Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Lauda #82971 üzenetére

    Mivel nem mondta le, egyértelműen jelezte az igényét a szolgáltatásra.
    Ez nem így van. Itt egy szolgáltatás megrendeléséről van szó, ez egyben szerződéskötést is jelent. Ilyen esetekben pozitív módon kell kinyilvánítania az ügyfélnek szándékát. A hallgatás (tétlenség, nem lemondás) nem beleegyezezés.
    A Voda jelenleg automatikusan összekapcsolja a napijegyet a nem EU-s roaming szolgáltatással. Ez az, ami nem helyes. A roaming az alapszolgáltatás. A napijegy pedig egy országfüggő kiegészítőszolgáltatás a roaminghoz.
    Évekkel ezelőtt volt valamelyik szolgáltatónál olyan probléma, hogy a forgalomarányos netet (drága) kérés nélkül aktiválta a kártyákon, az ügyfelek pedig felháborodtak a levont összegek miatt. Meg is változtatta a szolgáltató a gyakorlatot.

Új hozzászólás Aktív témák