- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stol
addikt
válasz Cast1el #2466 üzenetére
Üdv!
Nem veszem magamra, nyugi.
Annyi "közöm/közünk" van a Narához', hogy gond esetén (nagyfokú viharkár, vissmayor stb.), besegítünk.
Ebből adódóan, ismerek pár műszakist és diszpécsert, így ha direktben hozzájuk nem jut el valami, megpróbálok "közbenjárni". Mint az megtörtént a legutóbbi esetben is.
Egyébként egy területben és tulajdonosi körben is különálló cégnél dolgozok másfél éve lassan, csak mivel nem konkurense egymásnak a két cég, relative normális kapcsolatot ápolnak egymással.
Annyi a dolog pikantériája, hogy nekem spec. ez a szakmám (elektroműszerész, infokomm. hál. mérnök, sys programmer) és szeretem a kihívásokat.Mivel van saját, más profilú cégem is, annyit kijelenthetek, a legnehezebb dolog a szolgáltatóiparban, -ha az műszaki eredetű- a nem műszaki beállítottságú ügyféllel úgy tartani a kapcsolatot, hogy ott mindkét fél elégedett legyen az esetleges reklamációs ügymenet végén.
Nálunk sem homogén a műszakis kollegák tudás/ismerettára, de ez nem is elvárt és nem is elvárható.
Mindenki másban jó nálunk is. Pl. én méretemből adódóan nehézkesebben mozgok tetőn, kollegával ellentétben, ellenben folyamatosan képzem Őt is azokra a mérnöki dolgokra, amiben Ő neki nem áll rendelkezésre az ismerete esetleg anno iskolában "jól félreoktatták".A dolog még jobban bonyolódik, amikor egy terület meghalad egy bizonyos méretet és egyszerűen képtelenség megoldani azt hogy minden szinten (diszpécser, gazdasági vezető, műszakis [itt is van még pár szint] mindenki megfelelő célképzettséggel rendelkezzék.
Itt jön a példád. Jól mászós, vagy jól kommunikáló műszakis, diszpécser "kollega" nem feltétlen tudja mi az a "tracert", viszont lehet tudja mitől megy/nem megy egy rádiós kapcsolat, vagy csökkent szellemi képességű, 110dB felett "beszélő" ügyféllel 40-es pulzussal képes kommunikálni 20+ percen át.
Konzekvencia?
Ismét: Minél jobban belemélyedünk egy témába, annál kevésbé fekete/fehér (nem egyértelmű) egy dolog.Pl. pályázati pénz: Rühellem magam részéről. Miért? Minden szakmaiságot nélkülözően célzottan lehet csak elkölteni többnyire.
PS: Lassan eléggé elmegyünk OFF irányába, pláne, Naracom csoportban Dogunetesként idepofátlankodtam.