Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #43 üzenetére

    A Batman: AC az egy ritka szarul megírt program. A DX11-es kódja bármikor nyomhat egy gyenge minimumot. Valószínűleg ezt a tesztelők nem tudják, és ezt tekintik relevánsnak, pedig, ha még egyszer lefuttatják, akkor lehet, hogy más az eredmény.
    Far Cry 2 dettó. Annak a stutter hibája máig nincs javítva. A Keplert már DX10.1-es hardvernek tekinti, így belekerült a DX10.1-es kód hibájába. A Fermit DX10-es hardvernek tekintette a játék. Ezek programhibák, amik a fos kódolásból erednek.
    A Shogun 2-t azért vettem elő, mert az jó volt, csak elromlott. Nyilván a Far Cry 2-re esélytelen, hogy legyen megoldás, mert öreg a program. A Batman: AC-nek pedig durván összegányolt a DX11-es kódja, azon nem hiszem, hogy bárki javítana. Végre működik úgy ahogy, és nem konstans másodperces leállások vannak. Mondjuk az marhára megérne egy misét, hogy a QA hogy a fenébe enged így ki egy alkalmazást. A Far Cry 2 még elnézhető, hiszen a hiba eléggé egyedi, de a Batman: AC nem. Azt szerintem nem is tesztelték DX11-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák