Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kardkovacsi

    senior tag

    válasz süti5 #34545 üzenetére

    Persze, mert mind a régi, értsd 6-10 éves elektromos autókkal toljátok (1-es Leaf, Ion, Ioniq, i3, Ampera stb.). Azoknak kicsi az akkumulátoruk és emiatt minden fogyasztáscsökkentő trükköt bevetettek náluk. Nézz meg 28-as Ioniq fogyasztást egy mai Ioniq 5 fogyasztásához képest. Vagy mondjuk egy i3-as fogyasztást a virsli kerekeken egy i4-es fogyasztásához képest rendes 18-as 255-ös gumikon.

    Értelmetlen azokkal számolni, sem egy PHEV-nél (mert azok normál autóknak lettek tervezve és ugye erről beszélünk), sem egy mai villanynál. Egy Tesla Model 3 is bekajál 14-15 kWh-t autó oldalon mérve a városban.

    Annak a világnak kvázi vége, mert amikor bele tudsz tenni egy autóba 80 kWh akkumulátort akkor nem fognak a gyártók rágyúrni az utolsó wattokra is fogyasztás szempontjából.

    Igen, igazatok van, nektek keveset fogyaszt, el is hiszem (van aki 9-10 kWh elmegy egy i3-al), csak megvannak ennek az alacsony fogyasztásnak az okai, de ezek sem egy mai villanynál sem egy phevnél nem igazán állnak már meg.

Új hozzászólás Aktív témák