Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26609 üzenetére
Igazad van, meg nem is teljesen. A kis csótányomnak mikor megvettem 14 bar volt melegen a végnyomása, amikor kezdődtek a bajok, akkor meg 6,5. Kopott dugattyú és gyűrűk miatt, valamint az egyik kipufogó szelep is be volt égve. Az utóbbit megjavíttattam gépműhelyben, utána már 8,5 bar is volt! (Erre van saját eszközöm, Kalocsán nincs semmilyen motorszerelő, az autószerelők meg elhajtottak vele a 3,14-csába.) A GéeSöccá' megvételkor is 11,0 bar-os volt mindkét hengerben, de még tavaly (bő 30 ezer km-rel később) is tudta a 10,6-ot tök egyformán. Szervízkönyv szerint 8,0 bar alatt generálozandó, vagy ha a hengerek közötti különbség meghaladja az 1,5 bart.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mobilhasználat külföldön
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Raspberry Pi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Spórolós topik
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...