Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hauptmann

    addikt

    válasz DigitXT #13560 üzenetére

    Végülis lehet öntöttvas akkor is, ha korábban volt henger cserélve, és nem nikásat, hanem öntöttvas hengerszettet kapott. Azt viszont furcsállnám, hogy gyárilag nem nikással gurult volna le a szerelőszalagról, bár a japánoknál soha nem lehet tudni.

    De nem is biztos, hogy előny annyira a nika, hiába az extra jó siklási tulajdonság, ha sérülékeny a réteg rajta. Elég egyszer véletlenül felforralnia vizet, és simán megpattanhat a bevonat. Az öntöttvas strapabíróbb, és lehet fúrni, amíg van túlméretes cucc hozzá.

    Megértem huszi dilemmáját, hogy mi legyen, mert én is hasonlóan jártam a Habanával, meglett oldva egy probléma, utána jött a másik, és ez örök korforgás volt. Viszont várható volt, egy 50-es nem napi 100 km-ekre való, pláne nem a Suzuki-Morini blokk, valamint azért ehhez nagyságrendekkel olcsóbbak voltak a jó minőségű alkatrészek, mint a Majához, így relatíve olyan hú de sokat nem vitt el. 3 évig volt nálam, nagyon sok km belement, 130-ért vettem, 80-ért adtam el fúrás előtti blokkal, plusz, amit ráköltöttem, de kiszolgálta az árát rendesen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák