Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz [Prolixus] #50 üzenetére

    A route C során derült ki számomra az Emil-es dolog, amikor már késő volt megcsinálni. Egy másik küldetés miatt jött elő, hogy bizony kellett volna hozzá. De sebaj majd a következő végigjátszásban, amikor hardon tolom. Normal túl könnyű volt, de nem szeretek egy adott végigjátszás közben váltogatni.

    Hackelés is könnyebb? Basszus Route C-ben volt egy nehéz hack, vagy 15-ször nekifutottam. Ott megpróbáltam easy-re rakni, de nekem nem tűnt könnyebbnek(lehet nem csak egyszer kellett volna kipróbálni easyn). Visszaraktam, aztán még egy 10 próba után sikerült.

    A spoileres részt pedig igen, komolyan mondtam. Egy képkockát sem szeretek előre látni. :D

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz drachoHUN #51 üzenetére

    Nemtom mire gondolsz, szerintem bármikor meglehet csinálni az Emil-es dolgot. Sőt, eleve akkor érdemes igazából, mert akkor vagy elég magas szinten hozzá hogy túléld.

    SPOILER!!!

    Konkrétan az Emil bossharcokra gondolok. El kell menni hozzá, ellopni a maszkját. Utána kimenni megkeresni a felszínen, beszélni vele, ahol megjegyzi, hogy valaki volt hozzá és meglopta. Na ezután vissza kell menni hozzá, megint meglopni (ezúttal egy olyan csak 9S-szel nyitható láda lesz ott ami korábban nem volt), kiféle menet nyakon csíp, és akkor van egy bossharc. Asszem 85-ös vagy milyen szintű itt Emil, szóval eleve Route C körül érdemes ilyesmibe belefogni.

    Ezután ha minden fegyvert felfejlesztettél a maximumra, akkor még bead a játék egy felderítetlen mellékküldetést. Az elhagyatott plázában lehet majd megtalálni Emil-t, ott lehet felvenni a küldetést tőle, ami egy újabb Emil bossharc, a legnehezebb része a játéknak, Emil klónok ellen, mindegyik lvl99-es...

    SPOILER VÉGE

    "Hackelés is könnyebb? Basszus Route C-ben volt egy nehéz hack, vagy 15-ször nekifutottam. Ott megpróbáltam easy-re rakni, de nekem nem tűnt könnyebbnek"

    Pedig SOKKAL könnyebb. Szerintem valamit akkor elcsesztél és ténylegesen nem raktad easy-be, vagy nemtom. Easy-n a játék berak a memóriádba vagy 5-6 olyan chip-et amit csak ekkor lehet használni. Esetleg az lehet, hogy korábban ezeket a chip-eket eladtad, így nem volt mivel a játéknak könnyíteni a szituáción. Ha jól vettem észre, az ellenfelek életereje/sebzése stb nem változik, te magad változol ezeken a chip-eken keresztül és így lesz sokkal könnyebb a játék. Szal ha a chip-készletedben nem történt változás amikor easy-re raktad, akkor lehet emiatt nem érezted könnyebbnek.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    Apropó: Ha A2 sztorijáról többet akartok tudni, akkor érdemes a YoRHa stage play-nek utánanézni, a játékban ebből nem minden részlet derül ki, csak annyi, amennyi a mesélő Anemone szempontjából kiderülhetett. Meg van egy-két rövid novellaszerűség is, amit fanok szintén lefordítottak japánból azóta.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • morfondőr

    őstag

    válasz [Prolixus] #53 üzenetére

    Én most jutottam odáig, hogy A2-t lehet irányítani, de lehet valami másképp ment, mert a bunkerral történt valami (no spoiler) és utána kaptam meg A2-t és ez a 9S-el való játék után jött jóval. De ez a játék valami elképesztő! Kb. tátott szájjal játszok már vagy 2 órája! :Y

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • BOBAKILL

    őstag

    válasz [Prolixus] #53 üzenetére

    Létezhet valahol magyarra lefordított bármiféle olvasmány a Nier-hez? Esetleg angol? És ha igen akkor hol lehe elérni?
    Most kezdtem el a Route B-t. Baromi jó volt a "vége" az első végigjátszásnak. Nem is gondoltam volna hogy ilyen szintű lesz ez a játék történet és mondanivaló terén. :)
    Engem is frusztrál a hackelés, de kipróbálom majd az easy módot ha nem megy. Az első bossharcnál is vagy 10x álltam neki. Nem túl könnyű kontrollerrel.

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz morfondőr #54 üzenetére

    Route C-ben A2 és 9S-t felváltva lehet irányítani, 3-3 fejezet erejéig. A döntés a tied, hogy mikor kit akarod, de a történeten nem változtat a választásaid sorrendje, lévén "párhuzamosan" történik időben az amit 9S és A2 csinál.

    (#55) BOBAKILL

    NieR alatt itt a Gestalt/Replicant játékra gondolsz? Magyar biztos hogy nincs szerintem, angol meg van többféle, wiki oldalakon is, például itt. Google a barátod, nem tudok egyet ajánlani a többivel szemben igazából, mindegyik amibe én beleolvastam úgy érzem hiányos kicsit vagy van amit nem magyaráz, szóval többféle lore/story summary elolvasása után világosodtak meg egyes részletek. Én megnéztem youtube-on ezeket is:
    NieR Analysis - Clemps - ez 3 részes, amúgy még vicces is, mindenképpen ajánlom ha szóbeli szövegéréts nem okoz gondot. Vagy ezek is jók: Nier - The story of Emil; Nier - The story of Devola & Popola.

    De ha nagyon szépen megkértek, összehozhatok magyarul valamit a dologról. :)

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz [Prolixus] #52 üzenetére

    Nekem ez maradt ki: Emil's Memories.
    Nem a boss fightra gondoltam. Mondjuk az sincs meg, mert a játék végén felajánlottam a segítségem (Ha érted mire gondolok.) .A sztori mód után néztem körül, hogy mi maradt ki.

    Easy: Igen eladtam azokat a chipeket, amit csak azon a nehézségen lehet használni. Csak és kizárólag a Soul Box-ban próbáltam egy hackelést vele. Ott nem éreztem hatását. De lehet csak azért, mert extra balfék voltam.

    [ Szerkesztve ]

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz drachoHUN #57 üzenetére

    Tyű, pedig az az egyik legfontosabb mellékküldetés. Ha azt nem csináltad meg, akkor nem kaptad meg a kulcsot a pláza alatti "üreghez", ahol a sok lunar tear van, és ahol Emil elmeséli (részben) a múltját. Plusz egy bizonyos valakinek itt lehet majd állítani egy kis síremlék szerűséget, szóval akkor azt sem tudod megcsinálni...

    Ha nem segítesz a többieknek a játék végén, akkor beadja a chapter select-et és akkor utólag megcsinálhattad volna ezt a küldetést. Javaslom mindenképpen nézd meg ezt a mellékküldetést youtbe-on, vagy ha tényleg csinálsz új végigjátszást, feltétlenül csináld meg majd.

    Easy mód kapcsán: Akkor az lesz a bibi hogy eladtad a chip-eket és nem volt mivel easy mode-ot varázsolni a játéknak. A chip-ek biztos nagyon sokat segítenek, még ha urambocsá az ellenfelek életereje/sebzése is változik (de szerintem nem). Hack alatt ez pont nem számítana, mert a kis irányított "nyílnak" ígyis-úgyis 3 élete van, a célpontok meg ígyis-úgyis nagyon hamar kinyúlnak, ha sikerül eltalálnod őket. Szóval hack kapcsán szvsz egyértelműen a chip hiány miatt nem volt nálad hatása.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • morfondőr

    őstag

    válasz drachoHUN #57 üzenetére

    Azért nem olyan nagyon vészes a hack-elés! Igaz, hogy sokszor nem sikerül, de volt olyan boss, ami majd egy óráig tartott, rá kell szánni az időt! Én normálon játszok, sosem váltottam vissza easy-re és az egész játékban eddig alig haltam meg párszor! Auto heal chipet kell betenni, pod-al folyamatosan lőni és ha gáz van, akkor távolodni, hogy termelődjön a hp-d. Van olyan chip is, aminél ha sebződsz, x mp-ig sérthetelen leszel, azt is érdemes berakni, ha bele keverednél a sűrűjébe. Még az attack wave is jó dolog, mert távolabbról tudsz támadni.

    [Prolixus]: ezzel az Emil-es küldivel én sem találkoztam! Ezt mikor kellett volna megcsinálni?

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz morfondőr #59 üzenetére

    Természetesen kontrollerrel sem sétagalopp egyik-másik hack, de billentyűzettel/egérrel rohadt nehéz. Nem tudod olyan jól irányítani a "nyilat" sem mozgás, sem célzás terén, vagyis mindenképpen hátrányban vagy még azokhoz képest is akik kontrollerrel tolják.

    (#59) morfondőr

    WTF? :F Asszem úgy adja be a küldetést, még Route A során, hogy az elhagyatott plázában megjelenik valamikor az az ikon, ami jelzi, hogy fel nem vett quest elérhető. Az a vörös pötty látszódik a térképen. Odamész, kiderül hogy a plázában van egy fehér virág, a lunar tear. Odamész, felveszed, megjelenik Emil, előadja hogy valamiért fontos neki a lunar tear de nem tudja miért, ha találtok még akkor szóljatok neki. Ezután a térképen megjelenik pár vörössel jelölt terület ahol van a virág, persze a pontos helyét nem mutatja meg, neked kell megkeresni (és a sivatagit elég trükkös is megtalálni, az az igazság). Minden egyes esetben ha megtalálsz egy virágot megjelenik Emil, kommentálja a dolgot 2-3 mondatban és kész. Miután összeszedted az összeset (van vagy 4 összesen asszem), utána kapsz egy kulcsot Emiltől, amivel le lehet menni a liftel ami a plázában van, és addig nem lehetett használni. Lemész a lifttel, és erre a helyszínre kerülsz amit képen mutattam az előbb. Na itt Emil feltárja a múltjának egy részletét. Nézze ezt végig akinek kimaradt a dolog.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz morfondőr #59 üzenetére

    Én is ezt mondom, nem volt nehéz a hackelés. Kivéve azt az egy esetet a Soul Boxban. Arra nagyon nem állt rá a kezem, az agyam vagy nem tudom mim. Harc közben nagyon ritkán használtam, karddal is elég könnyű volt a normal. Vagyis inkább túl könnyű a megfelelő chipekkel.

    Prolixus: Igen, ezt írtam, hogy utólag megnéztem mi minden maradt ki, hogy a következő körben pótoljam. DLC arénákat is csak elkezdtem, 2-3 kört mentem mindegyikben. Szóval maradt ki jó pár dolog. A játék vége fele néztem és a mellékküldetésekre azt írta, hogy kilencvenakárhány százalék megvolt.

    Forza JUVE!!!

  • morfondőr

    őstag

    válasz [Prolixus] #60 üzenetére

    Na most először találkoztam Emil boltjával, ott szaladgált a sivatagi átjárónál, de csak vásárolni tudtam tőle! Majd megnézem, hogy a küldit hogy lehet felvenni!

    Más: horgászni szoktatok a játékban? Nagyon jópofa és acsi is jár érte, ha 20 különböző halat kifogsz! Proposal: menjetek horgászni! :))

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • BOBAKILL

    őstag

    válasz [Prolixus] #56 üzenetére

    Ha nem nagy probléma akkor szívesen venném ha a Nier Automatához kapcsolodó történeteket, -akár összefoglalva is- magyarul el lehetne olvasni. :B Angol értés az nehezen megy (a hallásom nem jó sajnos..) de a szöveggel ezért úgy-ahogy megbírkózom. Köszi a linkeket, meg is nézem majd a kisfilmeket. :R
    Jó lenne érteni az utalásokat is a játékban meg úgy kompletten a háttértörténetet (nem ami a játékban van, azt értem) esetleg előzményeket. Sajnos én ezeket nem ismerem, a régi Nierrel sem játszottam. De valahogy bepótolom majd.

    Más: van egy dlc is a játékhoz, amit még nem vettem meg. Ez folytatja a storyt vagy csak kiegészíti egy mellékszállal? Várható még dlc szerintetek?

  • morfondőr

    őstag

    válasz BOBAKILL #63 üzenetére

    A DLC tudomásom szerint ruhákat tartalmaz és néhány kihívást, bossharcot. Sztorit nem sajnos! De remélem lesz olyan is, ami a történetet is bővíti!

    Arról nincs infó, hogy fordítható-e a játék, vagy valaki elkezdte-e már? Mondjuk a Denuvo miatt nem sok esélyt látok rá, de ha valaki hozzá értő bele kezdett, akkor én is tudok segíteni!

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz BOBAKILL #63 üzenetére

    Viszont egy összefoglalóval ellőnék egy durva spoilert a Route B végéről. Amíg odáig nem jutottál el, nincs értelme olvasni. Mindenesetre majd összedobok valamit hamarosan.

    DLC: Yoko Taro már visszaköltözött Tokióba, vagyis elhagyta a Platinum játékstúdiót, hetekkel ezelőtt. Én ebből arra következtetek, hogy nem lesz több DLC a játékhoz sajnos. Amúgy szerintem érthető is...a sztori nagyjából kerek ahogy van.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #60 üzenetére

    "Asszem úgy adja be a küldetést, még Route A során, hogy az elhagyatott plázában megjelenik valamikor az az ikon, ami jelzi, hogy fel nem vett quest elérhető. Az a vörös pötty látszódik a térképen. Odamész, kiderül hogy a plázában van egy fehér virág, a lunar tear."

    Ezt a küldit tutira a "Route A" során lehet felvenni? :F Mert én most tartok a "Route B"-nél, pont annál a résznél, ahol az erdőbe kell átmenni a plázán keresztül, és még most sem jelez itt semmiféle mellékküldetést és a virággal sem tudok mit csinálni.

    Tutira nem volt itt semmi a Route A során sem, hiszen akkor megcsináltam volna. Két idegesítő mellékküldi kivételével (Speed Star és Parade Escort) mindent megcsináltam Route A alatt, és tutira nem volt itt küldi, mint ahogy most sincs, legalábbis 9S-szel sem találok itt semmit, ami a fehér virágokra utalna.

    Nem lehet, hogy a Route A során valamelyik küldetést esetleg nem a megfelelőképpen fejeztem be? Mert ha neked beadta, nekem meg nem, mi más lehet az oka? Pláne, ha valóban olyan fontos mellékküldetésről van szó... :F

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz Vistaboy #66 üzenetére

    Elvileg ha beszélsz Emillel, aztán megcsinálod a Forest king-es főküldit, beszélsz Pascallal A2-ról, utána megint felkeresed Emilt, akkor megemlíti hol lakik. Ezután tudsz a virágokkal interakciózni. Route B során is.
    Lehet, hogy a route C elején is meglehet még csinálni, de ez nem biztos.

    [ Szerkesztve ]

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Vistaboy #66 üzenetére

    A küldit csak akkor lehet megcsinálni miután találkoztál Emil-lel és voltál már a Forest kingdomban. Valamikor ezután. De amúgy tutira meg lehet a Route A során is. A videó amit linkeltem, ott is Route A során játssza a gyerek, de én is akkor csináltam meg. Lehet nem lőtted le a boltját Route A során és az volt a baj.

    Emil's Memories Walkthrough

    This quest unlocks after you have met Emil and completed the quest The Forest Kingdom.

    Travel to the desert entrance in the City Ruins after asking Pascal about A2. Shoot Emil, talk to him, and the flower will be present in the next step.

    Travel to the City Ruins: Near the Tower access point and towards the Commercial Facility on the way to Forest Zone. You will see a shining flower on the ground floor of the facility. Interact with it and Emil will appear and begin the quest.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • morfondőr

    őstag

    Hát végül én is rákényszerültem, hogy easy-re váltsak a hack-elés miatt. Route C-ben van egy olyan szakasz, amikor ládákat kell hack-elni, hogy tovább juthassunk, na ott átlag 20-30 próbálkozásra sikerült megcsinálni egyet! A negyediknél feladtam! :(

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • BOBAKILL

    őstag

    válasz [Prolixus] #65 üzenetére

    :R
    Köszi. Ha végigvittem majd szólok és legfeljebb privátban elküldöd. Tegnap már nézegettem az általad linkelt videókat youtubeon. Sok mindent megértettem amire nem is gondoltam volna. :)

    2B-vel tényleg éleztessebb volt a harc. De sebaj majd A2-val.

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz BOBAKILL #70 üzenetére

    Á nem, ha már megírom akkor publikus lesz. Majd hétvégén összehozok valamit...bár így hogy jobban belegondolok, nem is lesz olyan rövid, ha mindent tisztességesen kontextusba akarok rakni. Na sebaj, vagy csináljuk rendesen, vagy sehogy, nemigaz? :) (költői kérdés persze)

    (#69) morfondőr

    Ne is törődj vele, ami már frusztrál az nem szórakoztató. Persze ha 40. alkalommal összejön valami végre az rohadt nagy öröm, erre épül részben a Dark Souls recept meg minden, de én ilyenkor mindig arra gondolok, hogy azt a fél-egy-akárhány órát amit ugyanazon feladat újra és újrapróbálkozásába öltem, éppen fordíthattam volna olvasásra, sorozatnézésre vagy egy másik játékra is. Van aki tartalomért játszik, van aki kihívásokért, ennyi. Én egyértelműen előbbi kategória vagyok. Persze nyújtson valami kihívást is, de 20-szor nekigyűrni magam valaminek az én szememben inkább időpocsékolás már.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #68 üzenetére

    Végre sikerült elindítani a küldit. Nem tudom, mi lehetett a baj Route A során, hogy nem sikerült, hacsak nem az, hogy nem tudtam a sorrendet. Pedig emlékszem, hogy már akkor is feltűnt a virág, és biztos voltam benne, hogy azzal majd később lehet kezdeni valamit. Az is megvolt, hogy beszéltem Emillel, de szerintem utána már nem mentem vissza a virághoz, máshol meg nem botlottam bele később. Mindegy, jobb későn, mint soha, végre megvan.:)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • drachoHUN

    senior tag

    Steam Global Achievement Stats-nak vajon mennyire lehet hinni?

    Mert e szerint:
    -a tulajok 75%-a jutott csak el a bunkerig (első mentésig)
    -44% A ending
    -30.3% B ending
    -25.6% C ending
    -22.1% D ending
    -20% Final Credits

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz drachoHUN #73 üzenetére

    Steam rögzíti, teljesen pontos.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz [Prolixus] #74 üzenetére

    Játékosok 1/4-e nem jutott el az első mentésig. Az mondjuk szép lemorzsolódás. Bár voltak technikai gondok. White Screen of Death-ből nekem is kijutott. Úgy nehéz eljutni addig. :D

    20% eljutott a valós végéig. Az talán nem is annyira rossz arány. Rosszabbra számítottam. Ez mondjuk csak PC. Tippre PS-en jobb az arány.

    [ Szerkesztve ]

    Forza JUVE!!!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz drachoHUN #75 üzenetére

    Ebben szerintem benne van az is, hogy sokan úgy hagytuk abba (én pl 16 óra játék után), hogy reménykedtünk a mielőbbi PC-s patch eljövetelében. A sidescroller szakaszok nekem kezelhetetlenek, és eléggé befejezetlennek tűnnek benne egyes területek, mechanikák. Nagy nehezen felugrálok ahova kell, erre jön 9S, és elegénsan lelök a francba... Sokan várják h jöjjön vmi javítás. Elég megnézni a kapcsolódó steam-es topic-okat, és az értékeléseket.

    A fentiektől függetlenül, azt gondolom h brilliáns a játék, és egész biztosan végig fogom tolni, szóval alakul még az a statisztika :)

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz vorosmarti #76 üzenetére

    Nekem semmi ilyesmi gondom nem volt. Kontrollerrel. Nem tudom, hogy te használsz e ilyen eszközt. Bizonyos játékok esetében ha nem is nélkülözhetetlen, de nagyon ajánlott.

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #76 üzenetére

    "és eléggé befejezetlennek tűnnek benne egyes területek, mechanikák."

    Ilyen nem nagyon van a játékban szerintem. Mire gondolsz konkrétan?

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vistaboy

    veterán

    Nektek teljes képernyőn indul a játék? Mostanában bárhogy állítom - már az INI-fájlban is átírtam -, indításkor mindig ablakban jön fel. Utána, mikor menüben átállítom, akkor rendesen átvált, de picit zavaró, hogy állandóan ablakban indul el. FAR 0.5.7.4 van most fent, mondjuk már kint van a 0.6-os verzió is, de miután feltettem, továbbra is a 0.5.7.4-et írja ki.

    Most már kezdenek beindulni a dolgok, úgyhogy mindenki sajnálhatja - a fentiekre reagálva, miszerint sokan abbahagyták a vége előtt -, hogy nem volt kitartóbb. Nem akarok spoilerezni, ezért csak annyit mondok, hogy lassan már én is ott tartottam, hogy nem sok újítás van Route B során, ennek ellenére továbbvittem, most már Route C-t nyomom, és innentől kezdődik a valódi játék.:)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • morfondőr

    őstag

    válasz Vistaboy #79 üzenetére

    Rakd fel a Boederless Gaminget, a topik elején linkeltem is! Nekem tökéletesen működik vele a full screen!

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Vistaboy #79 üzenetére

    told ya :)

    Én eleinte FAR-ral kezdtem el játszani, de valamelyik FAR frissítés után játszhatatlan lett a játék. Úgyhogy FAR-tól meg kellett szabadulni. Ezután borderless gaming nevű progira váltottam, ablakos módban nem jelentkezik a felbontást érintő bug, teljesen szépen fut a játék így hiba nélkül.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • drachoHUN

    senior tag

    Nem is tudom. Elkezdtem hardon, de lehet elfért volna egy nehézségi szint a hard és a normal közé. :F

    Forza JUVE!!!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz [Prolixus] #78 üzenetére

    Hát volt pár példa rá h félkésznek éreztem a játékot (PC-n, bill + egér kombóval).

    Említettem 9S kiszámíthatalaságát, amikor felugrik mellém és lelök...vagy pl sidescroller nézetben bizonyos helyeken ha elindulok felé, akkor elkezdem tolni a karakterét (mikozban ő áll mereven). Ez utóbbi lehetne a mechanika része is, de nem az, mert nem következetesen csinálja.

    Szintén oldalnézetben, mikor utaznak a vonat tetején, akkor nem a földhöz képest állnak függőlegesen, hanem a 40 fokban megdöntött vonathoz képest (Megjegyzem a trailer-ben nem így láttuk :) ).

    Először a leggyengébb fokozaton kezdtem játszani, és azon pl lehetetlen meghalni, mikozben többen írták már itt is h milyen nehéz a legsúlyosabb fokozaton. Sztem ez is balance kérdése.

    Nem emlékszem a nevére, de az állattartó (akinek visszük a gyógyszert) megközelítése is nehézkes volt nekem. Volt hogy nem sikerült a buckák közül kijönnöm, csak újraindítás után, miközben előtte többször kijöttem ugyanott.

    És végül, az hogy egy AAA játékot nem lehet natív felbontásban elindítani (nekem ablakban sem ment), az nekem nemhogy befejezetlen, hanem egyszerűen elképesztő. A squere enix által kiadott eddigi játékok (amikkel játszottam: TR, RotTR, Hitman Absoltion), teljesen jól működtek. Amiatt, h a játék extrém kidolgozottságú, meglehetősen sok részlet kidolgozására volt kapacitás, nos emiatt meg még cikibbnek érzem a helyzetet. Érdemes megnézni a fórumokat és a játék steam-es értékeléseit is, sok helyütt én szégyellem magam helyettük :)

    Most olvasom h van akinek nem megy FAR-al sem fullscreen-ben. Nekem sem.

    [ Szerkesztve ]

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #83 üzenetére

    "Említettem 9S kiszámíthatalaságát, amikor felugrik mellém és lelök...vagy pl sidescroller nézetben bizonyos helyeken ha elindulok felé, akkor elkezdem tolni a karakterét (mikozban ő áll mereven). Ez utóbbi lehetne a mechanika része is, de nem az, mert nem következetesen csinálja."

    Ez ilyen konzolon is. Ennyit tud az AI által irányított társ. Nincsen ebben semmi félkész (sajnos?), szinte minden játékban segghülye az AI által irányított társad.

    "Először a leggyengébb fokozaton kezdtem játszani, és azon pl lehetetlen meghalni, mikozben többen írták már itt is h milyen nehéz a legsúlyosabb fokozaton. Sztem ez is balance kérdése."

    Nem. Ez is szintén ilyen konzolon is, ennélfogva valószínűleg teljesen szándékos. Easy mód azoknak van akik csak a sztoriért játszanak. A legnehezebb fokozat meg instadeath ha sérülsz gyakorlatilag. Insane mód, ha úgy tetszik, ez meg pont nem az a játék, ami nem veszi komolyan az ilyesmit (tekintve, hogy képes az összes mentésedet is törölni, ha úgy döntesz...)

    "Szintén oldalnézetben, mikor utaznak a vonat tetején, akkor nem a földhöz képest állnak függőlegesen, hanem a 40 fokban megdöntött vonathoz képest (Megjegyzem a trailer-ben nem így láttuk :) )."

    Szerintem a trailerben is így volt. Melyik trailerre gondolsz? Már kíváncsi vagyok... Amúgy ez is ilyen konzolon is, erre is várhatsz javítást a következő évezredig, mert sosem fog elérkezni. Nincs szándékukban kijavítani, mondjuk megjegyzem szerintem felesleges is lenne. A jelent nagy részében úgysem a vonaton állsz, hanem harcolsz, sok esetben ugrálsz stb.

    "Nem emlékszem a nevére, de az állattartó (akinek visszük a gyógyszert) megközelítése is nehézkes volt nekem."

    Na ez már esetleg lehetett bug, mondjuk én sosem találkoztam ezzel. Flottul ment az oda ki-be jutás mindig.

    "És végül, az hogy egy AAA játékot nem lehet natív felbontásban elindítani (nekem ablakban sem ment), az nekem nemhogy befejezetlen, hanem egyszerűen elképesztő."

    Ez így van, érthetetlen miért nem képesek ezeket javítani. Viszont ha ezeken sikerül átugrani jellemzően valamilyen third party megoldással, én egyáltalán nem érzem befejezetlennek a játékot. Nem olyan a játék, hogy tömve van bugokkal, rossz textúrákkal, pocsék animációkkal meg ilyenekkel. Nem egy Mass Effect Andromeda. Miután én borderless gaming-gel toltam a játékot, tökéletesen és szépen futott. Van egy-két helyen optimalizációs gond, de sajnos ez ilyen konzolon is, a digitalfoundry-es elemzésből ez kiderül, szóval ez megint nem a port hibája, erre voltak képesek a készítők a rendelkezésükre álló idő, erőforrások, szakértelem birtokában. A társamat én is toltam magam előtt, de ahogy írtam, ez megint nem a port problémája. A nyilvánvaló gambreaking bug-okat leszámítva (resolution bug, white screen death stb) én soha egy crash-sel vagy bug-gal nem találkoztam, pedig 80+ órám van a játékban. Szóval nekem amolyan kettős érzésem van: Van néhány érthetetlen és amatőr hiba, amitől már csak az érthetetlenebb miért nem javítják ezeket, ezt leszámítva egy patent port szerintem, nem egy ténylegesen félkész bughalmaz roncstelep.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz [Prolixus] #84 üzenetére

    Nyilván sok mindenben egyet tudok érteni (értsd: szemet tudok hunyni a hiányosságok felett), de az AI butaságát illetően egészen eltérő véleményem van. Ez egy 60 eurós játék, a fejlesztője és kiadója a világ legismertebb kiadóinak egyike. Illett volna rendesen megcsinálni, vagy ha már így alakult, kiadni rá egy javítást.

    A steam-es adatlapon az első videóban 1-2 másodpercig látható a vonat-os jelenet (01:22), és az más mint amit én láttam a játékban. Utólag tűnt fel. Mondjuk nekem nem volt harc, vélhetőleg az easy mód miatt.

    Saját kép...
    Eléggé árkád, bár mondjuk ez talán jobban zavart mint 1-2 bug.

    Ami a third party megoldásokat illeti, nyilván el lehet fogadni (Dark souls esetében direktx-re, egérre, multira MOD-ot használok), de itt fel sem merült, ráadásul nem is tudtam róla. Ebben a topic-ban olvastam először FAR-ról, és ahogy jeleztem, Vistaboy-hoz hasonlóan nekem is csak ablakban működik.

    Összességében inkább elvi az ellenállásom, ahogy már vagy 3x leírtam, maga a játék briliáns. Azért vagyok türelmes (értsd: NAÍV), és várom a javítást, mert éppen multiplayer-es időszakom van, és az teljesen leköt. Végig fogom tolni, cseppnyi kétségem sincs :)

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #85 üzenetére

    " Illett volna rendesen megcsinálni, vagy ha már így alakult, kiadni rá egy javítást."

    Ahogy írtam, AI fos szinte az összes AAA játékban. Ezt felróni mint félkész aspektust kb olyan szerintem, mint felróni a dízeles motornak hogy sok CO2-ot nyomat ki. Ez az ipari standard. Sajnos, de ez van.

    "A steam-es adatlapon az első videóban 1-2 másodpercig látható a vonat-os jelenet (01:22), és az más mint amit én láttam a játékban."

    Rosszul figyelted meg a dolgokat szerintem. Abban a rövidke jelentben azért nem tűnik ez a "hiba" fel, mert a szereplők harcolnak, 2B is felveszi a harci állását az idle pozíciójából, ami lényegében ezzel a terpesztéses-bedőlős pózzal jár. Ilyet sík talajon is csinál bármelyik siderscroller részben, akkor is ha rendes TPS nézetben vagy stb. A jelenet végén amikor az aktuális mozgását befejezte, ugyanúgy feláll mint a te képeden, és a vonathoz képest van derékszögben nem a valódi talajhoz képest:

    Asszem ez az uccsó képkocka, de ha hagyták volna "továbbfutni" a jelenetet, teljesen kiegyenesedett volna.

    "Összességében inkább elvi az ellenállásom, ahogy már vagy 3x leírtam, maga a játék briliáns. Azért vagyok türelmes (értsd: NAÍV), és várom a javítást"

    Értem én, láttam elsőre is. Ha éppen nem tetszene a játék az is rendben lenne a részemről, némileg azért továbbra is szubjektív médiumról van szó. Én nem is azon akadtam meg, hogy mertél csúnyát mondani a játékról, hanem azon hogy olyan dolgokra vársz javítást ami a konzolos változatban is ilyen, szóval vagy ennyire telik a készítőktől vagy szándékosan ilyen (értsd: nem lesz javítás, vagy nincs is mit javítani valójában), meg olyan dolgok említésével igazolod a "befejezetlennek tűnek egyes területek, mechanikák" álláspontodat ami szvsz eléggé véleményes relevanciájú vagy egyenesen nonszensz (vonatos jelenet).

    Próbáljátok ki a borderless gaming-et, már ketten is írtuk a topicban, Nekem tökéletes workaround volt a 2 nagy gamebreaking bug-ra (whitscreen crash és no fullscreen mód fullHD felbontással), de anno amikor olvastam errpl community thread-ekben mindneki másnak megoldotta a gondjait a játékkal.

    AMúgy nagy szégyen, hogy a square enix ilyen állapotban adta ki a PC portot és azóta is magára van hagyva a játék ilyen szempontból. AMD múltkor kiadott egy új drivert ami elvileg megoldotta a white screen crash-t, de ahogy olvastam sok embernek az új driver-rel is jelentkezett...Azért is érthetetlen ez, mert ahogy írtam, szerintem ezeket leszámítva teljesen korrekt PC port, szal nem az van, hogy hónapokig kellene még toldozni-foltozni a játék más elemeit is hogy normálisan játszható legyen. Rejtély, miért nem hajlandóak ezeket kijavítani... :F

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #81 üzenetére

    Nincs semmi probléma eddig a FAR-ral sem, én basztam el, mert amikor felajánlotta az újabb verziót, hagytam frissíteni. Most letöröltem, majd újra feltettem, így már működik rendesen a FullHD teljes képernyős mód, úgy is indul a játék. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz [Prolixus] #86 üzenetére

    A vonat-os apróság vszínűleg úgy van ahogy írod, azért is tűnhetett fel, mert nekem nem volt ott harc.

    Amit az AI-ról írsz nagy általánosságban, az nekem probléma, és nem nagyon tudom elfogadni. Együtt kell élni vele, de azt gondolom róla amit Te: sajnos ilyen. Valószínűleg az a probléma, hogy túlságosan objektíven akarom látni azt is, ami nagyon közel áll a szívemhez. (Pl. a Dark Souls sorozat adott nekem közel ezer óra játékidőt, nagyon szeretem, rendszeresen visszatérek hozzá, de nem tudom megérteni, hogy miért nem lehetett a sztorit rendesen összerakni. Ez a neheztelés mindig része marad a véleményemnek a sorozatról, akkor is ha nagyon szeretem.)

    Az is gond lehet h a VGA-m a minimum requirements szintjén van (i5 2400 / 12GB RAM / GTX 750 Ti), és sztem ez is befolyásolja ezeket az apróságokat.

    Ami a borderless gaming-et illeti, köszi a tippet, megnézem hátha jobb lesz vele. A FAR ugyan natívra állítja a felbontást, de hiába állítok be fullscreent, kisebb ablakban indul a játék. Az is lehet h gond, h ma már a 1080p a standard, és én 1680x1050-ben tolom. Mindenesetre vannak régebbi játékok, ahol ez nem okoz ekkora galibát.

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz vorosmarti #88 üzenetére

    1-2 percet töltünk a hullámvasúton egy teljes végigjátszás során. Komolyan ekkora probléma?
    FAR-t egyszer beállítottam, azóta tökéletesen működik. (Igaz illő volna egy patch PC-re)
    AI: Ha más játékokhoz hasonlítjuk (úgy gondolom ez az ésszerű eljárás), akkor szerintem nincs vele komoly probléma.

    Talán nem játszottál még igazán rosszul kivitelezett játékkal, vagy a kákán is csomót keresel vagy túl nagyok az elvárásaid. Bocs, nem kötekedni akarok, vagy ilyesmi, csak eléggé ellentétes véleményen vagyunk.

    Forza JUVE!!!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz drachoHUN #89 üzenetére

    Elnézésed kérem, Proxilus kérdésére egyszerűen leírtuk kölcsönösen h mit gondolunk. Pont erre való a fórum. Talán egy kicsit túlbeszéltük a problémát, előfordul. Elég egyértelműen fogalmaztam, a hullámvasút a legkisebb dolog volt... Nem egyedül vagyok aki meglátja a hibákat, olvass bele a játék-review-kba steam-en. Nyilván nem csak a pozitv dolgokat lehet leírni, és nyilván a SE sem végzettt tökéletes munkát. Ennyi.

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz vorosmarti #90 üzenetére

    Én pedig leírtam, hogy mit gondolok. Pont erre való a fórum, nem? Felsoroltad a problémáid, én pedig röviden leírtam, hogy ezekkel nekem miért nincs gondom. Szóval félkész? Egyáltalán nem.

    "Elég egyértelműen fogalmaztam, a hullámvasút a legkisebb dolog volt..."

    "Eléggé árkád, bár mondjuk ez talán jobban zavart mint 1-2 bug."

    "Ez egy 60 eurós játék, a fejlesztője és kiadója a világ legismertebb kiadóinak egyike. Illett volna rendesen megcsinálni, vagy ha már így alakult, kiadni rá egy javítást."

    Ezzel a crashek illetve a felbontás problémáját tekintve egyet értek. Te az AI kapcsán írtad, ami viszont igen csak érdekes elvárás, mert nincs vele komoly gond.

    Nincs hibátlan, nincs tökéletes. Sosem lesz. Ez sajnos ilyen.
    A hibákat is látom. De olyan hibát, ami eltántorítana a játéktól, vagy amiből elvi kérdést kéne csinálnom megközelítőleg sem találok.

    [ Szerkesztve ]

    Forza JUVE!!!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz drachoHUN #91 üzenetére

    Értelek, és nem hiszem h akkora gond lenne, hogy másként látok bizonyos dolgokat.

    Ha megnézed hogy honnan indult a beszélgetés, akkor láthatod, h (ha nem is közvetlenül, de) az Általad felvetett kérdésre reagálva írtam, h szerintem miért csak a játékosok csekély hányada jutott el az első végigjátszásig. Azért mert a játékosok jelentős része nincs megelégedve a játékkal, legyen az bármilyen szép, csavaros történettel rendelkező, akármilyen... Nem akarok személyeskedni, de attól h Neked nem volt vele gondod, (a statisztika is mutatja), sokaknak még volt. Nem érzem h kákát keresnék a csomón, és azt sem h a többség a ludas benne, h gondja van a játékkal. Sok mindent megmagyarázott Prolixus, amit el is fogadtam, de a SE akkor is vétkes abban h ilyen játékot adott ki, és javítás helyett új ruhákkal jön...

    Sztem kimerítettük az idei fórum hozzászólás-keretünket :)

    [ Szerkesztve ]

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz vorosmarti #92 üzenetére

    Nekem is volt White Screen Crashem. De felraktam a régebbi AMD drivert, amíg nem jött a patch az AMD részéről.. Nekem is megvannak a mindenkinél jelenlevő FPS dropok és a felbontás bug, de a FAR-ral megoldottam a problémát. Elég szánalmas, hogy így kell ennek lennie, de ezt már kifejtettük itt mindannnyian. Nvidia kártyával, például nem tudom megoldható-e a crashek elkerülése.
    Amit ME Andromédában, FIFA-ban és GTA online-ban tapasztalok, ahhoz képest itt tényleg minimális a probléma. Ezért mondom azt, hogy máshoz hasonlítva, azért nagyon rendben van a játék(nekem).
    Részben abszolút igazad van. Csak amikor bejött a képbe ez az AI, meg a hullámvasút kissé túlzásnak éreztem. A két nagyobb problémát illő volna javítani, de a két utóbbira kizártnak tartom, hogy bármiféle patch érkezzen.
    Addig jó, amíg eltérő vélemények ütköznek.

    Egyedi avatar a cél, úgyhogy kell a hsz. :B ;]

    [ Szerkesztve ]

    Forza JUVE!!!

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz drachoHUN #93 üzenetére

    Na jó, az egyedi avatar az valóban nyomós érv :)

    Az igazi gond az ostobán viselkedő 9S, ugyanis bill + egér kombóval az irányítás nekem nehéz. (Van kontrollerem, de nem tudom megszokni.) Én csak átvettem Prolixus kolléga érvelését, azért írtam AI-nak, sztem inkább egyszerű mechanikai probléma. Ha nem lesz javítva, akkor így kell kitolni.

  • [Prolixus]

    addikt

    Na én meg időközben befejeztem ezt a NieR összefoglalót. Sokkal hosszabb lett mint gondoltam (és sajnos sokkal több időbe került mint szerettem volna, de ha már elkezdtem gondoltam befejezem, szerencsére gyorsan gépelek). 11-es betűmérettel 7 oldal...szóval csak erős idegzetűeknek ajánlom :) Lehetne még sok mindenről beszélni, ugyanakkor az előzmények leírását biztosan lehetett volna valahogy tömörebbre venni...mindegy, ez már ilyen lett. Íme.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • drachoHUN

    senior tag

    válasz [Prolixus] #95 üzenetére

    No ezt majd elolvasom.
    Köszönjük!

    vorosmarti: Emlékszem, hogy valóban nehézkes átállni kontrollerre, de ma már csak FPS, TPS játékokat játszom bill-egérrel. Megéri megszokni.

    Forza JUVE!!!

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #94 üzenetére

    "azért írtam AI-nak, sztem inkább egyszerű mechanikai probléma"

    Há éppen fel is ugorhatna előled, amikor elkezded magad előtt tolni. :) HA lenne annyi esze, ami azt illeti.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz [Prolixus] #95 üzenetére

    Nagyon köszönjük az írást. Ahogy belenéztem alaposan körbejártad a sztorit :)

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #98 üzenetére

    Aha. Eléggé zavart, hogy fingom nincs miről írnak a játék egyes információs fájljaiban, úgyhogy gondoltam belenézek. De hamar rájöttem, hogy ebbe nem lehet csak úgy "belenézni", alaposan bele kell mélyedni, hogy a dolgok nagy része a helyére kerülhessen. Hiába no, aszondják Yoko Taro sztorik már csak ilyenek. Közben egy picit tagoltam a szöveget, javítottam helyesírási hibákat meg picit bővítettem Az eredetit még nem töröltem, de kéretik ezt olvasni majd. :) Itt lehet letölteni. Ezt már a végleges verziónak tekintem. :)

    Nemtom hogy lehetne bevarázsolni a topicindító hozzászólásba, hogy könnyebben meg lehessen találni ha valakit érdekel. Valami modit kell keresni vajon?

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vistaboy

    veterán

    Na, elértem a végére. Az A-B-C-D befejezést tudtam elérni, az E-hez már nem volt türelmem végigszenvedni a hackelős minijátékot a Credits-nél. 40 óra alatt jutottam el a lezárásig, de még bőven maradtak ki dolgok, az összesítés szerint a hatvanvalahány küldetésből mindössze 36-ot fejeztem be teljesen.

    Úgyhogy indítottam egy új játékot, most már sokkal jobban odafigyelek, nehogy valami kimaradjon. :)

    Ettől eltekintve nálam kétségtelenül 10/10. :R

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák