Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz
KillerKollar #27737 üzenetére
DLSS-sel az a probléma, hogy nem egy univerzális megoldás az fps növelésére, hanem minden egyes játék esetén be kell tanítani a helyes működésre. NV rengeteg órányi tesztelés során a játékteret bejárva kitapasztalja és megtanítja a drivernek, hogy mikor és hol lehet spórolni a számítási igényeken a látvány érdemi csökkenése nélkül.
Na ez lényegében ki is zárja a nagy és változatos bejárható területtel bíró játékokat (MMO/free roam single player), és így főleg a lineáris történetvezetésű játékok, vagy a néhány folyosóra szorítkozó FPS címek a DLSS célterülete. DLSS ezek miatt csak néhány játékban érhető el, és a jövőben sem fog a játékok jelentős hányadában elérhetővé válni. Aki olyan játékkal játszik, annak hasznos, aki nem, annak értelmetlen.DLSS 2.0 elméletileg nem igényli ezt az előre betanítást, mégis csak szűk 30 játékban kapcsolható be. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.