- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amazon Kindle
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
longwild #474 üzenetére
Nekem is volt egy 250-es bontószökevény Madisonom.
Most átkerült a maradék egy őrzött helyre, itt már a biztonsági rendszert leépítették. IP kamera, és egyéb finomságok lesznek majd a tervek szerint, de egyelőre a szerszámoknak, a helynek, és a szerelőnek kell meglennie
(#478) canniball : Most már folyamatban, lassan, de biztosan haladunk. Ígéretesnek tűnik... Meglátjuk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #539 üzenetére
Dobd le róla azt a plexit, és új motorod lesz. A színe szép. Élőben fakóbbnak tűnt.
Lehet, hogy nem is te álltál ott a lámpánál, csak bekamuztad, hogy igen, muhaha.
Szerk: én meg GPS-szel jöttem dolgozni. Teszteltem. Fasza: töltés is rajta volt.
Hogy miért nincs benne a fotón (jobban nézne ki)? Mert azzal készült a kép...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #543 üzenetére
Mivel városban használod, semmi teteje magas plexit rakni rá.
Nyugodtan kipróbálhatod plexi nélkül is, teljesen rendben lesz.Hova tennétek?
Oda, ahol a legkevésbé vonja el a figyelmed. Nekem sok választási lehetőségem nem volt, szóval kézenfekvő volt az adott tartó megvásárlása, és a kormány közepére rögzítése. Gyárilag van szivargyújtó a kesztyűtartóban, abból egy micro-USB adaptert felhúztam a kormányra, és kalap. Ha van kesztyűtartód, de nincs szivargyújtó csatlakozód, akkor én a kesztyűtartóba építeném, már csak az esővédelem miatt is. Ha csak töltésre kell, és nem kifejezetten GPS-hez, akkor rakhatod a csomagtartóba is, mint runner. (Nekem a dobozba kéne felhúzni egy szivargyújtó csatit, olyat, ami gyújtás nélkül is áram alatt van, ha hosszabb túrán lemerülne a Bluetooth füles akkuja, fel tudjam tölteni pihenő időben. Menet közben azért nem dugnám be, gyújtással otthagyni a mocit meg nem fogom. Amúgy is fel akartam húzni a dobozhoz egy pótféklámpa kábelt, de egyelőre megmaradt projekt szinten az egész...)Az amúgy baromi vicces volt, hogy a Lágymányosi híd közepén dobta a hálózatot a telefon, de olyan szinten, hogy PIN kódot kért. Na onnantól kezdve nem volt kép a GPS-en, de szerencsére továbbra is mondta a magát. (Természetesen eltévedni semmiképp nem tévedtem volna el, ez csak teszt volt, viszont a telefont nem lehet menet közben nyomkodni - ez még önmagában nem baj -, viszont kesztyűben sem. Szóval ha ilyet csinál - remélem nem lesz sűrűn szokása -, akkor meg kell állni, kesztyű le, PIN bepötyög, kesztyű vissza, aztán lehet továbbmenni. Írtak bogyóék valami csodaszerről, amivel kesztyűben is lehet pötyögtetni, de a tartó miatt már eleve hátrányos helyzetből indulok, ráadásul nincs is ilyen szipi-szupi Nokia telóm, szóval...
)
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #546 üzenetére
Esztétikailag megközelítve csakis a kicsit. Bár a két kicsi között vacillálnék...
(Hint: ugyanaz a képet linkelted kétszer.)
Túl van lihegve ez a túraplexi kérdés: motoron volt/van/lesz menetszél, ezt el kell fogadni. Ha nagyon zavar a zaj, füldugót kell használni. (90 km/h körül már elég hangos, ez tény, de pláne 140-nél.) Most lehet mondani, hogy azért jó, mert megvéd az esőtől is, ami lehet, hogy igaz, de hogy utána alig látsz át rajta, az is ziher.
Pláne sötétben, amikor a szembejövők fényét szórják össze-vissza az esőcseppek. Mondom: van egy hasonló stílusú túraplexim a Majához, egy úton volt rajta, amíg hazajöttem a kereskedésből. Hogy, hogynem pont csöpögött az eső az út vége felé, és megtapasztaltam, hogy mekkora fos, azon kívül, hogy nem látok, a tempót sem érzem, és még (saját motorom: fikázhatom) ronda is, mint a bűn. El is szomorodtam, hogy hogy vehettem meg egy ilyen motort, aztán ledobtam róla a plexit, és csoda történt. Lett egy új motorom. Később (qrvadrágán sajnos) vettem rá egy gyári plexit, azzal már szép.
Ui: nem tudtam, hogy szoktál túrázni is. Ettől függetlenül a fenti áll. Te tudod, hogy neked jobb-e így, bár azokból a kommentjeidből, amikben azt ecseteled, hogy megfősz a plexi mögött, mert menetszél sincs, stb. úgy gondolom hogy azért ANNYIRA nem jó így. Lehet megpróbálni a magasítottat. Ha átdobja a menetszelet a sisak fölött, még az is jó lesz, de mégsem annyira ocsmány, és talán-talán lesz valami hűtésed. Ha viszont pont úgy dobja a szelet, hogy a sisakot turbulens áramlás éri, akkor csúnyán "bubbogni" fog tempónál, ami meg rosszabb, mint plexi nélkül. Ki kéne próbálni. Neked, mert a te motorod, és a te magasságod, meg a te üléspozíciód.
Ui: technikailag az USB aljzat is egy szivargyújtó csati, csak be van építve az adapter. A motoron nincs más feszültségforrás, csak az akku kb. 12V-ja, aztán valamivel le kell konvertálni stabil 5V-ra. A szivargyújtó aljzat univerzális, az USB meg csak 5V-ot ad, és csak töltésre jó. Mondjuk azt legalább kétszer. A kesztyűtartó ajtaját nem kéne kifúrni, inkább belül kellene egy kis lyuk, hogy felhúzd a tyúkbelet a kormányhoz.
(Nekem volt gyárilag lyuk, mert oda akad be a zár, simán elment ott egy kábel is felfelé, probléma nélkül.
)
Oké: van másképp kinéző is (ami nem dupla), de a lényege ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #552 üzenetére
Jó, hát nyuszika, meg őzike ellen sem véd: rakjál rá gallytörő rácsot is...
A bukó plexijét egy kattanásra nyitva szoktam hagyni, mert párosodott. Most, hogy szereztem egy pinlocokos plexit, le lehet csukni, és le is szoktam csukni, csak valahogy hiányzik a - megszokott - friss levegő. Viszont szemvédelem szempontjából ez a legbiztosabb, mert semmi (rovarka, bogárka,
madárka, nyuszika, őzike) nem tud beslisszanni. (Amióta "bogárhálóm" is van, alulról sem...)csongi: vagy le kell dobni, és akkor sem. Nekem nem jött be. 4 éve a pincében áll.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #561 üzenetére
Bekened magad ilyen Turtlewax-szal, és máris jobb lesz a légellenállásod, egyben javul a testhőmérséklet szabályozás, meg minden. És még az orrodat is tisztíccsa!
Ui: na igen, nagy lendületű. Volt egy olyan érzésem, hogy a gallytörővel megöltem a topikot. Pedig még képet is kerestem illusztrációnak, csak nem találtam. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
longwild #559 üzenetére
Lefotózom otthon és meglátod, fejből nem tudom
Digitxt:
Ez a gallytörő -
longwild
aktív tag
válasz
longwild #660 üzenetére
Illetve visszakerestem, SirKero készített egyet házilag, burkolt kormányos burgmanra. De nem vágom, hogy mihez fúrta hozzá a kormányon... Elvileg a tartót leszedve, nyom nélkül eltüntethető a helye, tehát lehet, hogy nem is fúrta hozzá semmihez.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
SirKero
őstag
-
csongi
Topikgazda
-
Something_
őstag
válasz
longwild #742 üzenetére
Szerintem nem így kéne működnie. Tegyül fel, hogy 100 fokon van az üzemi hőfok. Ha egyenes arányban van a mutatóval, akkor 190 foknál kapcsol be kb? Vagy ez így hülyeség?
Ha araszolás van mondjuk 10-20 percig a 40 fokban, akkor ennyi ideig van majdnem a felforrás közeli állapotban?Amúgy pont így van nálam is, ahogy te leírtad.
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #781 üzenetére
Plexi nélkül? Kizárt. Pont az benne a jó, hogy nem dobja sehova.
Kapod telibe, turbulencia nélkül, selymesen, csöndesen.
A kisplexi ezen élmény után nekem csak dizájnelemként kellene.
Igen, a mellkasod kap elég komoly szelet, szóval ősztől inkább a
túraplexire szavazok - de melegben, jól felöltözve (az Action Shirt
beépített mellkasvédelme szerintem ez a kategória) ez nem gond. -
Brogyi
senior tag
válasz
longwild #855 üzenetére
Itt a totyikban indul egy műhely. Vele kellene megegyezni (huszi.gyb). Most indulásnál sok minden másra is kell a léé. Ha nem is értenek hozzá akkor is fix bevétel. Egy kód kiolvasás 3 rugó.
Esetleg gyári kék gameboy-t tud szerezni.
Abban bízhatsz, hogy én se minden nap dugnám rá. Lehet nálam is TPS reset kellene, esetleg IDL setting.
Ugye az injektorosnál nem a bowdent feszegetjük az alapjárat állításánál.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #880 üzenetére
Azért mondtam, hogy nem injektor mert:
- nem fulladt
- fogyasztása vállalható
- nincs hibakódViszont a jeladója alacsony hőmérsékletet jelzett.
Termosztát cseréje többeknek megoldás volt, logikusnak tűnik ott keresgélni, de a jelek alapján ez nem volt jó itt.
Persze rommá kopott motor tünete is lehet ez.
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #882 üzenetére
Ilyen mélységben már nem mozgok magabiztosan
ami infót idáigmagamba szívtam:: Maga a "gyűrűzés" szinte soha nem megoldás, kivéve persze törött gyűrűk esetén. Ha a gyűrű kopott akkor már a hangerfal is az, robogó esetén a fekvő henger miatt pedig 99% hogy nem kerekre
ott már juthat le olajba benzin, de itt is inkább talán csökkenne az olajszint, nem emelkedne. De ez már rohadtul sok nekem és csak tippelgetek
E85 a magas alkoholtartalom miatt alacsony kenőképességű, oldja is azokat, gumi alkatrészeket, tömítéseket tönkreteheti
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz
longwild #880 üzenetére
Egyenlőre nem szeretném szétszedni,az esetleges gyűrűprobléma miatt.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz
longwild #891 üzenetére
Igy is lehet, de a srvce konyben leirjak, mennyinek kell lenni es hideg vagy meleg erteken.
Lehet merni kompressziot, de ettol meg olajat csipegethet. Az olaj lehuzasert az olajlehuzo gyuru a felelos, de lehet kovetkeztetni a gyuruk allapotara illetve a henger gyuru viszonyara. Ha a mert ertekek jok akkor lehuzo gyuru ami kopott vagy kokszos, attol fugg milyen minosegben volt olaj cserelve.Kcsa: Nekem itt nem volt, ezert kellett megoldast talanom
a kenyszer nagyur.
Amugy lehet z uj termek is hibas. En el mennek megmeretnem, es ha szar akkor a meresi koltseget bele alkudnam az injektor arababelefer az a 2500 Ft
Mas: ha felteazitek ide paripak fotojat betetetem az elso hsz-be, es ha kell azt modositjuk kiegeszitjuk ezzel azzal.
Zsolt: Sajnalom, hogy csalodtal a robogoban, sajnos belenyultal. De mindegy milyen gyartmany ha fos akkor fos es kolteni kell ra
Ha szerelohoz kellene vinnem a motorom, akkor mar eladtam volna, mert a szerelo koltsege draga, nem sjnalom penzt tulok, de nagyon keves a korrekt szereleo. Pl: Fekbetet cserenel nem szolna hoby log az uszo csap csereljeuk most olcsobb, mintha legkozelebb amiatt szedem szet,vagy esztergeltetunk egy uj csapot. Kussolnak aztan kesobb meg amiatt huz le penzzel. Pedig mar akkor latta hogy fos vagy keves van neki hatra.
Csak arra az egy alkatreszra koncentralnak. Es sorolhatnam napestig. Senki nem keri meg oket, hogy mindent megcsinaljon, de szoljanak mar mia helyzet. Ez egy szij cserenel is igaz. Szij le fel es kesz. Egy mozdulat ellenorizni a gorgot es tipusonkent a csap keneset mar fajna es leszakdna a keze, tartson fel oraval tovabb, ugy is egyesz orat szamol el.
Ilyenekre gondolok.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
longwild #894 üzenetére
Alapszabaly hideg motort ne nyelezzunk le
Csak melegnel csinald.
Ha trutyi van akkor lehet felesleges az mar eros kopasra utal, de merd meg a kompressziot.
Mosas. Vannak motor moso olajok, markankent eltero hasznalattal. A lenyeg meleg allapotba alapjaraton jaratva a motort x percig, es ha makod van a lerakodott kokszot kiszedi, akar az olaj lehuzotol is.
En kulon olajat hasznaltam, meleg olaj le, moso olaj fel. Jaratas, olaj le, es ujra megiameteltem, mert 4literem volt. Mind ket alkalommal, szep kis darabok jottek ki.
Ja az olajszurot is levettem es kiontottem, de a regivel mosattam at.
Mondtak olyat is hogy azert nem jo mert a jotekonyan lerakodott koksz miatt csopoghet az olaj valahol, de en ebbe nem hiszek, baromsag, jotekony koksz nem igazan van. Ha csopog ki kell cserelni a tomitest vag a szimeringet. Olcsobb mint egy gyuruzes es szereles.
De a meres megmutatja erdemes megcsinalni vag nem. -
kcsa
veterán
válasz
longwild #919 üzenetére
Amondó vagyok kár így nézegetni az olajfogyást utólag
.
Csinálj egy szűz olajcserét - kifolyatva ahogy kell, új szűrő felrak. Feltöltöd maxra, pár percig járatod, egy-két órát hagyod pihenni, majd újra megnézed az olajszintet, és utánatöltesz (ilyenkor szinte biztos hogy kell még). Ezek után figyeld hogy fogy-e
(ha esetleg nem így csinálnád
)
-
-
SzlobiG
félisten
válasz
longwild #939 üzenetére
Hát azt nem igen fogod látni gondolom gumi tömítés van a szelepfedélnél azt meg nem veszed észre hogy levolt véve vagy nem.
Mennyi km is van benne most?
A 250-es yamaha blokkok még többet is szoktak enni és simán mennek csak ugye legyen után töltve. Általában azoknál kopott henger+ dugó páros szokott a gond lenni.
Ha jól olvastam a légszűrő házat nézted. Ha az tocsog a trugyiba akkor nagy az esélye az olajlehúzó gyűrűnek.
-
SzlobiG
félisten
válasz
longwild #941 üzenetére
Ja hát ha van benne 50k körül akkor már érthető az olaj fogyi.
Annyira csak nem olajoztad meg a szűrőt hogy folyik belőle.
Amúgy ha annyira zavar akkor meg kell bontani másképp nem fog kiderulni mi a gond kár találgatni. Én a helyedbe viszont még nem bontanam meg csak ha növekszik a fogyasztás.
-
balazs1011
aktív tag
válasz
longwild #932 üzenetére
Ezt nem tuhhatom,a környékbeli szerelőhöz még nem tudtam elmenni.
Vagy időhiány,vagy a mostani rosszidő miatt.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz
longwild #953 üzenetére
Tavaly voltam még kint a szerelőnél egyszer.
Olyan sufnituning formája volt a műhelynek.
De állítólag neki van Piaggiohoz diag.műszere.
Hát kíváncsi leszek rá.
Találgatásos alapon a hibát én is meg tudom szüntetni,ha
úja cserélem az összes alkatrészt.
Az egyik fele már ki van cserélve!!!
A többihez meg talán már nem is lesz kedvem.
Végül is beindul a motor? be ,menni megy? megy ,gurulni gurul? gurul.
Akkor mi kell még???---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA