- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adr0001
tag
Nekem is 4080 helyett lett ez. Ha nem FPS-re gyúrsz hanem 60Hz + képminőségre akkor ne bánd nagyon.
Mondok egy példát.
Az nVidia ún. "szebb mint a natív" DLSS-e a render pipeline elején, rögtön a raszterizáció/shaderek után végzi el a kis-nagy dolgát - ellentétben az FSR-rel ami kb. a végére van odabiggyesztve az UI és egyéb overlay dolgok elé, ezért is szebb nála a DLSS, de többnyire csak 1080p-n - minden egyéb postprocess nyalánkság meg natívban számolódik. AW2-ben abszolút max. beállításon a 4K DLSS perf módhoz egy 4080 KELL ahhoz hogy a 60 FPS minimum éppenhogy meglegyen minden esetben. Ez ugye 1080p felskálázva. A 4070Ti röhögve elviszi a játékot natív 1080p-n DLAA-val, de mivel - más játékokhoz képest is - felskálázással együtt már túl sok erőforrást megeszik a játék a fentiek miatt ezért a 4K DLSS perf módban nem minden esetben marad 60 FPS felett. Vannak részek ahol 50-re esik be a minimum, szépen kiadva 70Ti - 80 közötti differenciát. Pedig a lényeg, a payload, a mindent megevö Path Tracing ugyanúgy 1080p-n számolódik. Amivel mint mondtam, nevetve megküzd a kártya. Egyszerűen a DLSS utáni post process cuccok ennyit megesznek.
Némi renderer.ini barkács után rábírható a játék hogy az előre definiált DLSS render felbontások valamelyike helyett azt a bizonyos 1080p-t skálázza fel mondjuk egy ugyancsak kézzel barkácsolt custom 3200x1800-as felbontásra némi élesítéssel megspékelve.
Mindez után álljon itt egy lista a 2160p Vs 1800p (ami nem csak ebben a játékban sweet spot) felbontású képek közötti - általam felfedezett - lényegi kúlönbségekről:.... és még sorolhatnám.
Ha a monitorod natív felbontását veszem alapul, akkor a 4070Ti centire ugyanúgy fog nálad viselkedni mint egy 4080 2160p-n.[ Szerkesztve ]
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest