- Vezeték nélküli fülhallgatók
- UHD filmek lejátszása
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Melyik tápegységet vegyem?
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
beci43
senior tag
válasz
HussarF #15471 üzenetére
Legnagyobb mértékben az SSAA nyúzza meg a kártyát,mivel az élsimításhoz nem eltolást használ,hanem többször renderel le egy adott képkockát és azokat csúsztatja egymásra.Ez a legtöbb erőforrást veszi el a chiptől,úgyhogy ezt inkább ne,vagy legalábbis csak a régebbi játékokhoz érdemes használni.
Viszont ezek a kártyák annyira erősek,hogy akinél nem szempont az hogy 100 fps-e legyen,hanem megelégszik 30-40-el is,jó kompromisszum lehet,mert a képminősége kíváló.
A másik alternatíva a FXAA,ez az NVidiának a saját "találmánya",ami szintén jó képminőséget eredményez,kevesebb erőforrás felhasználásával.A veszteség,ha jól tudom 15-20 % körüli.
A memóriák túlhúzása szerintem nem gyártófüggő.
Elvileg a kártyákon lévő ramokhoz is kellene egy kis fesz. túlszabályozás,amit nem lehet meglépni.De 3-400 MHz-el így is túlhúzhatóak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!