerk:
de amíg a játékok egy része erre épít
hát nem tudom, de szvsz egyre kevesebb A kategóriás cím épít PhysX-re, vagy csak én nem tudok róla. az mondjuk személyi szoc-problémám, hogy az ut3 óta egyikkel sem játszottam.[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10254 üzenetére
Van abban fizika, hiszen Havokot használ. Ráadásul a piac az egyik legjobb fizikai szimulációjával rendelkezik a Modern Warfare 3. Nem attól lesz a fizika jó, hogy GPU-val gyorsítható, hanem attól, hogy látványos és nem erőltetett. A Battlefield 3 ennek ékes példája. Az is Havok, és a minőség valami fantasztikus. De ha nagyon brutál fizikát akarsz, akkor itt van ez. [link] - na ez az amitől leesik az ember álla. És ez Havok+DMM.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Löncsi #10273 üzenetére
mi sülne? a szokásos. miközben az AMD büszkén számolgatja, hogy a directx 11.1.1.1.1.1-es játékokból mennyi gaming evolved, aközben az nVidia launchra szállítja a szükséges driver-optimalizációkat...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10275 üzenetére
Nem furcsa. Sweeney nem tud mást tenni, mert Larrabee nem lesz. Amit tervezett évekig az bedőlt.
Az új konzolokban AMD GPU lesz, ez egyre biztosabb. De Sweeney-nek a legnagyobb problémája nem a GPU, mert jól fut az UE4 bármin, főleg GCN-en, mert annál a compute power adott. A gond a rendszermemória mérete. Ha nem lesz minimum 8 GB, akkor tervezni kell egy másik GI eljárást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10278 üzenetére
Az AMD mással volt elfoglalva. A Computex-szel párhuzamosan futott az E3, de ami fontosabb, hogy ezen a héten van az AFDS. Szóval az erőforrást nem kérdés, hogy mire kell összpontosítani. Ha hetekkel korábban lett volna az E3, akkor oda is küldtek volna több embert, de így a Computex és az AFDS élvezte az elsőbbséget. Az NV az E3-ra gyúrt.
Az új FF demó az egy felvett jelenet. Az egyik új generációs konzol dev. változatáról ment, de mivel ilyet nem vihettek az E3-ra, így fel kellett venni. PC-n nem hiszem, hogy fut jelenleg. Biztos portolható, csak ez mindig időbe telik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10275 üzenetére
az unreal engine mindig is nvdia-s volt miért lepődsz meg ezen nem értem
az sw 1313 nem next gen, az még ue 3.5 :]
a legtöbb játék az e3-on nv-s pc-n volt csak x360as joy-al irányították h tudják a színpadon állva is nyomatni. far cry 3, crysis 3, watch dogs, star wars 1313 amikről direkt kiemelték h pc-s és ott is volt 1 nv logós pc ( vmelyiknél látszódott is h a joy vezetéke van bedugva szóval most igaznak tűnt) és grafikailag is úgy tűntek h pc-n futnak (főleg a far cry 3 volt látványosan szebb a tavalyi x360as bemutatóhoz képet)
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10283 üzenetére
amik érdekeltek ott megnéztem az interjúkat (van 1 remek youtube csatorna és 10-15 perces interjúk vannak) és ott mondták, meg valóban ott volt a gép is, crysis 3nál közel is ment a riporter miatt a cuccokhoz a high res texturák miatt és még így videón is úgy tűnt h ja ez sanszos h pc
ue 4 mocit 1 gtx 680 hajtotta mondjuk ezt nem bizonyították :]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10297 üzenetére
Ez mitől érdekes, így pár hónappal a megjelenés után? Erről már az elemzésünkben is írtunk. [link]
A DX11.1 cikkünkben is megemlítettük ezeket az extra lehetőségeket az új generáció kapcsán. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10308 üzenetére
Szuper. Már az sem kapja meg teljes PhysX-et, akinek nem futja drágább VGA-ra. Erősen megkérdőjelezem ennek praktikusságát. Az üzleti indokot látom, csak kérdéses, hogy működni fog-e.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10310 üzenetére
Akkor gyorsabbra kell megírni. Nem olyan nehéz ez, csak rá kell feküdni. A probléma inkább az üzleti oldal. Mi is abban az üzlet, ha elégedett vagy a termékkel? Hát semmi. Az az üzlet, ha újat veszel. Kérdés, hogy hol a határ.
Szerintem a legjobb lenne, ha a PhysX-re ráfeküdnének optimalizálás szempontjából, mert a Havok erőforrás kihasználásban fényévekre lehagyta.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10322 üzenetére
Szerintem a GK107-nek nem teljesen a gyártástechnológia jelenti a problémáját. A GK106-tal lehet, hogy azért késnek, mert a GK104-ről gyűjtött tapasztalatokat használják fel. Ez nem rossz dolog amúgy. A GK107-nek valami nagyobb problémája van. Lehet, hogy pont ezen a szinten nem működik jól az architektúra. Ezt ki kell tesztelni. Biztos valami belső keresztmetszet szűk. Azt meg kell találni és át kell alakítani, ezt szimulálni, és ha jó, akkor mehet az új lapka tervezése. Szerintem ezen már egy ideje rajta vannak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Löncsi #10326 üzenetére
piacilag igazad van, de engem a műszaki része érdekel
anno csináltam olyan tesztet, hogy 4870-et futtattam 500MHz-es memóriával, és nagyon durván bezuhantak az fps-ek. ezért nem vagyok benne biztos, hogy van más baja a chipnek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10344 üzenetére
csak majdnem még a 7850 és a 7770 közé lesz vmi de majd csak ha az nv csinál vmit : D
de minek törje magát nyáron az nv : D ill nem is a nyár hanem h nincs játék, a következő az szept 4, far cry 3 és majd csak arra vásárolnak az emberek ha akarnak szóval nekem a gtx 660 megjelenése is aug vége v szept eleje
don't tell me what i can't do!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Xbox 360
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nintendo Switch
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 Trinity OC - ÚJ - Beszámítás: OK
- Palit GeForce RTX 3090 GameRock 24GB GDDR6X - 2024.05.21-től 1 év garanciával - Frissen padozva
- ASUS RTX 4070 DUAL 12GB OC
- RTX 3070 Vision Fehér/ garancia/ ingyen foxpost
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24G (2026.04-ig alza garis)