- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nikos21 #8053 üzenetére
Eleve furcsa a 15.65, ami jelenleg most nálam is annyi. Mert ugye a 15.25 volt eddig a plafon és az is csak 4K HDR és Dolby Vision tartalmaknál. De egy sima 4k miért jön 15.65, sőt mint írtam nálam volt 18.85 is, ami meg már több, mint furcsa. És akkor, pl a "Saul" utolsó évada meg áll 5,8 körül...Valami nagyon stimmel a netflix-nél sem, nem csak telekomos hiba lehet egyeseknél.
-
headhunter
addikt
Good Morning, Verônica (Bom Dia, Verônica) S01
-
Menotti
aktív tag
Nekem Digivel nincsenek ekkora ingadozások,mint itt egyeseknek.Tudom,hogy mindenkinek így van:-),de azért megkérdem nektek is a kép szerint van beállítva?:
[kép] -ez csak útmutató,hogy merre keressük a lényeget
[kép][ Szerkesztve ]
-
ArGab
őstag
Azt, 2160. Elindítottam most is, 5.76-on megy 4k-n.
@Menotti: persze hogy így.
Csak egy kósza ötlet, de akinek szintén gondja van, mérne sebességet pár külföldi szerver irányába? Nem tudom a Netflix honnan streamelődik, de az feltűnt az elmúlt héten hogy a digis netem egy csomó nemzetközi irányba a béka segge alatt van és ilyen 5-6 Mbiteket. Ugyanezekre mérve Telenor 4Gn kapok 120-140 MBit letöltést is. Pl. [link] [link] [link]
De a legtöbb másik nemzetközi szerver is kifullad 15-25 Mbit körül.[ Szerkesztve ]
-
EasyLife
aktív tag
válasz sfdrakex #8072 üzenetére
Netflix is ezt az oldalt ajánlja. [fast.com]
-
wallace 234
őstag
válasz EasyLife #8076 üzenetére
Írtam nekik, beszéltem velük magyarul, angolul de mindkét nyelven hülyének néztek, és persze szar a netem biztos valami őskori netem van, mikor meg írom optikán jön akkor már biztos a tv öreg! Mikor az se jött össze akkor megy a félre duma, ill a szolgáltató a hibás biztos! Szóval felháborító a hozzá állásuk! De a pénz jó nekik! Így halad, le váltom Apple tvre!
-
EasyLife
aktív tag
válasz wallace 234 #8077 üzenetére
Na most lett vége a beszélgetésnek, vagy 10x linkelte, a hiba elhárítót, jelentkezzek ki-be, indítsam újra a mindent is.... Hiába írtam, hogy semmi baj nálam és az appltv 40 megabittel hasít 4k dolby lófaszban, nem érdekelte, nálam van a hiba és az internet szolgáltatómnál. És a bunkó még rámcsukta a chatet jó éjt kívánva... írtam neki speedtest hasít, fast.com is 240 megabit amit max mértem... nem hatotta meg. indítsam újra a tv-t... vagy hívjam a netszolgáltatóm... azt tanácsolta, hogy szóljak a fórumnak, hogy írjon mindenki nekik üzenetet akkor talán lesz majd valami.
-
EasyLife
aktív tag
Nem azzal van a baj, senkise várja Micitől, hogy beismerje a hibát. Mi csak azt szeretnénk ha azt mondaná, hogy megérttette a problémánkat, itt egy ticket sorszám, kivizsgáljuk, és majd írunk 48h belül. Helyette azt mondja nálunk van a probléma, náluk minden szerver tökéletesen fut. Semmi ticket semmi érdemi továbbítom a technikusnak. Micike az ügyfélszolgálatos tudja a tutit, indítsuk újra a tv-t/routert, mert bizony nálunk van a hiba.
-
wallace 234
őstag
válasz EasyLife #8078 üzenetére
Nekem is azt a sablon dumát tolták! Gyakorlatilag, ha bajod van ők mossák kezeiket! De persze a pénzt tudják vonni, ott nincs hiba! I ez a hozzá állásuk, eléggé kiábránditó, hiszen ez csak egy kamu ügyfélszolgálat, hogy legyen Valami de semmi több. Lehet más ügybe tudnak segíteni, de ha minőségi probléma van akkor ennyit tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
Topikgazda
Srácok, elhiszem, hogy frusztráló a probléma, és az, hogy jelenleg senki sem tudja sem az okát, sem a megoldást. De. Nem gondolom, hogy azzal jobban járnátok, ha 24/48/72 óra vagy 1/2 hét múlva kapnátok ugyanezt a választ a Netflix-től. Szerintem itt egy megoldás lehetne, a helyszíni vizsgálat, kimenni helyszínre és folyamatosan vizsgálni az szolgáltatás minőségét. Ha a szolgáltatómnál hibát jelentek be, ott is először kapcsoljak ki-be mindent, aztán ránéznek a központból, és ha továbbra sem találják a hibát, akkor kijönnek.
A Netflix embere nyilván nem fog kijönni, mert nincs is erre emberük. Ők valószínűleg tényleg úgy látják, hogy rendben van, nem hiszem, hogy valami összeesküvés lenne a háttérben. És a logika szerint ha náluk rendben van, akkor a másik oldalon van a hiba.
Szóval szerintem saját magatokata/a napotokat teszitek tönkre ezzel. Mondom, megértem a dühöt, nyilván nekem sem tetszene, ha abban a cipőben járnék, mint ti, de úgy érzem, hogy napok óta nem sikerül előre jutni."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8083 üzenetére
Szóval ez netflix sara
Akkor nem tudsz mást csinálni, vagy benyeled, vagy lemondod. Egy ekkora mamut cég röhögve eltapos és ezt tapasztaltad is. -
-
wallace 234
őstag
Az a baj, hogy nem csak engem tapos el, hanem téged is meg az itt lévőket is! Sőt mindenkit aki próbál szólni, hogy gond van! Ez eléggé gáz dolog, mert egyszer a sok kicsi sokra megy! Aztán sírnak, hogy veszteséges lesz! Jobb lett volna nem tapasztalni. Remélem az HBO max hamarosan elérhető lesz!
-
azbest
félisten
válasz kmarci25 #8082 üzenetére
Még német és osztrák vpn-nel is próbáltam és három féle magyar interenettel. A lecsökkentett bitráta valószínűleg egy újabb, be nem jelentett korlátozás a netflix részéről.
A készülékek közt esetleg az is okozhat különbséget, hogy vp9 vagy h264/h265 videót preferált az eszköz. Lehet nem egyformán kezeli ezeket a netflix és például amelyik készülék h264/h265-öt választ, abból van nagyobb sávszélességű változat, míg a vp9-esből hiányoznak minőségi szintek. Péládul a win10-es app sem vp9-et használ, hanem fhd-ban h265-öt és az magas bitrátás streamet kap.
Az apple tv-hez sem vp9-et használnak, mert korábban nem támogatta az apple. Leírások szerint a hdr változat sem vp9. Talán ezért van különbség a készülékek között.A telekomos esti időszakos beakadás az ettől független dolog. Csak tippem van erre, hogy miért lehet különbség. Van netszolgáltató, akinek dedikált vonala van a netflix adatközpont felé, más szolgáltatók viszon a bixes adatközponton át használják. Mivel a netflix felületen nem lehet megnézni a streaming szerever címet, így nem tudok tracert futtatni rá, hogy ez kiderüljön.
Annyit tudok csak, hogy péládul a mindig tv streaming részéhez is van közvetlen vonala a telekomnak. És régebben sok gond volt vele, a tesztjeim során láttam, hogy az adatpív streaming csomagok valami telekom oldali lassításba futottak náluk és ezért instabil volt a lejátszás, míg más szolgáltatóknál, akik a bixen keresztül az általános módon érték el a mindig tv szervereit, azoknál hiba nélkül ment minden. Persze, mivel mindenüll balf@szok vannak, ezért ott is csak egymásra mutogatás volt és lehet azóta sem tökéletes. Szóval, van hogy akár a konkrét probléma teljeskörű, dokumentált leírása sem segít, ha a másik oldalon nincs megoldási hajlandóság, mert csak azt válaszolják, nekik működik.
Kíváncsiságból próbáltam beállítani a mibox-omon a kodi addont, mert ott jó eséllyel meg lehet nézni, hogy pontosan milyen codec-es változatokat ér el és még pipálni is lehet, hogy vp9 vagy hevc legyen. Csak valami nem jött össze az azonosító kiolvasásával és nem sikerült a hd streameket elérni. De majd lehet később megpróbálom újra. Elvileg a mibox és fire stick is képes elérni a hd streameket, ha jól olvassa ki a készülék azonosítót.
[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
Amit írtál, hogy készülék probléma is lehet, akkor már fent állt volna ez a probléma. Bár pár hete írták, hogy be vezetnek egy új kódolást, és az okozhat galibát bizonyos eszközöknél, de akkor jó pár eszközröl van szó! Állítólag fele olyan bitráta mellet is ugyan azt a minőséget tudják, sőt hd nál még élesebb is a kép szerintük! Hát egyenlőre nem ez látszik! [link] itt a cikk amiről beszéltem, ez lenne az új csoda!
[ Szerkesztve ]
-
EasyLife
aktív tag
válasz wallace 234 #8088 üzenetére
De nem csak a bitráta ingadozik hanem vele együtt a felbontás is 480p azért már elég kockás főleg egy 65 colos tv-n 1 megabittel. És furcsa, hogy napközben meg simán megy 15 megabittel 4k ban Dolbyvisionnel, este 8 után meg mintha szervert váltanának elszarodik az egész.
-
azbest
félisten
válasz wallace 234 #8088 üzenetére
Könnyen meglehet, hogy a vp9-et kezdik kivezetni és csak annyi támogatás van hozzá, hogy azért legyen valami elérhető az ilyen készülékek számára is, de a jobb sávszélességűt csak a hevc-t preferáló készülékek érik el. Csak mivel tényleges sávszélesség korlátozások is voltak idén, ezért nehéz megítélni kívülről, hogy éppen mi történik.
Ha jól értettem a codec nem változik, hanem a videó készítésekor használnak hatékonyabb eljárást, lényegében fix bitráta helyett dinamikusan változó bitrátát.
#8089 EasyLife
a telekomos nyűg kapcsán annyi érdemi dolgot láttam csak, hogy az app hálózat tesztje volt hogy 40 -re lement, míg más időszakban 80-100 körül jellemző nálam. Egyébként a fast.com-os teszt például német szervert választva 150-et dobott. Most meg ebben a pillanatban annyit dob, ami a netem max sávszélessége: 260.[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
Valamit ügyökdnek, mert este indul a móka! De jó lenne ha írnának egy emailt, hogy bocsi de a következő hetekben, minőség romlás tapasztalható, mert új eljárást vezetünk be!
Akadnak azonban, akik nincsenek meggyőzve. Előfizetők fórumbejegyzései szólnak a 4K streaming képminőségének csökkenéséről, és lehet, hogy ezek a panaszok sokasodnak majd, ahogy a Netflix az elkövetkező hetekben és hónapokban mind több 4K tartalmát kódolja újra. Cikk is írja, hogy lesznek gondok, akkor ezek szerint ezt látjuk[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8086 üzenetére
Igen, pontosan eltapos, ha tovább mennél, mintha "csak" egy "báb" ügyintézővel beszélnél.
Az csak nyomja a sablont, hogy te, mi vagyunk a balfékek, meg a szolgáltató. Ettől függetlenül, simán eltudom képzelni, hogy a Telekom is sáros, van valahol egy, vagy több hiba, ami a Netflix algoritmusának nagyon nem tetszik.
Az HBO MAX mostanában ide biztosan nem jön. Az Apple (főleg), meg a Disney meg egyszerűen még amatőr szinten sincs a netflix-hez képest tartalomban.
Ezért aztán a netflix lényegében azt csinál, amit akar. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8092 üzenetére
Azt kellene kideríteni, hogy melyik lehet az a fórum, oldal, amire a Netflix figyel.
Én, ezt nem tudom, mert eddig nem is érdekelt, most sem nagyon, de minden cégnek van egy olyan site-ja, amire jobban figyel.
Pl, az Apple a világ fórumait úgy telibetojja, hogy arra nincs szó, de ha a MACRUMORS-on kezdenek anyázni, na ott akkor az Apple-nél is elkezdenek seggbe rugdosni a cégnél a legtöbb embert és elkezdik villám gyorsan kijavítania hibákat. Ha többen panaszkodnak egy bizonyos, vagy adott hibára, bugra.Nem tudom, hogy a netflix-nek van-e ilyen, létezik-e ilyen oldal, merthogy a PH egyik eldugott topikjából, néhány magyarnak nem oké a bitráta és ide leírja, az halottnak a csók.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz erahurka #8098 üzenetére
Ha nem előírás a 4K, akkor tárgytalan amit kérdeztem.
HBO MAX off ki...-----------
#8097headhunter
Valamit biztosan kell, mert ne csak a pénz húzzák be atompontosan havonta, hanem az előfizetett szolgáltatást biztosítsák is. Ilyen nevetséges bitrátákkal szolgáltatni és azt bejelentve azonnal elutasítani, elég szánalmas egy ilyen volumenű cégtől.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...