Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac1
csendes tag
Sziasztok,
gyors véleményre vagyok kíváncsi.
125-ös rendszámos robogót keresek, ne kínai, lehetőleg vízhűtéses, a B125-höz képest lehetőleg ki tudjam használni a 15 lovat, és ne olyan kurvanagytestű legyen, mint a Burgman.
Ja, négyütemű.
Pl. a Carnaby bejönne, de én még soha nem láttam, vagyis ha törik és kéne valami bontott műanyag, valszleg soha-sehol nem fogok kapni, esetleg aranyárban újat, azt meg annyira nem szeretném.
Ötleteket várok. Szerelni tudok, csak nem szeretnék, úgyhogy a régi, lepukkadt roncsok sem érdekelnek annyira. Ár: max 400 körül, de inkább kicsit lejjebb.Köszönöm.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5066 üzenetére
Igen, ezt már néztem, a teljesítményadatot láttam, de szerintem nem jó neki (igaz, ha ez van a forgalmiba beleírva, akkor megette a fene) mert másol 15 lovasnak állítják.
[link]
A fiatal az tényleg kétértelmű, illett volna pontosabban fogalmaznom. A fiatal az nekem az, amikor még abban a korban van, hogy használat nélkül is erodálódik benne minden gumi és szigetelés...
Van egy robogóm, abban a generátorról jövő kábelekről a gumi/szilikon szigetelés egyszer csak elmállott a szó szerint, olyan lett, mint a gyurma. Na, ez nem kell megint, a rejtett hibák, az elöregedett gumi miatti fals levegők, a megmagyarázhatatlan leállások.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Lehet, de mutass robogóban szépet. Ez nekem a kevésbé ronda, de hát minden szubjektív. A régi Vespa-szerű old meg végképp nem jönnek be, van aki meg megbolondul értük. A modern kinézetűekkel nekem kevésbé van bajom.
Nézegetem a Majestyket, de nekem az túl elnyújtott, és arányaiban ezért túl kicsik a kerekei a szememben.
A pénztárcám harcol a szívemmel és az eszemmel.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5071 üzenetére
Az igaz, hogy bármelyik motort néztem több helyen, sokszor mindig más teljesítményadat jött ki.
A nagy test a nagy légellenállás miatt is nekem kerülendő ennél a teljesítménynél. Igaz, még nincs jogsim sem, tavasszal szándékozom, mehetnék korlátlanra is, akkor lenne már választék a motorból, de nem nagyon akarok sokat költeni a hobbymotorozásra. Az indokom az, hogy van egy 70-es Piaggiom, az nekem elegendő teljesítménnyel rendelkezik, mert szeretek nézelődve haladni, csak akkor az megeszi a gatyámat, igaz csak átvitt értelemben a 70 ccm-hez viszonyítva. Egy 125-ös négyütemű lenne ilyen teljesítményű, vagy egy hajszállal jobb, csak fele ekkora fogyival, ezért keresek ilyent.
Viszont - és ez is befolyásol engem a teljesítményt illetően - szereztem egy DiTech-et is, mert az előző tulaj nem tudta összerakni, én megcsináltam, és egyszerűen elképesztő, hogy egy injektoros 50-es hogy megy, és mennyit eszik. Tehát ezért elég nekem a 125-ös teljesítménye, ami mégiscsak több. Aztán ha megjön az étvágy, akkor majd gondolkodom egy nagyobbon.
És azért robesz, mert 46 éves vagyok, nem biztos, hogy az én térdemnek jót tesz, ha kicsit hűvösebb menetszelek érik, amúgy eszembe sem jutna egy harmadik robogó.
Amúgy tényleg fura volt az elején a budiüléses használat a motoron, mindig féltem, hogy leesek róla, olyan szokatlan volt az autó körbeölelése után ráülni egy ilyen szarra. Pláne, hogy az első motorom (a fiatalkorom Simsonja után) egy versenyhengeres Piaggio Ciao volt, ház bazzeg, az hogy ment, ha egyszer már elkapta a forulatot, Istenkisértés volt azzal úgy haladni, ahogy bírt.
Ja, és ez elején mindig a vállamhoz nyúltam reflexből, ha rendőrt, vagy rendőrautót láttam...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Bazi hidegben nem akarok és nem is fogok motorozni, de volt olyan ezen az őszön is, hogy reggel 13 fok, délután meg 23, és munkába haladáskor az az 5 perc (annyira lakom tőle) sem esett jól, délután meg pólóban mentem haza.
Csak ennyire kell.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5082 üzenetére
Én is végiggondoltam ezt, nálunk pl. annyira nincs érdeklődés, hogy augusztustól mostanáig egyedül én voltam jelentkező ilyen vizsgára. Igaz, nem jártam végig az összes helyi autóiskolát, de a legnagyobbal vagyok kapcsolatban, és ha oda nem mennek, akkor nagyon máshova sem.
Amúgy gondolom, hogy a korlátlan és a B125 vizsgadíjának különbségét inkább beleteszem egy fiatalabb motor árába.
De még nincs elvetve a korlátlan sem, csak mondom, pénzben is, meg időben is sok az nekem. Még alakulhat ez, de kicsi a valószínűsége, meg a motorra szánt pénz (az a 300-400 ezer) sem fog változni, és hát ennyiért nagyobb motort csak olyan öreget kapok, amit nem biztos hogy akarok.
Van motorszerelő rokonom, vett ő is ilyent, láttam is, mennyit birkózott vele (Baja) nekem ahhoz sem időm, sem kedvem, sem pénzem, sem szerszámom nincs. Szerelőre pláne.
Szóval egy jó állapotú 125-ös, és szépen nyolcvannal elcsorgok mindenhová, tökéletesen jó az nekem. Persze egy Bandit-ot néztem az elején, amíg még nem kezdtem el összeadogatni a számokat és gondolkozni.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz polimorf #5083 üzenetére
Hát... 3 gyerekem van, munka után ha megyek a haverral (aki nem akar felfelé váltani) miatta csak a közelben körözünk, hétvégén meg a bruttó 118 (77 290 nettó )feletti részt keresem meg, tehát itt a szűk keresztmetszet. Pénzben és időben.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
185 és 85 kiló. Sejtem/tudom miért kérdezed, a Piaggio MC2-n úgy ülök mint majom a köszörűkövön, az SR már jobb, azt meg is tartom, csak a kormánycsapágyat akarom átalakítani kúpgörgősre, a Piaggio szerintem tavasszal elmegy.
Hát sajna ez van.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz huszi.gyb #5085 üzenetére
Hát eddigre minden indokomat leírtam, kár, hogy nincs valami hsz. összefűzés. Ez tűnik nekem most reálisnak, bonyolítva persze azzal, hogy rendszámos 125-ösből azért olyan sok nincs eladó, pláne felénk (Somogy megye), és egy 300 ezres motorért pl. Debrecenig elhaladni autóval és hazarángatni 35-40 darab ezresért kb (Hiace-m van, szívó, rövid diffis) nem tűnik annyira költséghatékonynak.
Szóval rendkívül összetett a probléma.
Lehet, külföldre kéne vigyázó szememet vetnem?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5093 üzenetére
Köszi, persze nem fogok fillérezni, ha 400 lesz akkor annyi, de az tényleg a teteje, ennyi idő után már ezerszer megtapasztaltam, hogy a garasoskodás mindig és tutira visszaüt később.
A Carnaby kéne, de félek, hogy ahhoz semmit nem fogok kapni, ha esetleg valami gebasz lenne.
Most hirtelen megnéztem, mi van kb. ennyiért nagymociban:Ezt átíratni meg a vizsga (korlátlan) majdnem 600, és akkor van egy 15 éves motorom, ami mégiscsak motor.
de 15, ezt már a rendőr sem bünteti, ha érted... A leggondosabb gazdánál is kell költeni ilyen idős motorra.
Tudom, minden hobby, de különösen a technikaiak nagyon drágák.
Kínai nem kell. Igaz, a mostanában Yam YBR-ek is ott készülnek, láttam.
A PS125 jó is lenne, ha nem a világ másik végén lenne. A Mala az határeset, a szubjektív oldalát nézve még pont elmegy, ha rajta ülök, úgy sem látom, milyen...
Csak itt is mint a Carnaby, ilyent soha nem láttam élőben, nem tudom, milyen az alkatrész ellátottság. Az Innova az a küllős kerékkel nem is tetszik.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5095 üzenetére
Értem én, de ha meg mégis rászánom magam a korlátlan jogsira, akkor meg (ahogy ismerem magam) nem állok meg 125 helyett 180-nál.
Ez a baj...Nézegettem a Gilera 200 VXR-t, az szerintem már jó is lenne, csak hát... azok a fránya dolgok, amiket mesélek. Igaz, a szélvédelem ebben a motor esetben mondjuk nulla, vagy kicsivel több.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5097 üzenetére
Komolyan mondom, most lehet, mégis elgondolkodom egy korlátlanon... Csak az a plusz 90, ha nem is történik semmi baj vizsga közben...
Evés közben jön meg az étvágy, tudom én ezt jól. és sajnos (?) igaz is. de ha meg meglesz, ismerve magamat, úgy is a VXR lesz belőle.
Persze, a Carnabynak is csak az a szerencséje - meg nekem - hogy tőlem vagy 500 km-re van.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5099 üzenetére
Még a Honda PS is bejönne, csak hát ez is nagyon messze van. Igaz, most kezd nagyon hideg lenni motorozáshoz, szerintem most jelennek meg igazán az eladó vasak. Persze az igazán jó választáshoz jó lenne kipróbálni mindegyiket, de hát...
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
90? Nekem 110-120-at mondtak itt helyben.Igaz, a B125-re is csak 35-t.A rutin az nem gond, 32 éve motorozok kisebb-nagyobb megszakításokkal. Autózni 20+ éve szinte napi jelleggel, közlekedés sem gond. A kresz meg... megtanulom.
De igazad van az ár-értékben amúgy.
De.
Szerelmes lettem: Honda PCX 125!
Nagy kerék, nem kínai, nekem tetsző forma, mi kell még?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5109 üzenetére
Ennyit tuti nem engednek. Ezek viszont csak 3 évesek. Egy évvel öregebb, és máris a határon lesznek. De ha el tudnám adni a DiTech-et, akkor meg simán, mert azt csak 40-ért vettem, meg egy 10-est költöttem rá.
Persze csak hangosan gondolkodom.Igaz, most pont magammal megyek szembe, mert ebből sem láttam többet, mint a Carnaby-ból, az meg majdnem 200-al beljebb van.
Meg tudod... a szerelem. Az sok hülyeségre készteti a férfit.[ Szerkesztve ]
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Eh, marad a Carnaby? Habár, amint már valahol megjegyeztem, hogy a Yam YBR is Kínában készül (lehet nekem mondani, hogy de a minőségbiztosítás meg izé...) azóta készülök, hogy a legelső mondatomat is feladom: csak ne kínai.
Látjátok milyen vagyok? Egyszer PCX 500-ért, másszor meg Kymco Agility...
Mert most azt is megnéztem. De viszont új árban alig olcsóbb egy PCX-nél, csak nem tudom, ez mit jelent. A PCX ilyen olcsó, vagy a Taiwan-i ilyen drága?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Hát. Doboz lecsavaroz, elkótyavetyél. Fekete meg... Ha ki van polírozva és világít, mint a tücsök segge vagy mije, akkor még jó is lehet. Valami igényes matrica rá, aztán ennyi.
Amúgy így a képen igazad van, de soha ne legyen nagyobb bajom az életben.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5120 üzenetére
Tegnap töltöttem egy egész estét a Francia és Németországban fuvarozó kamionos legrégibb cimbimmel, és ő mondta, hogy a kínai áruk mostanában kezdenek arrafelé nagyobb mennyiségben megjelenni, de bizony az "a" kínai és az itteni kínai termékek között - ez most jellemzően a ruházati árukat jelenti - fényévnyi különbség van.
Nem tagadom, beleolvastam a Kymco Agility tesztjeibe, hát ott bizony égre-földre dicsérik, de ha kíváncsiságból rákerestem egy normálisra:akkor azt láttam, hogy a Carnabynál egy ötvenessel van csak beljebb. A magasabb osztályú Grand Drink meg
De viszont érdekes motort láttam: Hyosung Karion. Csak nem robogó...
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5125 üzenetére
Amihez spéci szerszám kell, azt nem tudok, pl. főtengőcsere. Vázat sem tudok helyrehúzni, meg ilyenek. A szereléstől csak azért ment el a kedvem, mert mindig olcsóért vettem, és az lett belőle, hogy nem a természetes kopás okozta szereléssel szoptam, hanem szinte kizárólag az előző gazda hanyagságával, hozzá nem értésével. Miért kell pozdorjacsavart hajtani a vázra hegesztett metrikus anyába? Miért kell egy injektor csatlakozót kicserélni egy hasonló, de csak hasonló másikéra, amit ráadásul rosszul is toldott meg?
Miért kell a súber-emelő csavar hegyes végét fogóval belenyomnicsavarni a súberhengerbe (tolattyú, vagy mi a rák a neve), hogyan foroghat meg egy kormánynyakban az alsó, fix csésze?
Ezek mind-mind 10 forintos hibák, de szó szerint, de többet vackoltam velük, mint a főtengelycserével a szerelőnél.
Ez igaz volt ezer éve a Trabimra is, a C15-re, de Hiace, márkaszervízbeli szerelésű hátsó fűtésére, stb.
ezért nem akarok öreget, mert ahhoz már szinte biztos hozzányúltak, és nekem már elment ezektől a kedvem.
A legtöbb ember már ahhoz hülye, hogy ha leveszem a burkeszt, akkor egy kis dobozba rakom és azután azokat rakom vissza, nem pedig egy motorban nem viccelek, de kb. 20-féle különböző csavart, színre, átmérőre, hosszara, fejkiképzésre.
Ez már nem kell, inkább fizetek érte többet, de nem azért, mert tele vagyok pénzzel, hanem mert már többet toltam a szarokat, mint más amennyit gyalogolt életében.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5127 üzenetére
Adnek en tobbet is, meg ahogy nezem, fogok is. A szuk keresztmetszet a 125 ccm, de ebbol annyira nem nagyon szeretnek engedni, mert ahol es ahogy hasznalom a mostaniakat, oda meg a 70-es is eleg nekem. Csak ugye negyutemben a felebol (uzemanyag) megoldom, sot!
Ezert szeretnek valtani csak. Ha nagyobbat veszek, azt meg ennyire sem hasznalnam ki, mint ezt 10+ loerot.
Meg most van munkahelyem, de ki tudja, mi lesz jovore, vagy utana.
De most utanna olvasok a Kymconak is...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Így gondolom én is, de ezt továbbgondolva írtam már, hogy a fiatal sem életbiztosítás, csak nagyobb az esély arra, hogy jó állapotúra lelsz.
Széttúrni meg éppen nem szeretném, és éppen hogy elvi okok miatt, nem szeretném szereléssel kezdeni. Pláne, egy ismeretlen motort. Amikor vettem a MC2-t, a Simson után (meg a Ciao után) le kellett fényképeznem a karbit, hogy mi-hova. Aztán telt-múlt az idő, és megcsináltam a két szerelőt is sikertelenül megjárt DiTech-et. De addig nagyon sok könnycseppet elmorzsoltam a szemem sarkában...
Alkatrészt meg néznék, ha tudnám így ismeretlenül is, hogy mit akarok. Sajnos a lakóhelyem közelében nagyon kicsi, mondhatni semmi a választék abban a kategóriában, amit kinéztem.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Sziasztok, Honda Pantheon 125, az injektoroshoz van valami, ami esetleg eltántoríthatna, ha abban gondolkodnék?
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
-
lac1
csendes tag
Szia,
en is a Hondakkal kezdtem a nezelodest, de aztan kicsit tagitottam a szemellenzo allasan, meglattam mas motorokat is. Egyszer-egyszer majdnem nyultam mar a telcsiert, de megneztem az elado lakhelyet, szinte mindig egy fenyev volt a tavolsag... Persze a megyeben latok egy jonak tuno Derbi Senda 125 SM-et is.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Sziasztok,
nah, megvan, megvettem, de nem robeszt, a környéken nem nagyon volt távolságban, értékben, formára, és állapotra olyan, ami jó lett volna, ezért egy Derbi Senda DRD 125 4T gazdája lettem.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz huszi.gyb #5516 üzenetére
Köszönöm!
Azt azért elmesélem, hogy nem volt egyszerű, mert nem a gazdával beszéltem, hanem egy megbízottal, nem volt papír csak postán küldte utánam, amiről kiderült, hogy egy karakterrel több volt a motorszámban mint a valóságban, az online biztosítás kötésnél a Derbi, mint márka nem is volt sehol, a jogosítvány megszerzésére - mert hogy nincs még erre a kategóriára - nem engedett tovább a rendszer, de addig nincs átírás, amíg nem kötök rá biztosítást, de addig csak a régi forgalmi engedély van, vagyis annak a száma, tehát van egy érvényesnek látszó biztosításom egy már nem létező forgalmi engedély számú motorra.
Igaz, csak évi 2544 Ft-ért.
És plusz 2 ezer forint a műszaki szemle a motorszám miatt. Bakker.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...