Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Philips LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Apple notebookok
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Fősulis voltam még, délután elmentünk piálni, aztán rám jött a pisálhatnéka város kellős közepén. Egy forgalmas buszmegálló mellett a tábla szára mögött gondoltam elrejtőzni. Jelentem, nem sikerült....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Na az király.
Ma összeraktam Új Maja hajtását a saját kuplungjával, nagyon jó lett. (Új csapágyak 8k+szerelés). Így az a motor most rendben van, egy első fékbetét (+fékfolyadék) és egy szívócsonk cserét leszámítva.
A Régi Maja pedig rendben van, a hajtás nem volt még tesztelve (most nincs benne akku), plusz az első fékkel vannak még gondok (a dugattyú nem megy vissza teljesen, így az új fékbetét nem fér be), plusz jelenleg elpancsoltam belőle a fékfolyadékot. Ennyi van még hátra, utána hirdetés élesedik
www.dongosofor.hu
-
lehella
senior tag
Voltam a géppel Dobos úrnál, pont előjött a hiba, megint fordulaton fulladás, alapjáraton jó. Ránézni nem tudott mert tele volt a műhely, de holnap ha előcsalom a hibát akkor délután megnézi stroboszkóppal a gyújtást. Múltkor kaptam egy új gyertyát így azt kizárhatjuk, esetleg valami gyújtás elmászásra gondol. A dolgot az nehezíti hogy leállítás és újraindítástól megjavul, ezért járó motorral kell majd szétszedni meg megszakérteni.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
A markolat egy műanyag hengerre van ráhúzva a gázszektoros oldalon. Két alkatrész.
Levétel injekciós tű, és mosogatószeres víz. átszúrod a régi markolatot több helyen benyomod alá a löttyöt és elforgatva könnyedén lehúzod.
Vissza tenni ugyan így, egy nap kb és kiszárad alól a nedvesség. -
DigitXT
nagyúr
Köztünk szólva én a városi csúcsban is biztonságosabbnak érzem a
Madison erejét, mint egy 125-öst üveghangon hajtani... Bár egy jobb
250-esre már rá lehetne beszélni (nagy Majánál erősebbre): szvsz a
nagyobb motor csak két szempontból hátrány. Fenntartási költségek,
s esetleg manőverezhetőség romlása a fizikai méret, ill. önsúly miatt.
Ha ezek a szempontok nem számítanak, akkor nyugodtan váltanék.**: már a kisebbről 500-ra, de mondjuk a Madisonról nem. Felesleges.
(Még akkor sem, ha a J.Costa varióval negatív gyorsulási rekordokat
döntögtek, cserébe a fogyi 5,5 alatt marad. Nem gondoltam volna.)Ui: ráköltésben viszont a 250-es Maja nyert, alig csipegette a zsetont.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
Nem semmi egy bulvaros teszt lett megint. Itt van ez az ize, jo mert sokan akarjak fotozni, es a varoson kivul sehova sem alkalmas, igaz oda is csak korlatozva, mert se rakodasi se szel, eso vedelemmel can ellatva potom 1.4 milla az ara. A legdurvabb, hogy nehezen tudjak kielegiteni az igenyeket, mert elkapkodjak. Atya eg..... . De hat a ketkerek az ket kerek, ha egyszer valakit "megmergez".
Gyorsan leszenek ezekbol olcsobbb hasznalt motorok. -
Burt1793
veterán
Miért, te végig indexelsz, amikor a kocsik mellett elmész sűrű forgalomban? Én általában nem indexelek, az is zavaró tud lenni. Persze ez eléggé helyzetfüggő.
Első kocsi mellé beállni tényleg köcsögség, én végigelőzöm a sort és beállok az első mögé.(#14839) tikshow: SH150 ellenfele, a PCX más méret.
(#14837) DigitXT: A nagyobb ülés alatti csomagtartó az egyetlen előnye, bár lehet, hogy csak a 300-as SH-n van ilyen kicsike csomagtartó, már nem emlékszem a 125-re/150-re. Nem mondom, hogy az SH műszerfala szép vagy, hogy jó anyagokból van, de ez vállalhatatlan például, szerintem.
Ui.: Ha nem ezt a címet adták volna neki, rá se kattintana az emberek nagy része (én se olvasom a totalbike-ot általában, de ezt végignyálaztam).
Ugyanaz: volt egy olyan cím, hogy: na most megnyeleztük a rulettkerék Audi-t (Papp Tibi), ezért néztem végig, nem volt benne semmi...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Miért kell a kart levenni? Sérült? Én csak a fejrészt szoktam cserélni...
(#14887) dugynok: a fékfolyadék lemarja a fényezést. Ha már foszforsav, akkor inkább RO-55 rozadaátalakító, nem?
(#14888) kcsa: értelek, akkor tényleg muszáj...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
Folytatom az offot, aztán elhallgatok már Rájöttem hogy forszforsav (és az azt tartalmazó löttyök) nem lesznek túl jók, az ablaktörlőkar alsó része öntött alumíniumnak néz ki - de legrosszabb esetben is valami spiáter lesz - úgyhogy a sav nem túl jó ötlet. Na majd még gondolkozom.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
StoneBridge
senior tag
-
Hauptmann
addikt
Ma reggel tudtam meg egy Vespás barátomtól, hogy van ilyen, és találkozzunk ott, mivel amúgy is akartam kézvédőt venni, elrohantam. Aztán a Motorline-os ember mondta, hogy minden évben megrendezik, nagyjából az első októberi szombaton. Kedvezmény nem volt a termékekre, teljes áron adtak mindent, de ha pörgestz valami jó cuccot, akkor bizony megérte a dolog.
-
DigitXT
nagyúr
Én Siófokról hoztam a kontrasztrugót, szóval simán bevállaltam, csak nem
ilyen szöttyögősen, és nem ilyen őszi időben, hanem még a nyár közepén.Szerk: a kabátomért is majdnem leugrottam Kecskemétre. De aztán inkább
megrendeltem futárral (és itt Bp-en kergettem a futárt, hogy adja át, LOL).Szerk #15044: naná, pöcsköszörűvel / lógó belű motorral én se vágnék neki.
(Mondjuk az a benzinspriccelés a "túra" elején megijesztett: utólag derült ki,
hogy csak annyi volt a baj, azon kívül, hogy sz*rul csuktam rá a tanksapkát,
hogy a csöpögtetőtálcába vezető cső valamikor félrecsúszott és oldalra állt.)Érdekes amúgy, ahogy amióta elköltöztem, még nem nyúltam a motorhoz...
(Mármint nem szereltem rajta semmit, nem javítottam rajta semmit, és nem
is szart be rajta semmiúj. Lehet, hogy van összefüggés? Persze, van az,
amit már meg kéne csinálni rég. Olajnyomásmérő pl.! De nem volt kedvem.)Szerk2: meg időm sem nagyon. Lassan a hátsó fékre kellene ránézni.
Pfejj!
Snassz a programban a lista: csak tankolások, ráadásul "alacsony fogyi".
Talán csak az töri meg, hogy befizettem a KGFB-t (4337 Ft). És ránéztem a
keréknyomásra is, de érdemben nem kellett fújni bele, amióta jó a szelep...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
Egy honda orok elet. Lehet eddig tartott az orok.
Nekem a soha el nem kopo motor, henger repedeses volt utolso javitomereten termeszetesen.
Nah de neked valami mas gond lesz. Olyan nincs hogy reggelre allo helyben elmegy a vegnyomas. Valami elekronikai nyug lesz. benzin vagy szikra gyanus . -
DigitXT
nagyúr
Hátöö, a se kép se hang, az inkább azt szokta jelenteni, hogy meg se nyekken!
Ha már áram van, és az önindító is forog, az már valami. Kérdés, hogy forgatja-e
a főtengelyt? Ez ilyen szabadonfutós csoda? Utóbbi nem "durranhatott el"?
Természetesen a nincs kompót nem "szakmai" megjegyzés volt, csak poén...Szerk: de ha már beindult a rollertopik, én is szereltem ma egyet... Pár óra eltelt.
Pedig csak egy olajnyomásmérő cserének indult. De a kulcsok keresgélése, stb.
(Régi mérő széttörése véletlenül, de annak már úgyis mindegy volt, meg ilyenek.)Ill. frissítettem a fedkomp szoftverét, amitől hangyányit összezavarodott a drága...
De azért működik... Most pl. megint van fordulatszámmérő jel, de szigorúan csak
alapjárat fölött, mert alapjáraton a VR szenzor nem generál 5V fölötti feszültséget.
(Hogy rohadna meg.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
De még az sem, hogy behúztad a dekompresszor kart, és úgy maradt.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
Gyertya kiszed, önindító teker, de gyertya nyílást fogd be az ujjaddal, pontos mérési adatod nem lesz, de legalább látod van e kompresszió, és meg tudod nézni van e szikra, illetve van e üzemanyag
Én legutóbb gázolajjal szopattam magam, mert kannába tankoltam, és a gázolajjal nem megy valami flottul a vas .
De furcsa mód benzinnel már tökéletesen működik[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
A gyűrűtörésnek nincs hangja, és egyik pillanatról a másikra is bekövetkezhet. De remélem, hogy valami apró probléma lesz csak. A szar benzinnel is beindulna, csak állandóan leállna.
Ha már roller, és a csodás japán minőség. Úgy néz ki, kb. 3/4 évet bírt a gyári Yamaha vízpumpa szimering, megint megy a légszűrőházba a glikol. Végülis mindegy, mert hamarosan vezérműlánc csere lesz, amúgy is meg kell bontani, de azért egy gyári szimering jó sok pénzért bírjon már többet. Egy fos RMS is tud ennyit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen